Lolquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik twijfel, heb dat exacte gesprek voorbij zien komen in een nep it&t apple screenshot op zo'n lijstjes pagina.. dus lamme grappen stelen om ee te verdoezelen ook nog
Las laatst een theorie over dat zwangerschappen zo'n drama kunnen zijn omdat we als beschaving de seksualiteit compleet uit zwanger zijn en bevallen hebben gehaald. Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op dat vrouwen haast in een ziekenhuis moeten bevallen terwijl we dat nog niet zo gek lang geleden gewoon in het graanveld deden. Uiteraard is de kindersterfte wel afgenomen, zeker bij zwangerschappen, dat spreekt dit weer tegen. Efin, het idee was dat als je de zwangerschap en bevalling uit het klinische zou halen met doktoren en pijnstillers maar een vrouw gewoon haar werk zou laten doen in een hygiënische omgeving het een en ander veel natuurlijker en dus makkelijker zou verlopen. Kan me er allemaal wel wat bij voorstellen.quote:
Ik zou ook wel in Denemarken in een oud krakkemikkig huis willen wonen in een of andere baai.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
heus waar ik ben gelukkig de hele dag alleen in ene oud gedeeld krakkemikkig huis in denemarken zo komt het altijd wat over
lekker kort door de baarmoeder bochtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:25 schreef Chai het volgende:
Gruwelijke dood sterven is wel natuurlijker idd
klinkt niet onlogisch nee, mensen worden zo bang gemaakt voor alle risico's tegenwoordig dat zichzelf banger maken dan nodig en veel dingen moeilijker worden dan ze daadwerkelijk zijquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Las laatst een theorie over dat zwangerschappen zo'n drama kunnen zijn omdat we als beschaving de seksualiteit compleet uit zwanger zijn en bevallen hebben gehaald. Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op dat vrouwen haast in een ziekenhuis moeten bevallen terwijl we dat nog niet zo gek lang geleden gewoon in het graanveld deden. Uiteraard is de kindersterfte wel afgenomen, zeker bij zwangerschappen, dat spreekt dit weer tegen. Efin, het idee was dat als je de zwangerschap en bevalling uit het klinische zou halen met doktoren en pijnstillers maar een vrouw gewoon haar werk zou laten doen in een hygiënische omgeving het een en ander veel natuurlijker en dus makkelijker zou verlopen. Kan me er allemaal wel wat bij voorstellen.
ik ga hier niet op klikkenquote:
Of de anti conceptie leugenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
klinkt niet onlogisch nee, mensen worden zo bang gemaakt voor alle risico's tegenwoordig dat zichzelf banger maken dan nodig en veel dingen moeilijker worden dan ze daadwerkelijk zij
bv weeralarm, ga niet de weg op omdat het hard waait? uhm ik weet niet hoor maar vroeger ging je dan naar buiten met je skate board en een stuk zeil en straat surfen![]()
overdreven paniek als 0.00000002 van d ebevolking sterft aan een hec bactierie
echt die paniek
jups maar er verdienen ergens mensen veel geld aan deze overdreven panische angst voor alles tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Of de anti conceptie leugen. Misschien ligt het aan mij hoor, dat kan best, maar ik heb m'n hele jeugd zo ongeveer geleerd dat als je ook maar naar elkaar hoeft te kijken zonder de pil én condoom en je zo beetje ongewenst zwanger bent. En onthoud kinderen: niet vingeren nadat je aan je penis gezeten hebt want 1 zaadje is genoeg!!!!
Dit terwijl een vrouw maar max 6 dagen vruchtbaar is per maand en dat daadwerkelijke bevruchting op die dagen ook geen gewonnen race is.
Ik wil absoluut niet zeggen dat het allemaal onzin is hoor, maar om om bovenstaande reden jonge vrouwen helemaal vol te proppen met hormonen waardoor dat wat leven op de allereerste plaats bestaansrecht geeft zo erg te ontregelen dat je zelfs je hele cyclus kan stoppen is echt wel een beetje overdreven. Bovendien is het iets dat wel veel zie: door een of andere achterlijke regulatie je eigen verantwoordelijkheid volledig wegstoppen in iets conceptueels.
Ziekenhuis op zich wel geile settingquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Las laatst een theorie over dat zwangerschappen zo'n drama kunnen zijn omdat we als beschaving de seksualiteit compleet uit zwanger zijn en bevallen hebben gehaald. Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op dat vrouwen haast in een ziekenhuis moeten bevallen terwijl we dat nog niet zo gek lang geleden gewoon in het graanveld deden. Uiteraard is de kindersterfte wel afgenomen, zeker bij zwangerschappen, dat spreekt dit weer tegen. Efin, het idee was dat als je de zwangerschap en bevalling uit het klinische zou halen met doktoren en pijnstillers maar een vrouw gewoon haar werk zou laten doen in een hygiënische omgeving het een en ander veel natuurlijker en dus makkelijker zou verlopen. Kan me er allemaal wel wat bij voorstellen.
nou echt wel, de laatste keer kwamen er 12 chicka aio's naar mijn torso kijken, door mijn baard kriebelen en hun hoofd op mijn borst leggen, tis dat het infuus in de weg zat anders had ik ze allemaal genomemenquote:
Ik doe alsof ik jou ken? nee. Liever niet ook lol maar plaats gerust quotes van mij waaruit blijkt dat dit wel zo is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die bazelt voornamelijk. Hij doet ook alsof hij mij kent en er bij was en vanalles over weet, ik ken hele die man niet en nog nooit op fok gezien behalve dat hij hier wel eens over mij praat![]()
.
Maar het waren vier fokkers. Waarvan drie relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |