Beter een uur te vroeg dan een uur te laat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
pffff, ik zat met 10u in m'n hoofd
Dat had ik de vorige keerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beter een uur te vroeg dan een uur te laat.
Spanje is meestal een pikorde op algemene snelheid. Ros/Ham/Vet/Rai/Ric/Ves/Mas/Bot dus ofzo. Maar later dit jaar in Budapest bijvoorbeelds, op een circuit dat de Redbull ligt, met de nieuwe motor en meer vertrouwen van Max..... wie weet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:25 schreef RAVW het volgende:
stel je voor dat het morgen plaats 1 word voor verstappen , dat de eerste 3 uitvallen en verstappen voor zijn teammate blijft .....
denk dat dan pas echt de hell los breekt , Spa is nu al bijna helemaal uit verkocht maar denk dat ze dan plek te weinig hebben op Spa
Voor de minder ervaren F1 kijkers onder ons (ikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Spanje is meestal een pikorde op algemene snelheid. Ros/Ham/Vet/Rai/Ric/Ves/Mas/Bot dus ofzo. Maar later dit jaar in Budapest bijvoorbeelds, op een circuit dat de Redbull ligt, met de nieuwe motor en meer vertrouwen van Max..... wie weet.
Indd.. Budapest / Hunagroring is een kartbaantje vergeleken bij Barcelona en Rusland. Kleine korte bochten, veel bochten en minder rechte stukken. Stel je voor dat Zandvoort het redt om een F1 race te organiseren, dan is Zandvoort denk ik ook een geschikt circuit voor de RedBulls.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Voor de minder ervaren F1 kijkers onder ons (ik), waar ligt het aan of een circuit Red Bull goed 'ligt'? Gaat het dan om aantal bochten/soort bochten ofzo?
Guiterezz >> gitaalres.. te irritant steeds om op de spelling van zijn naam te letten, dus dit is makkelijker.quote:
Circuits waar hoge downforce nodig is, dus inderdaad circuits met veel bochten, maar dan wel combinaties van bochten, lange doordraaiers, lange combinaties van links rechts bochten, etc. Hierdoor is het motorvermogen minder belangrijk en het chassis/downforce belangrijker dan op circuits met lange rechte stukken, of alleen maar 90graden bochten, waar dan de acceleratie en dus motorvermogen weer belangrijker isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Voor de minder ervaren F1 kijkers onder ons (ik), waar ligt het aan of een circuit Red Bull goed 'ligt'? Gaat het dan om aantal bochten/soort bochten ofzo?
Helder.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:56 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Indd.. Budapest / Hunagroring is een kartbaantje vergeleken bij Barcelona en Rusland. Kleine korte bochten, veel bochten en minder rechte stukken. Stel je voor dat Zandvoort het redt om een F1 race te organiseren, dan is Zandvoort denk ik ook een geschikt circuit voor de RedBulls.
Gitaarles spellen is blijkbaar ook nog te moeilijk voor jequote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Guiterezz >> gitaalres.. te irritant steeds om op de spelling van zijn naam te letten, dus dit is makkelijker.
Wakker zijn op een zaterdagquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:59 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Gitaarles spellen is blijkbaar ook nog te moeilijk voor je
Ah oke, dat klinkt wel logisch ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:58 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Circuits waar hoge downforce nodig is, dus inderdaad circuits met veel bochten, maar dan wel combinaties van bochten, lange doordraaiers, lange combinaties van links rechts bochten, etc. Hierdoor is het motorvermogen minder belangrijk en het chassis/downforce belangrijker dan op circuits met lange rechte stukken, of alleen maar 90graden bochten, waar dan de acceleratie en dus motorvermogen weer belangrijker is
Als Max het goed doet en daar gaan we maar even vanuit dan ligt het bij RBR wel vast voor 2017, Sainz zie ik dan nog wel ergens anders heen gaan want blijven hangen bij Toro Rosso is voor hem dan ook zinloos, voor Kvyat geldt eigenlijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:54 schreef Meike26 het volgende:
Silly Seasion word in iedergeval reuze interessant weer. Max hoeft niet meer te kiezne en zit nu voor een jaar of 2 wel bij RBR.
Ben erg benieuwd indd wat ze met Riciardo gaan doen, die gaat denk ik nog een jaar extra rijden, door de quote van Horner dat zij het sterkste rijders duo zijn, gaat hij dat niet opofferen na 17 races en weer opnieuw beginnen met 2 vrij jonge coureurs.
Vertappen in 2018 eerste rijder bij RBR en komt Kvyat/Sainz er naast rijden. Alhoewel je van Kvyat indd ook zou kunnen verwachten dat hij naar Renault kan of Williams eind dit jaar. Bij ForceIndia verwacht ik ook wel wat verschuivingen. Hulkenberg eind dit jaar weg, die presteert in mijn ogen echt slecht en Perez weet ik ook niet zeker of hij blijft, die heeft ook wel door dat ForceIndia weer aan het zakken is. Dan is Haas voor hem wel interessant, waar Gitaarles zich erg heeft laten kennen..
De meesten wachten tot sinterklaas met speculaas.. met silly season kunnen we al wat eerder genieten
Redbull staat wel bekend om hun chassisen en hun aerodinamica, dus meestal zijn ze in de bochten ook echt beterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:58 schreef Operc het volgende:
[..]
Helder.En is dat dan voornamelijk omdat ze niet zo snel zijn en ze dus minder last hebben van dat verschil als er meer bochten zijn, of is die auto door andere redenen ook echt beter met bochten?
leuk woord wel chassisenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:01 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Redbull staat wel bekend om hun chassisen en hun aerodinamica, dus meestal zijn ze in de bochten ook echt beter
goedemorgen !quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:10 schreef Geralt het volgende:
Te laat wakker. Goeiemorgen. Koffie.![]()
Ik ga vanaf het begin kijken op horizon.tv, dus ik reageer verder niet tijdens VT3
Ik zit al 5 minuten te kijken naar de herhaling van VT1 van gisteren.quote:
Ik ben niet de enige zie ikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
pffff, ik zat met 10u in m'n hoofd
quote:
Heh, nee staan geen flitsers daarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:27 schreef Geralt het volgende:
Onderweg 3x geflits om op tijd te komen natuurlijk
roekeloos rijden is een probleem , maar met 200Km/u is gewoon te doen alleen je moet het veilig doenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heh, nee staan geen flitsers daaral hoewel er genoeg camera's staan... geen idee of ze er echt iets mee doen als er iemand roekeloos 200Km/u rijdt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
roekeloos rijden is een probleem , maar met 200Km/u is gewoon te doen alleen je moet het veilig doenen beheerst ...... hard rijden is nooit een probleem , alleen de bestuurder die daar niet mee om kan gaan vormt vaak een groot gevaar
denk niet dat hij dat zal drinken want het is echt niet gezond dat spul .. en die gasten hebben geen energie nodig die hebben al een conditie waar een racepaard nog jalours op wezenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:30 schreef Fer het volgende:
Ik bedacht opeens het volgende. Max doet moeilijk bij RTL Latenight over een bitterbal, vanwege zijn gewicht. Max is een van de langere rijders. Maar zou hij dan wel RedBull drinken?
Hulkenberg is toch juist verlengd? Hulkeboei zoals Alonso zegt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:54 schreef Meike26 het volgende:
Silly Seasion word in iedergeval reuze interessant weer. Max hoeft niet meer te kiezne en zit nu voor een jaar of 2 wel bij RBR.
Ben erg benieuwd indd wat ze met Riciardo gaan doen, die gaat denk ik nog een jaar extra rijden, door de quote van Horner dat zij het sterkste rijders duo zijn, gaat hij dat niet opofferen na 17 races en weer opnieuw beginnen met 2 vrij jonge coureurs.
Vertappen in 2018 eerste rijder bij RBR en komt Kvyat/Sainz er naast rijden. Alhoewel je van Kvyat indd ook zou kunnen verwachten dat hij naar Renault kan of Williams eind dit jaar. Bij ForceIndia verwacht ik ook wel wat verschuivingen. Hulkenberg eind dit jaar weg, die presteert in mijn ogen echt slecht en Perez weet ik ook niet zeker of hij blijft, die heeft ook wel door dat ForceIndia weer aan het zakken is. Dan is Haas voor hem wel interessant, waar Gitaarles zich erg heeft laten kennen..
De meesten wachten tot sinterklaas met speculaas.. met silly season kunnen we al wat eerder genieten
Tuurlijk niet, dat is toch niet te zuipen johquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:30 schreef Fer het volgende:
Ik bedacht opeens het volgende. Max doet moeilijk bij RTL Latenight over een bitterbal, vanwege zijn gewicht. Max is een van de langere rijders. Maar zou hij dan wel RedBull drinken?
Daarbij om de 1000 meter in de remmen moeten om dat er weer zo'n belastinggeld innen paal ( flits paal )staat nee dat is lekker rijden ....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb netjes 110 gereden, schiet toch niet op om hard te rijden in Nederlandgister heb ik langer in de file gestaan dan daadwerkelijk gereden...
Idd en dan heb je nog al die trajectcontroles tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
Daarbij om de 1000 meter in de remmen moeten om dat er weer zo'n belastinggeld innen paal ( flits paal )staat nee dat is lekker rijden ....
Discow!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:27 schreef Geralt het volgende:
Onderweg 3x geflits om op tijd te komen natuurlijk
Het gaat om veel snelle bochten en weinig rechte stukken. Sochi had bijvoorbeeld veel scherpe bochten en rechte stukken. Dan moet je zoveel afremmen tot je zo langzaam gaat, dat de aero minder werkt en daarna weer optrekken wat de motor heel belangrijk maakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Ziggo sport (betaald)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:54 schreef NaturalScience het volgende:
Is de derde vrije training ergens live te zien?
Sport1 is Ziggo Sport gewordenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ziggo sport gratis was. Maar blijkbaar is er dus ook nog een betaalde variant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |