Bullen achter de coulissenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:21 schreef DO2 het volgende:
Hoe wordt er bepaald wie er mag beginnen, eigenlijk? Is toch een beduidend voordeel in zo'n finale, als er niet met 2 legs verschil gewonnen hoeft te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:23 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verwennerij!quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga een bakje chips en glaasje cola halen
Tot zo
gayquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga een bakje chips en glaasje cola halen
Tot zo
Pax is een beetje apartquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Paxcon drinkt alleen warm water anders
Watquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Paxcon drinkt alleen warm water anders
Ik ga hier verder niet op in, omdat ik Paxcon niet wil beledigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in, omdat ik Paxcon niet wil beledigenVan mij kan Paxcon dat goed hebben, hij weet zelf ook wel dat hij leuk gek isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
IS alarm 75e minuut.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ADO kampioen . kan ook nog volgend jaar
Haha, je probeert het meteen recht te pratenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van mij kan Paxcon dat goed hebben, hij weet zelf ook wel dat hij leuk gek is
Rustaag.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ADO kampioen . kan ook nog volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |