Leeds, dublin, nothingham, glasgow, liverpool, sheffield, belfast,birmingham, manchester.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In alle andere stadions zijn er ook zo rond 10.000 mensen. Dat is prima voor zo'n plek. Anders zie je geen reet, dat moet je ook weer niet willen
Nee sorryquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Leeds, dublin, nothingham, glasgow, liverpool, sheffield, belfast,birmingham, manchester.
Allemaal forse groter dan 10.000
Onzin je kunt gewoon de capaciteit opzoeken, je kunt geen enkele onafhankelijke bron aandragen voor jouw bewering.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee sorry
2014 PL darts: Week seven saw a tournament record attendance with 11,000 fans in Leeds
twitter:iplumb1983 twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:49:13What an atmosphere in Rotterdam at the #darts the uk crowds could learn a bit about that, you can sing and watch the darts!! #Mvg reageer retweet
twitter:
twitter:adampardon twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:56:12Quality #darts & Rotterdam / Dutch fan's tonight 👏👏👏 .....now that would be a good darts trip away. reageer retweet
twitter:stevemthompson twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:58:28The atmosphere in Rotterdam sounds incredible. Just wow 😮 Defo fancy a trip there next year. ✈️#PDCDarts @OfficialPDC @SkySportsDarts #Darts reageer retweet
twitter:dalz1607 twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:58:36Really want to go to Rotterdam to watch the darts what a atmosphere! #darts #vangerwen #legend #topstheleagueagain #printing #winitnextweek reageer retweet
twitter:
twitter:AllyS_1988 twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:50:09Guys on the tables & no G4S in sight. That's the difference in atmosphere from Rotterdam. Cant sneeze in Glasgow without being warned #darts reageer retweet
twitter:helmtraeger twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:49:51was für ein #Darts Abend: geile Matches, noch bessere Stimmung, unglaubliche Fans, Danke #Rotterdam #pldarts reageer retweet
twitter:JoeCatling19 twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:49:41WOW!! What an atmosphere in #Rotterdam for @MvG180 !! #darts #pdc #PremierLeagueDarts reageer retweet
twitter:Dont_b_a_hero twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:48:50How awesome does that atmosphere look in Rotterdam #darts #mvg reageer retweet
twitter:palmer_toon twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:48:31The Dutch seem like a decent bunch of folk. #Darts reageer retweet
2014:quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:16 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Onzin je kunt gewoon de capaciteit opzoeken, je kunt geen enkele onafhankelijke bron aandragen voor jouw bewering.
serieuze onafhankelijkke bronnen graag!quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2014:
http://www.firstdirectare(...)k-seven-preview/689/
2015:
http://www.metroradioaren(...)r-league-darts-2015/
dit heeft niks met wiki te maken, maar dat jij daar meteen aan denkt zegt genoeg, je kunt dus geen onafhankelijk bewijs aandragen voor je bewering.quote:Capaciteit op wiki zegt helemaal niks over gebruikte capaciteit tijdens darts. Er zit achter en naast podium ongetwijfeld nog wat ruimte en stoelen die niet gebruikt worden. Daarnaast is er bij darts nog heel veel tafels en ruimte nodig voor de walk-on. Bij een concert kunnen op die plekken dan nog honderden zo niet duizenden mensen erbij. Dan kom je op een heel ander getal natuurlijk.
dat is een belediging waarover ik een melding zal doen.quote:Probeer eens beetje logisch te denken in plaats van puur te fixeren op maximale capaciteit van een stadion.
Ik geef je 2 links waarin staat dat er bij Leeds PL avond 11,000 man wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Merode32 het volgende:
[..]
dit heeft niks met wiki te maken, maar dat jij daar meteen aan denkt zegt genoeg, je kunt dus geen onafhankelijk bewijs aandragen voor je bewering.
[..]
dat is een belediging waarover ik een melding zal doen.
Dat zijn geen onafhankelijke bronnen, ik neem dat je deze zin kunt verwerken?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geef je 2 links waarin staat dat er bij Leeds PL avond 11,000 man was
Wat wil je nog meer, troll
Avond in Leeds was in First Direct Arena, de eerste link van 2014, jij denkt dat zij een vals getal gaan opgeven?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:24 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat zijn geen onafhankelijke bronnen, ik neem dat je deze zin kunt verwerken?
Zolang jij geen quote of bericht goedgekeurd door mister Hearn kan geven neem ik je inderdaad niet serieusquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Avond in Leeds was in First Direct Arena, de eerste link van 2014, jij denkt dat zij een vals getal gaan opgeven?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:26 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Zolang jij geen quote of bericht goedgekeurd door mister Hearn kan geven neem ik je inderdaad niet serieus![]()
![]()
![]()
![]()
Neem je verlies je weet dat je fout zit.
Depressief hij heeft mvg gewoon genaaid, terwijl andersom mvg niet zo hard was voor barney.quote:
Onafhankelijke bron graag proof or go home.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:32 schreef Caland het volgende:
Bij de PL zitten er nooit meer dan pak 'em beet 10.000. In geen enkele venue.
Glasgow (ook één van de groteren) kan er ook maar 10.000 kwijt. O2 arena, 9000.
Record inderdaad Leeds met 11k. http://www.dailymail.co.u(...)st-Direct-Arena.html
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:35 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Onafhankelijke bron graag proof or go home.
Dailymail is schijtpapier.
http://www.pdc.tv/premier(...)ue-night-one-previewquote:The Dutchman erased the memories of six previous semi-final defeats in the tournament when he overcame Taylor and Michael van Gerwen in last year's Play-Offs, and is relishing the chance to compete in front of a record 11,000 fans in Leeds.
Mabogodquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:36 schreef mabo11 het volgende:
Het was weer een genotavond, fijn dat ik zo vaak gespot ben met mijn viesdik bordje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |