quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:36 schreef mabo11 het volgende:
Het was weer een genotavond, fijn dat ik zo vaak gespot ben met mijn viesdik bordje
De tering wat ben jij een mongool zeg.....quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:35 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Onafhankelijke bron graag proof or go home.
Dailymail is schijtpapier.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:36 schreef mabo11 het volgende:
Het was weer een genotavond, fijn dat ik zo vaak gespot ben met mijn viesdik bordje
Een reclamebericht uit begin 2015quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
http://www.pdc.tv/premier(...)ue-night-one-preview
Ok doei
Ok man.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:43 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een reclamebericht uit begin 2015![]()
![]()
![]()
![]()
ik begrijp dus dat je geen enkele onafhankelijke bron kan vinden die jouw beweringen staven? Mooi dan kannik naar golf gaan kijken.
Ik zag je bordje op de televisie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:36 schreef mabo11 het volgende:
Zie nu pas dat er een reeks naar me genoemd is. Danku danku danku
Ik heb nog nooit iemand zich- of haarzelf zo voor lul zien zetten als Merode32 vanaf deze post. Genot.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Merode32 het volgende:
[..]
serieuze onafhankelijkke bronnen graag!
Proof or go fuck your self.
[..]
dit heeft niks met wiki te maken, maar dat jij daar meteen aan denkt zegt genoeg, je kunt dus geen onafhankelijk bewijs aandragen voor je bewering.
[..]
dat is een belediging waarover ik een melding zal doen.
Hoe lang duurde het dit jaar?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgend jaar in 20 minuten uitverkocht, al die Engelsen willen er nu ook heen
Kan je niet ergens voorstellen om volgend jaar die pitchers te introduceren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:48 schreef mabo11 het volgende:
Wel karig dat er geen pitchers waren en da bier halen super lang duurde, of je moest geluk hebben met zon vrouwtje in de gangpaden. Ik geef deze avond een 7/10 tegen de 10/10 van londen met de pitchers. Ook was het publiek kneuzig met het uitfluiten, ga je vol voor wright of taylor zingen en je word kapot gescholden van rot op. Tyf een stuk op darten is altijd voor de underdog want dan duurt de partij langer en kan je langer zuipen.
Tl:dr
Ahoy was leuk, maar kutpubliek wat engelsen/schotten uitfloot. Wk is daarom chiller. Oranje shirtjes
Ja die vlag was in Londen, dit keer geen zin in een vlag dus alleen maar een bordje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat? Was Mabo11 dat echt met Viesdik op zijn vlag?
Halve finale is tot de 10 en finale tot de 11. prima format. niet te kort, niet te lang.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:09 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom spelen ze die halve finale PL eigenlijk slechts tot de 8 tegenwoordig en de finale slechts tot de 10? Eerst was de finale altijd tot de 16 en daarna een jaartje tot de 13. Ergens is dat toch veel mooier op een finale avond? Zal ook wel te maken hebben met dat het een donderdag is en dat Phil vroeger altijd tot 10-0 uit liep en dat de overigens legs daarna een beetje voor spek en bonen werden gespeeld. Maar nu zouden ze dat wel weer mogen veranderen imo.
Ahh oke, dan is het wel primaquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:28 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Halve finale is tot de 10 en finale tot de 11. prima format. niet te kort, niet te lang.
Klopt, is dit jaar weer aangepast.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ahh oke, dan is het wel prima. Was halve finale afgelopen jaren niet tot de 8 en finale tot de 10? Misschien zit ik er naast hoor, maar dat dacht ik.
Echt genieten was het.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:31 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Ja die vlag was in Londen, dit keer geen zin in een vlag dus alleen maar een bordje.
Half 8 staat in de gids.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:19 schreef Monolith het volgende:
Begint het gewoon weer zo rond kwart over acht?
Ik neem aan dat dat de voorbeschouwing is.quote:
matig hequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef heywoodu het volgende:
"Tournament average: 106.94"
Tjongejonge
Peanuts.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef heywoodu het volgende:
"Tournament average: 106.94"
Tjongejonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |