twitter:Politie_Rdam twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 19:42:33Neergestoken krantenbezorgster overleden https://t.co/H1O17gCkCy #Rotterdam reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
Ze is overleden.twitter:Politie_Rdam twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 19:42:33Neergestoken krantenbezorgster overleden https://t.co/H1O17gCkCy #Rotterdam reageer retweet
Minder, minderquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Helaas weer een van orgine Hollands persoon minder in dat deel van Rotterdam
Ach als ik er zelf maar lol om heb toch.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:02 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik hoop dat vanaf nu iedereen je negeert zodat je vooral geen lol van je plempsel hebt.
Klopt, vreemd gevoel voor humor maar dat mag.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ach als ik er zelf maar lol om heb toch.
Het een sluit het ander niet uit...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef juliusceasar het volgende:
Het gaat niet om verwarde mensen, zoals ik hier in de reacties lees maar om een lichtgetinte man!!!!! Dat bleek in het programma "Opsporing verzocht".
Ja dat is inderdaad het ergste in dit verhaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Helaas weer een van orgine Hollands persoon minder in dat deel van Rotterdam
Waarom doe jij zo altijd moeilijk in allochtoon-autochtoon topics, laat gaan joh. Je bent net een vis op het droge.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad het ergste in dit verhaal.
Anders doe je even normaal ofzo. Dat een moeder om niets door een vermoedelijk psychiatrisch patiënt is doodgestoken is niet het probleem, maar haar origine is belangrijk..
Due anders even normaal.
Neuh, jij kiest voor de makkelijke weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo altijd moeilijk in allochtoon-autochtoon topics, laat gaan joh. Je bent net een vis op het droge.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Neuh, jij kiest voor de makkelijke weg.
Een constructieve bijdrage proberen te leveren geeft mij meer voldoening, ook al is het niet altijd makkelijk. Ieder zijn ding.
Uiteraard gaat het weer om zo'n lichtgetinte handophouder met islamofiele neigingen. Dat hoef je er echt niet expliciet bij te vermelden hoor. Iedereen met meer dan drie hersencellen kan dat onderhand ook zelf wel bedenken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef juliusceasar het volgende:
Inmiddels is deze arme vrouw overleden!!!!
Het gaat niet om verwarde mensen, zoals ik hier in de reacties lees maar om een lichtgetinte man!!!!! Dat bleek in het programma "Opsporing verzocht".
Voor mij de PVV in maart 2017!!!
Klopt, het wordt voor mij ook PVV in maart 2017. De laatste keer was het PvdA. Alles op zijn kop in mijn bovenkamer in een paar jaar tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef juliusceasar het volgende:
Inmiddels is deze arme vrouw overleden!!!!
Voor mij de PVV in maart 2017!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |