Kreeg om .15 al dat ze uitverkocht waren (zat vanaf 9 direct in wachtrij).quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hier nog 4 maten beschikbaar:
http://store.nike.com/nl/(...)064408/pgid-10259271
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:52 schreef shiftsix het volgende:
niet eens galang foto met lv sjaal in de op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]Die ene pic van hem met die poedel is ook geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:22 schreef Modus het volgende:
Iedereen weet al 100 jaar wat voor ongelooflijke tyfuswinkel FL is, en ik dus ook. En iedereen kent het zooltjesaansmeergezeik.
Wilde vandaag toch even een paar passen. Wtf. Voordat die gast me een schoen gaf had ie al eengelzooltje
onder de inlegzool gehannest. Toen was ik er al helemaal klaar mee.
Heel verhaal over de schoen die ik al aanhad, want 'daarvan was de inlegzool natuurlijk inmiddels ingedund'.
ROT
OP
Man man man je zal toch zo je werk moeten doen.![]()
![]()
Wilt u er ook complementaire schoenenspray bij voor 5¤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Is zoiets nou leuk?quote:Op zondag 15 mei 2016 11:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is vandaag nog het Sneakernesss evenement in Amsterdam, voor de liefhebbers.
Hmmm,quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:09 schreef TN-FR het volgende:
Dan ben je blijkbaar toch niet zo gek van schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Geen één ervan is echt mijn ding (ik houd sowieso niet van die nieuwe "R&R"-achtige / ZX Flux-achtige / Roshe One-achtige Vans silhouetten) maar ik zou dan toch deze kiezen. Old Skool is altijd goedquote:Op maandag 23 mei 2016 13:11 schreef utopie het volgende:
http://www.vans.nl/nl-en/(...)l-reissue-shoes.html
Allemaal, anders stonden ze niet in de OP.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:24 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb aan de hand van het rijtje online shops hier een bestelling geplaatst. Wist niet goed welke site betrouwbaar was, dus bedankt mensen!
Ja i know, daarom heb ik de keuze gemaakt om te bestellen bij 1 van de shops die in de OP staanquote:Op maandag 23 mei 2016 15:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Allemaal, anders stonden ze niet in de OP.
Laatste tijd veel van die fratsen bij sneakers, had laatst nog een paar Jordans in handen bij een winkel die al los lieten bij de zool. En mijn Saucony Lettermans krijgen ook al ruimte tussen neus en zoolquote:Op maandag 23 mei 2016 20:47 schreef Atta-boy het volgende:
Welke zijn het?
Ik ga mijn mayfly's terug sturen, zitten zieke lijmresten en beschadigingen op
Interessant jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:32 schreef Atta-boy het volgende:
Cool artikel:
http://www.solereview.com(...)make-a-running-shoe/
Zool van die GRID 9000 is wel heel dik inderdaad, denk dat het ook komt dat ik nogal een grote vent ben waardoor het wel goed staat, als je maar smalle beentjes hebt lijken ze waarschijnlijk HUGE.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:45 schreef Xurk het volgende:
Ja, die zijn ook nice inderdaad (Packers exclusive, in navolging van hetzelfde paartje in bordeauxrood een paar weken terug). Twijfelde of ik ze in mijn post moest opnemen maar besloot het bij toekomstige ( / nog niet officieel aangekondigde) paren te houden
Opvallend inderdaad dat gum outsoles nu zo hot zijn, ik ben er net zo blij mee als jijEen paar jaar terug zag je het echt niet zoveel, maar de merken lijken nu eindelijk door te hebben dat het een fan favourite is
Daarom is het ook jammer dat de Saucony Shadow 6K "Easter Egg Hunt" pack juist een witte outsole had, in tegenstelling tot de Packers exclusives en de Coffee pack van eind 2015 (want verder zijn het letterlijk dezelfde schoenen in steeds een andere kleur).
Ik heb zelf geen Grid 9000's omdat ik de zool te bulky / druk vind (daarom is de bovengenoemde Grid 8500 een mooi alternatief) maar het klopt dat Shadow 5000 erg lekker loopt inderdaad! Ik heb ook een paar Saucony Courageous en die lopen beduidend minder comfortabel dan de 5K's.
Schoenen staan hier nog steeds, en staan meer en meer in de weg. Via K'lekt twee keer een akkoord gehad voor ongeveer ¤100,-, maar haakten toch weer af (volgens mij was het niet helemaal zuivere koffie). Anyway, zoals gezegd, ze staan in de weg. Ga ook akkoord met een bod (ruim) onder ¤100,-. Iemand interesse?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:06 schreef Ebbao het volgende:
Iemand hier interesse in deze schoen? Staan ook goed onder een gepinrollde dry denim.
[ afbeelding ]
Maatje UK 8.5 / EUR 42.5 en gaat om model END * Reebok Ventilator Husky. Weinig gedragen, prima staat.
Ik bied ze eerst even hier aan alvorens ze op marktplaats gaan.
In Asics & Nike draag ik ook maat 43..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:19 schreef Xurk het volgende:
Ik heb het de vorige keer vast ook gezegd, maar: fuck, als ze nou 43 waren had ik er serieus over nagedacht!
Ik zou ze passen maar tis nie echt mijn style. Ik ben echt een air force 1 fangirl!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:03 schreef Ebbao het volgende:
Even een oude post naar boven gooien:
[..]
Schoenen staan hier nog steeds, en staan meer en meer in de weg. Via K'lekt twee keer een akkoord gehad voor ongeveer ¤100,-, maar haakten toch weer af (volgens mij was het niet helemaal zuivere koffie). Anyway, zoals gezegd, ze staan in de weg. Ga ook akkoord met een bod (ruim) onder ¤100,-. Iemand interesse?
P.s. schoenen hebben sindsdien in de case gezeten (en schreeuwen om uitgelaten te worden).
P.p.s passen/ophalen kan in Nijmegen
Ik maat 44 en ik weet dat de Ventilator groot uitvalt, vandaar dat ik over maat 43 begonquote:
Een maand terug is er een dergelijke Saucony Shadow 6000 gedropt, Packers exclusieve maar valt wel aan te komen. Volledig bordeauxrode suède upper.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:28 schreef paardenvlizzle het volgende:
Als iemand hele toffe lage sneakers ziet in bordeauxrood, laat het me alsjeblieft weten. Ben laaaang aan het zoeken.
St Alfred x NBquote:Op maandag 6 juni 2016 20:28 schreef paardenvlizzle het volgende:
Als iemand hele toffe lage sneakers ziet in bordeauxrood, laat het me alsjeblieft weten. Ben laaaang aan het zoeken.
Je kan m sowieso niet kopen zonder veel moeite te doen. Of super geluk hebben en een raffle winnen ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:44 schreef Xurk het volgende:
De Yeezy's die aanstaande zaterdag releasen vind ik trouwens misschien wel de aantrekkelijkste (van 750 sowieso) die bij adidas gereleased zijn tot dusver. Die (glow in the dark) gumzool werkt erg goed met het grijs van de upper. Ik zou er nog steeds geen $350 voor neerleggen maar zou 'm wel willen hebben for teh resalez
Ik ben benieuwd of de Yeezy hype mijn (bijna concrete) plannen om de The Quiet Life x Saucony Shadow 5K te coppen in de weg zit, of het juist makkelijker voor me maakt omdat eerstgenoemde als afleiding fungeert
Oh, natuurlijk. De kans op een raffle winnen is groter dan de kans dat het via de normale weg daadwerkelijk lukt inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:47 schreef shiftsix het volgende:
[..]
Je kan m sowieso niet kopen zonder veel moeite te doen. Of super geluk hebben en een raffle winnen ofzo.
Ja heb het ook geprobeerd, tot nu toe niet gelukt. Maar zo graag wil ik ze ook niet, maar idd altijd goed voor resell om je grail te financierenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:56 schreef Xurk het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk. De kans op een raffle winnen is groter dan de kans dat het via de normale weg daadwerkelijk lukt inderdaadHeb het de vorige paar releases wel eventjes geprobeerd maar het is volslagen belachelijk
Mijn opmerking was meer bedoeld van dat ook als het wel makkelijk coppen was,ik ze niet zou hoeven voor dat geld.
Zijn wel Ultra Moire's, maar:quote:Op maandag 30 mei 2016 15:16 schreef SausDip het volgende:
Iemand enig idee waar deze te koop zijn? Of eventueel in het zwart.
[ afbeelding ]
Butteroquote:Op donderdag 9 juni 2016 18:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Boys, ben opzoek naar een paar "nette" sneakers. Dus gewoon een laag of high top model het liefst in het zwart.
Geen cruyff onzin gewoon iets dat er net doch sportief uitziet.
Budget 150
Zuchtquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Thanks! Zoiets zocht ik!
Lijkt wel een beetje op FP qua design
Steken dit soort sokken ook boven je schoenen uit? Heb ik bij slipons geen last van:quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:40 schreef oompaloompa het volgende:
Het wordt zomer dus ik wil mn vans slipons weer gaan dragen. Een probleem --> zweetpoten.
Sokken zijn lelijk, ik heb via kickstarter een soort sok-inlegzooltjes besteld maar die werken ook niet echt. Extra lage sokken steken nog steeds boven de schoen uit.
Iemand enig advies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler want grote afbeelding.
Edit: jemig, zie nu pas dat ik reageer op een post van 2 wk oud![]()
Lakai? Nog voordeliger ook (mits het je maat isquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Deze zijn ook leuk
[ afbeelding ]
Lanvin 395,-![]()
![]()
Buttero ziet er ook goed uit maar is me i.m.o. toch iets te "simpel"
Is er een alternatief wat op bovenstaande lijkt? ETQ o.i.d.?
thanks, is 't allemaal net niet maar ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Lakai? Nog voordeliger ook (mits het je maat is), als het per se leather moet zijn; Anders zijn ze er in een miljoenmiljard kleuren en uitvoeringen te krijgen:
https://www.skatedeluxe.c(...)X7eW-Im-caAul38P8HAQ
https://www.revert95.nl/lakai/camby-mid-dqm-black-brown
https://www.revert95.nl/lakai/owen-dqm-golden
Ja maar zijn ook weer restocks van geweestquote:Op zondag 12 juni 2016 17:28 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
Was dat kaws spul nou populair ?
Het blijft een skatemark idd (wel een van de 'echte', niet die rommel van vans enzo).quote:Op zondag 12 juni 2016 13:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
thanks, is 't allemaal net niet maar ziet er wel leuk uit
De witte zien er wel goed uit. Hoe vallen die vergeleken met roshes?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:02 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Het blijft een skatemark idd (wel een van de 'echte', niet die rommel van vans enzo).
Quick dan?
http://www.q1905.com/nl/heren-schoen-giano-black.html
Oftewel je zoekt sneakers?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb een vraagje voor de kenners hier.
Door omstandigheden heb ik een tijdje met indoor-gympen buiten rondgelopen (ooit gekocht voor teamsport, maar nooit van de grond gekomen en ze lagen een aantal jaren in de kast en had schoenen nodig, dus die maar tijdje gedragen) en dat beviel me heel goed!
Wat ik daaraan prettig vond, was dat deze schoenen veel grip hadden, goed en lekker zaten en dat ik me heel vrij kon bewegen wanneer ik ze droeg (ten slotte zijn het zeg maar meer een soort actie-gympen). Maar ik heb al gemerkt dat deze gympen toch niet zo heel geschikt zijn om als buitenschoenen te gebruiken, daar ze veel sneller slijten dan standaard buitenschoenen.
Zijn er ook gympen die net zo heerlijk bewegen en zitten, maar die beter geschikt zijn voor buiten? Ik zoek minstens 2 paar (1 voor in de winter en 1 voor in de zomer), tips zijn van harte welkom, aangezien ik een beetje een kleding-n00b ben![]()
Ja, blijkbaar. Het ding is dat ik vrijwel helemaal geen verstand heb van schoenen, maar wel weet aan wat voor soort voorwaarden ze moeten voldoen.quote:
Mwoa.. voor skateschoenen zijn ze nog redelijk nimble.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kolere, wat een klompen. Dit topic is afgegleden.
Die rode bewegende streep van The Knight Rider zit dan zeker aan de andere kant?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:21 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Mwoa.. voor skateschoenen zijn ze nog redelijk nimble.
Ik vind het persoonlijk een stuk meer dressy dan air max in 4 kleuren tegelijk.
Horrorplaatje van 90's tech skate sneakers:
[ afbeelding ]
die zijn in de salequote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Deze zijn ook leuk
[ afbeelding ]
Lanvin 395,-![]()
![]()
Buttero ziet er ook goed uit maar is me i.m.o. toch iets te "simpel"
Is er een alternatief wat op bovenstaande lijkt? ETQ o.i.d.?
Inderdaad. Iedere keer dat ik ze langs zie komen op IG denk ik: "Damn, ze zijn echt nice!" en open ik de schoenendoos toch maar weer. Maar nope, ze vallen dan toch weer tegenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kleuren en materialen komen niet helemaal tot hun recht.
Zonde, want ze zagen er wel bon uit in de promo bullshot.
quote:Op zondag 19 juni 2016 23:22 schreef Atta-boy het volgende:
Footlocker Cuijk had ze in een goede silla geloof ik
Asos (al de hele dag down)quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:10 schreef shiftsix het volgende:
wat zijn goede webshops uit uk met pond?
asking for obv reasons
maar die sites zetten het toch automatisch om in euro als je shipping naar nl doet?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:49 schreef G-NiLES het volgende:
zou nog wel ff wachten, want die online koers trackers (die paypal ook gebruikt) lijken nog helemaal niet aangepast tov. de euro.
10 dagen verder. Heeft er dan echt niemand hier verstand van sneakers? Of is dit een "kijk mij kennis hebben O jij weet minder dus ben je te dom om aandacht aan te hoeven besteden"-topic?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb een vraagje voor de kenners hier.
Door omstandigheden heb ik een tijdje met indoor-gympen buiten rondgelopen (ooit gekocht voor teamsport, maar nooit van de grond gekomen en ze lagen een aantal jaren in de kast en had schoenen nodig, dus die maar tijdje gedragen) en dat beviel me heel goed!
Wat ik daaraan prettig vond, was dat deze schoenen veel grip hadden, goed en lekker zaten en dat ik me heel vrij kon bewegen wanneer ik ze droeg (ten slotte zijn het zeg maar meer een soort actie-gympen). Maar ik heb al gemerkt dat deze gympen toch niet zo heel geschikt zijn om als buitenschoenen te gebruiken, daar ze veel sneller slijten dan standaard buitenschoenen.
Zijn er ook gympen die net zo heerlijk bewegen en zitten, maar die beter geschikt zijn voor buiten? Ik zoek minstens 2 paar (1 voor in de winter en 1 voor in de zomer), tips zijn van harte welkom, aangezien ik een beetje een kleding-n00b ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |