De eerste lijkt wel op jou?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoef mijn vrouw maar aan te kijken en het is raak. De eerste zelfs met de pil.
ik hoop het, ik zie hem niet graag met zijn kop door het raamquote:
als die maar niet op Mattie lijktquote:
Ai ai ai en ook nog mod op FOK! wat een levenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoef mijn vrouw maar aan te kijken en het is raak. De eerste zelfs met de pil.
Aaahwquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop het, ik zie hem niet graag met zijn kop door het raam
quote:
Ik ben niet oud genoeg om te mogen kijken van youtubequote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu heb ik dit gekeken ipv huiswerk zitten maken.
Chai je wordt bedankt
geen idee. ik ben niet heel bekend met de inhoud van de story en de prive.quote:
wees een glijbaan? volgens mij is nutz niet gay hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
je irriteren aan zaken waar je nul invloed op hebt is zinloos, leer zen meditatie en gebruik het bij het rijden, door je te laten opfokken maak je het alleen jezelf lastig, wees een glijbaan
Jouw UI?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik ben niet heel bekend met de inhoud van de story en de prive.
die lees ik alleen als het over mijn UI gaat
Als er iemand niet om Fok! cared dan is het 2Nutz wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom boeit dit jou nog zo een dag later
kunnen we seksen? Ik wil een kindje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die lijkt op lompe hork.quote:
Je bent laat joh.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als er iemand niet om Fok! cared dan is het 2Nutz wel.
oke.quote:
en je boy presteert niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
kunnen we seksen? Ik wil een kindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |