Veel gestoorden lopen gewoon over straat idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:27 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
De gevolgen van de bezuinigingen binnen de GGZ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:39 schreef MisterMaster het volgende:
Moet ze de krant maar op tijd brengen.
Ik sta er vooral niet van te kijken omdat het in Rotterdam is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gebeurde dit vroeger net zo vaak, alleen stond het toen in het plaatselijke suffertje een week na de gebeurtenis. Nu wordt het meteen door iedereen gedeeld en hoor je het daardoor vaker.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:39 schreef MisterMaster het volgende:
Moet ze de krant maar op tijd brengen.![]()
]Nee, weer een trieste gebeurtenis waar de kranten vol van staan de laatste jaren. Vroeger was dit nieuws waar heel Nederland van op zijn kop stond. Nu kijkt niemand er meer van op. Het "nieuwe" Nederland.![]()
En vroeger werden verwarde mannen gewoon opgesloten en "behandeld" met elektrotherapie tot het kwijlende, ongevaarlijke kasplantjes waren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurde dit vroeger net zo vaak, alleen stond het toen in het plaatselijke suffertje een week na de gebeurtenis. Nu wordt het meteen door iedereen gedeeld en hoor je het daardoor vaker.
Tevens waren we vroeger met 10miljoen mensen, nu met 17 dus is het logisch dat het vaker voorkomt.
Toch niet. Niet dat ik mij kan herinneren. Voorbeeld een Kerwin Duinmeijer waar in 83 heel Nederland van op zijn kop heeft gestaan. Stichting voor is opgericht enz enz. Dat zie ik tegenwoordig niet zo snel meer gebeuren omdat het gewoon alledaags nieuws is geworden. Je leest niet anders dat was daarvoor echt niet het geval. Elke dag lees je wel iemand neergestoken/omgelegd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurde dit vroeger net zo vaak, alleen stond het toen in het plaatselijke suffertje een week na de gebeurtenis. Nu wordt het meteen door iedereen gedeeld en hoor je het daardoor vaker.
Tevens waren we vroeger met 10miljoen mensen, nu met 17 dus is het logisch dat het vaker voorkomt.
Is maar hoe ver je teruggaat in het verleden. Voor 1950 was er ook niet echt een geestelijke gezondheidszorg en liepen dit soort types ook gewoon rond.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En vroeger werden verwarde mannen gewoon opgesloten en "behandeld" met elektrotherapie tot het kwijlende, ongevaarlijke kasplantjes waren.
Kerwin is een geval apart omdat er mogelijk racistische motieven aan ten grondslag lagen én omdat een taxichauffeur hem niet naar het ziekenhuis wilde brengen omdat ie anders een vieze achterbank zou krijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:52 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Toch niet. Niet dat ik mij kan herinneren. Voorbeeld een Kerwin Duinmeijer waar in 83 heel Nederland van op zijn kop heeft gestaan. Stichting voor is opgericht enz enz. Dat zie ik tegenwoordig niet zo snel meer gebeuren omdat het gewoon alledaags nieuws is geworden. Je leest niet anders dat was daarvoor echt niet het geval. Elke dag lees je wel iemand neergestoken omgelegd.
Onzin. Ik woonde vroeger in Venray, en daar werden de "krankzinnigen" al sinds eind 1800 massaal opgesloten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is maar hoe ver je teruggaat in het verleden. Voor 1950 was er ook niet echt een geestelijke gezondheidszorg en liepen dit soort types ook gewoon rond.
Maar in dit geval weten we niks van de dader dus kan een jaloerse ex zijn zonder voorgeschiedenis of een overval of .....
Dat klopt... dat gesticht heet Venray geloof ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Onzin. Ik woonde vroeger in Venray, en daar werden de "krankzinnigen" als sinds eind 1800 opgesloten.
Heel Venray?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat klopt... dat gesticht heet Venray geloof ik
Tuurlijk werd dat gedaan maar ook pas nadat die mensen iets hadden gedaan of niet te handhaven waren.
Dit, idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:52 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Toch niet. Niet dat ik mij kan herinneren. Voorbeeld een Kerwin Duinmeijer waar in 83 heel Nederland van op zijn kop heeft gestaan. Stichting voor is opgericht enz enz. Dat zie ik tegenwoordig niet zo snel meer gebeuren omdat het gewoon alledaags nieuws is geworden. Je leest niet anders dat was daarvoor echt niet het geval. Elke dag lees je wel iemand neergestoken/omgelegd.
Ze kunnen beter alle stoeptegels preventief vervangen voor lieveheersbeestjes als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, idd.
Ook toen dat hele gebeuren met zinloos geweld en al die acties die er bij hoorde.
Dat was toen nog speciaal. Je zou nu elke dag een stoeptegel met lieveheersbeestje moeten plaatsen ergens
Goeie opmerking. Is al zo lang mijn conclusie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:27 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
De gevolgen van de bezuinigingen binnen de GGZ.
Dan lees je andere kranten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:52 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Toch niet. Niet dat ik mij kan herinneren. Voorbeeld een Kerwin Duinmeijer waar in 83 heel Nederland van op zijn kop heeft gestaan. Stichting voor is opgericht enz enz. Dat zie ik tegenwoordig niet zo snel meer gebeuren omdat het gewoon alledaags nieuws is geworden. Je leest niet anders dat was daarvoor echt niet het geval. Elke dag lees je wel iemand neergestoken/omgelegd.
Hallo......quote:
Ja voornamelijk Braziliaanse kranten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan lees je andere kranten.
Buiten de criminelen die elkaar omleggen valt het wat dat betreft wel mee.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:39 schreef MisterMaster het volgende:
Moet ze de krant maar op tijd brengen.
De laatste jaren ja. Daarom ligt het aantal moorden absoluut gezien ook rond het niveau van de jaren '70 terwijl er 3.000.000 meer mensen zijn en er steeds minder gevallen niet worden opgemerkt ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druktemakertje."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
laten we dit soort berichten vooral niet drukken. Het gebeurde vroeger immers ook.quote:
Inderdaad, alsof zij minder is omdat zij in dit digitale tijdperk krantjes bezorgdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Stemmingmakerij.
het is gewoon 'vrouw neergestoken'.
Effe drukkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
laten we dit soort berichten vooral niet drukken. Het gebeurde vroeger immers ook.
Ik druk me snor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
laten we dit soort berichten vooral niet drukken. Het gebeurde vroeger immers ook.
Dat mag de pret niet drukken.quote:
Jij wilt weer ergens een stempel op drukken.quote:
Lezen we later wel.quote:
Welnee, gewoon een drugdeal gone bad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kerwin is een geval apart omdat er mogelijk racistische motieven aan ten grondslag lagen
Let maar op dat gaat de komende jaren alleen maar erger worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie opmerking. Is al zo lang mijn conclusie.
Toch raar dan dat er steeds minder en minder mensen worden doodgestoken ook al groeit het aantal inwoners nog steeds.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, idd.
Ook toen dat hele gebeuren met zinloos geweld en al die acties die er bij hoorde.
Dat was toen nog speciaal. Je zou nu elke dag een stoeptegel met lieveheersbeestje moeten plaatsen ergens
Ik ken de statistieken verder niet. Heb jij ze wel? ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Toch raar dan dat er steeds minder en minder mensen worden doodgestoken ook al groeit het aantal inwoners nog steeds.
Sinds 1996 is bijvoorbeeld het aantal moorden ongeveer gehalveerd. Aldus het CBS. Dat mensen zich steeds onveiliger voelen kan best, het is alleen niet logisch als je kijkt naar de cijfers waaruit blijkt dat Nederland steeds veiliger wordt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken de statistieken verder niet. Heb jij ze wel? ben wel benieuwd.
Het is voor mij persoonlijk meer een gevoel wat wel meer mensen hebben. Komt vast ook door de media.
Oké interessant. Ben ook wel benieuwd dan naar de feit waardoor mensen zich onveiliger voelen terwijl het in de praktijk een stuk beter schijnt te zijn volgens die statistieken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sinds 1996 is bijvoorbeeld het aantal moorden ongeveer gehalveerd. Aldus het CBS. Dat mensen zich steeds onveiliger voelen kan best, het is alleen niet logisch als je kijkt naar de cijfers waaruit blijkt dat Nederland steeds veiliger wordt.
Precies, plus gemeenschappen waren kleiner en sociale controle groter. Er werd gewoon beter op de lokale "dorpsgek" gelet en gezorgd. Nu kijkt niemand meer naar ze om en kijken we naar de overheid als het helemaal misgaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is maar hoe ver je teruggaat in het verleden. Voor 1950 was er ook niet echt een geestelijke gezondheidszorg en liepen dit soort types ook gewoon rond.
Maar in dit geval weten we niks van de dader dus kan een jaloerse ex zijn zonder voorgeschiedenis of een overval of .....
Kan inderdaad een oorzaak zijn, of omdat mensen tegenwoordig minder en minder in aanraking komen met onveilige situaties en dat daarom de impact groter is als er daadwerkelijk eens wat gebeurd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké interessant. Ben ook wel benieuwd dan naar de feit waardoor mensen zich onveiliger voelen terwijl het in de praktijk een stuk beter schijnt te zijn volgens die statistieken.
Denk toch vooral de media.
Denk dat je wel eens gelijk kan hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan inderdaad een oorzaak zijn, of omdat mensen tegenwoordig minder en minder in aanraking komen met onveilige situaties en dat daarom de impact groter is als er daadwerkelijk eens wat gebeurd.
De verbeterde communicatie zal vast ook een rol spelen, als er wat gebeurt zet iemand het op facebook of twitter en elke bekende heeft in een keer het gevoel dat 'het nu wel dichtbij komt' of dat veel mensen die ze kennen wat overkomt.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd of hier eens onderzoek naar gedaan is.
Onveiligheidsgevoel daalt ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sinds 1996 is bijvoorbeeld het aantal moorden ongeveer gehalveerd. Aldus het CBS. Dat mensen zich steeds onveiliger voelen kan best, het is alleen niet logisch als je kijkt naar de cijfers waaruit blijkt dat Nederland steeds veiliger wordt.
Ik zag het net inderdaad. Zat zelf hier even te loeren: http://www.ccv-veiligheidsbeleving.nl/indexquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Onveiligheidsgevoel daalt ook
http://statline.cbs.nl/st(...)5&hdr=g1,g3,g2&stb=t
Zum kotsen dat hele gebeuren, echt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, idd.
Tja, als voor elke criminele Marokkaanse bontkraag tegenwoordig ook al zo'n tocht wordt georganiseerd, verliest het snel zijn mening ja.quote:
En ook aangaande Kerwin, Kerwin daagt met een groter groepje 2 andere jongens uit, die happen, er vallen woorden en er ontstaat een handgemeen, en 1 van die jongens steekt Kerwin neer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, als voor elke criminele Marokkaanse bontkraag tegenwoordig ook al zo'n tocht wordt georganiseerd, verliest het snel zijn mening ja.
Vroeger stond een steekpartij in Groningen alleen in het Dagblad van het Noorden, nu staat het binnen een half uur op alle websites. Er gebeurd minder, maar men krijgt er veel meer van mee. In Delfzijl lees je binnen een half uur over een steekpartij in Goes, echt who cares...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké interessant. Ben ook wel benieuwd dan naar de feit waardoor mensen zich onveiliger voelen terwijl het in de praktijk een stuk beter schijnt te zijn volgens die statistieken.
Denk toch vooral de media.
Mijn godquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vroeger stond een steekpartij in Groningen alleen in het Dagblad van het Noorden, nu staat het binnen een half uur op alle websites. Er gebeurd minder, maar men krijgt er veel meer van mee. In Delfzijl lees je binnen een half uur over een steekpartij in Goes, echt who cares...
Leg uit.quote:
Beter dan onschuldige mensen in gevaar brengen door dit soort patiënten vrij te laten rondlopen. Gelukkig staan er nu rode vlaggen achter de naam. Alleen zo jammer dat dat pas als het gebeurd is gezien wordtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En vroeger werden verwarde mannen gewoon opgesloten en "behandeld" met elektrotherapie tot het kwijlende, ongevaarlijke kasplantjes waren.
Nou.,. ben benieuwd...quote:Update(13-05-2016 10:00 uur)
Het slachtoffer betreft een 51-jarige vrouw uit Rotterdam. Ze ligt met levensgevaarlijke verwondingen in het ziekenhuis. Rechercheurs zijn druk bezig met buurtonderzoek.
Update (13-05-2016 14:15 uur) Poging beroving in nabije omgeving
Uit een van de verklaringen komt naar voren dat er vlak voor het steekincident, in de nabije omgeving, een poging beroving heeft plaatsgevonden. Een man was op weg naar huis en werd aangesproken door een onbekend persoon. De dader pakte hem beet, maar het slachtoffer verweerde zich. Daardoor ging de onbekende er vandoor.
Signalement
De politie vermoedt dat deze twee incidenten met elkaar te maken hebben en dat het mogelijk om dezelfde dader gaat. Er is dan ook een signalement bekend. Het gaat om een man van 1.80 lang. De man zou niet ouder zijn dan 30 jaar en droeg een trainingspak. Bij de poging om de Rotterdammer te beroven, had hij zijn capuchon op.
Niet mogelijk bij jou.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Leg uit.
Overval Jumbo Dordrecht, laatste nieuws op de FP, dat kreeg je vroeger helemaal niet mee als je daar niet de lokale kranten las.
What's the ignorance in that?
Waarom ik afscheid heb genomen van de PvdA.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter dan onschuldige mensen in gevaar brengen door dit soort patiënten vrij te laten rondlopen. Gelukkig staan er nu rode vlaggen achter de naam. Alleen zo jammer dat dat pas als het gebeurd is gezien wordt
Ach, had ook kunnen weten dat een serieuze posting niet aan jou is besteed.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet mogelijk bij jou.
Ik las in 1977 de dag na zijn overlijden dat Elvis dood was.
Wat wil je zeggen ?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ach, had ook kunnen weten dat een serieuze posting niet aan jou is besteed.
Een Feijenoord hooligan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou.,. ben benieuwd...trainingspak en capuchon.. hmm
51 jaar en nog kranten bezorgen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:33 schreef tong80 het volgende:
Bewoners van Oud-Mathenesse reageren vol ongeloof en ontzetting op de brute steekpartij waarbij krantenbezorgster Anita vrijdagochtend ernstig gewond raakte. ,,Hier krijg je het gewoon koud van.''
[ afbeelding ]
De 51-jarige Anita werd in haar hals en achter haar oor gestoken. Ook raakte ze gewond aan haar rug. Dat zegt haar zus Lenie (61), nadat ze vrijdag is teruggekeerd uit het Erasmus MC, waar de zwaargewonde krantenbezorgster vecht voor haar leven. Lenie zegt goede hoop te hebben dat Anita het redt. ,,In het ziekenhuis hebben ze gezegd dat ze stabiel is. Anita wordt tot zaterdagochtend in slaap gehouden. Daarna kijken de artsen verder.''
De aanslag op de Schiedamse heeft in de wijk Oud-Mathenesse diepe indruk gemaakt. Niemand kan zich voorstellen dat iemand bezorgster Anita iets aan zou willen doen. ,,Dit moet het werk van een gestoorde geest zijn geweest, dat kan niet anders,'' zegt een bewoner van de Pasteursingel, waar het steekincident plaatsvond.
Dna-materiaal
Niets wijst later die ochtend nog op het bloedige misdrijf, dat vermoedelijk is gepleegd door een straatrover. Het gruwelijke incident is desondanks het gesprek van de dag in de buurt. In de Barkasstraat omschrijft een bewoner het slachtoffer als goedlachs, hartelijk en altijd opgewekt. ,,Anita met het rode haar; zo kent iedereen haar hier. Met niemand problemen. We duimen dat ze het haalt.''
De politie heeft dna-materiaal onder de nagels van het slachtoffer veiliggesteld. Mogelijk bevat dat celmateriaal van de dader. ,,Ze heeft zich waarschijnlijk behoorlijk verzet,'' zegt Lenies zoon Daniël. ,,Ik kan me niet voorstellen dat dit het werk is van een bekende. Ze staat immers altijd voor iedereen klaar.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-AD-bezorgster.dhtml
Wie wordt de volgende ?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Eerst busschauffeurs beroven voor een paar euro en nu een krantenbezorger?
Misschien iemand die een tijdje geleden haar baan heeft verloren en ervoor heeft gekozen om desnoods kranten te gaan bezorgen in plaats van op de bank te gaan hangen op jouw kosten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
51 jaar en nog kranten bezorgen?
Verder sterkte aan haar en haar familie/vrienden...
Juist respect voor mensen die op hun 51e zich niet te groot voelen om een krantenwijk te lopen. Mensen die eerlijk werk verrichten bespotten om het werk wat ze doen, dat is juist meer bedenkelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/ni(...)r-nog-steeds-ernstigquote:De vrouw viel in voor haar zoon bij het bezorgen van de krant.
Goed gevonden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:38 schreef Knudde het volgende:
[..]
[..]
http://www.rijnmond.nl/ni(...)r-nog-steeds-ernstig
Ah, dat was wel goede actie voor haar zoon. Jammer van de afloopquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:38 schreef Knudde het volgende:
[..]
[..]
http://www.rijnmond.nl/ni(...)r-nog-steeds-ernstig
Nou, als je het doet aan het begin van de ronde dan kun je toch wel zo'n 150 kranten buit maken die je voor zeker een piek kunt doorverkopen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Eerst busschauffeurs beroven voor een paar euro en nu een krantenbezorger?
quote:Onder de spullen die woensdag in het water van de Pasteursingel in Rotterdam-West zijn opgedoken, is volgens buurtbewoners ook een mes gevonden. Vorige week vrijdag werd daar een 51-jarige krantenbezorgster uit Schiedam neergestoken.
De politie wil niet bevestigen dat er een mes is gevonden. Alle opgedoken spullen zijn veiliggesteld voor het onderzoek naar de steekpartij.
Volgens buurtbewoners is de krantenbezorgster niet beroofd, toen zij in alle vroegte door een man met mes werd aangevallen.
Omwonenden zeggen dat het slachtoffer haar mobiele telefoon en portemonnee nog bij zich droeg. Er zou sprake zijn van zeer zware steek- en snijwonden. De vrouw ligt nog altijd in kritieke toestand in het ziekenhuis en is niet aanspreekbaar.
Vanavond besteedt het TV-programma Bureau Rijnmond aandacht aan deze zaak. De politie zegt alle opties open te houden en heeft twintig rechercheurs op de zaak gezet.
twitter:Politie_Rdam twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 19:42:33Neergestoken krantenbezorgster overleden https://t.co/H1O17gCkCy #Rotterdam reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
Ze is overleden.twitter:Politie_Rdam twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 19:42:33Neergestoken krantenbezorgster overleden https://t.co/H1O17gCkCy #Rotterdam reageer retweet
Minder, minderquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Helaas weer een van orgine Hollands persoon minder in dat deel van Rotterdam
Ach als ik er zelf maar lol om heb toch.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:02 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik hoop dat vanaf nu iedereen je negeert zodat je vooral geen lol van je plempsel hebt.
Klopt, vreemd gevoel voor humor maar dat mag.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ach als ik er zelf maar lol om heb toch.
Het een sluit het ander niet uit...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef juliusceasar het volgende:
Het gaat niet om verwarde mensen, zoals ik hier in de reacties lees maar om een lichtgetinte man!!!!! Dat bleek in het programma "Opsporing verzocht".
Ja dat is inderdaad het ergste in dit verhaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Helaas weer een van orgine Hollands persoon minder in dat deel van Rotterdam
Waarom doe jij zo altijd moeilijk in allochtoon-autochtoon topics, laat gaan joh. Je bent net een vis op het droge.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad het ergste in dit verhaal.
Anders doe je even normaal ofzo. Dat een moeder om niets door een vermoedelijk psychiatrisch patiënt is doodgestoken is niet het probleem, maar haar origine is belangrijk..
Due anders even normaal.
Neuh, jij kiest voor de makkelijke weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo altijd moeilijk in allochtoon-autochtoon topics, laat gaan joh. Je bent net een vis op het droge.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Neuh, jij kiest voor de makkelijke weg.
Een constructieve bijdrage proberen te leveren geeft mij meer voldoening, ook al is het niet altijd makkelijk. Ieder zijn ding.
Uiteraard gaat het weer om zo'n lichtgetinte handophouder met islamofiele neigingen. Dat hoef je er echt niet expliciet bij te vermelden hoor. Iedereen met meer dan drie hersencellen kan dat onderhand ook zelf wel bedenken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef juliusceasar het volgende:
Inmiddels is deze arme vrouw overleden!!!!
Het gaat niet om verwarde mensen, zoals ik hier in de reacties lees maar om een lichtgetinte man!!!!! Dat bleek in het programma "Opsporing verzocht".
Voor mij de PVV in maart 2017!!!
Klopt, het wordt voor mij ook PVV in maart 2017. De laatste keer was het PvdA. Alles op zijn kop in mijn bovenkamer in een paar jaar tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef juliusceasar het volgende:
Inmiddels is deze arme vrouw overleden!!!!
Voor mij de PVV in maart 2017!!!
Was dader dan iemand die uit een psychiatrische inrichting is ontsnapt of met verlof was?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad het ergste in dit verhaal.
Anders doe je even normaal ofzo. Dat een moeder om niets door een vermoedelijk psychiatrisch patiënt is doodgestoken is niet het probleem, maar haar origine is belangrijk..
Due anders even normaal.
Dat doet er niet toe want de dader is getintquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was dader dan iemand die uit een psychiatrische inrichting is ontsnapt of met verlof was?
http://nos.nl/artikel/211(...)gster-rotterdam.htmlquote:De politie heeft een man opgepakt in verband met de gewelddadige dood van een krantenbezorgster in Rotterdam-Delfshaven. De vrouw van 51 werd in mei neergestoken en bezweek een week later aan haar verwondingen.
De verdachte is een 29-jarige man uit Schiedam.
De steekpartij was rond 05.00 uur. De politie zei destijds dat de dader de krantenbezorgster probeerde te beroven, omdat iemand een straat verderop kort daarvoor ook was belaagd. Toen de politie aankwam, was de vrouw niet meer aanspreekbaar.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta er vooral niet van te kijken omdat het in Rotterdam is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |