ik snap er niks vanquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:08 schreef PeZu het volgende:
doe maar lezen bitches [img]https://www.google.nl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.kafediem.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F09%2Fhl.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.kafediem.com%2Fcarti-books%2F&docid=yDBpBHCwLnX-8M&tbnid=n3Zkf5qFr8PPTM%3A&w=1104&h=1475&bih=
In NWS noemt men haar een heldin.quote:
quote:
kijk nog eensquote:
Dat is het op de vlakte allemaal. Heb wat essays gelezen waarin wordt beargumenteert dat er bij meerdere novelles een diepere laag in zit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het in TnotR ook een beetje een trucje eerlijk gezegd.
Wist je dat het Horst Wessel lied de reactionaire beweging (=conservatief nationalisme) veroordeeld?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Iedere keer als ik op GeenStijl klik begint het Horst Wessel lied te spelen.
Maar vind je haar columns ook goed? Ik vind haar schrijfstijl echt verschrikkelijk irritant.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
Haar column is wel het enige wat ik lees in de metro.
Ik ging vandaag zwemmen. Stond ik na afloop zo met een begeleidster van een andere afdeling bij de douches, maar je kan haar lekkere reet door haar badpak zien en een stukje erbuiten dus ik krijg daar een stijve en zij zo kijken.quote:
In Pale Fire wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is het op de vlakte allemaal. Heb wat essays gelezen waarin wordt beargumenteert dat er bij meerdere novelles een diepere laag in zit.
Haha idd. En de PVV'ers maar dwepen met haarquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ze is een Theo van Gogh wannabe... oh, en een misselijkmakend hautain persoon dat het 'jammer' vindt dat rijken niet meer rechten hebben dan het plebs.
ooh zo heten die dingen rond haar ogenquote:
niet echt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar vind je haar columns ook goed? Ik vind haar schrijfstijl echt verschrikkelijk irritant.
Oh gelukkig.quote:
the name of the rosequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
TNOR? The Noobs of the Ring?
Dat je allemaal hobbits hebt die die ring meteen aan de Dark Overlord geven?
wehehehe
wow met die enge blik van jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:10 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik ging vandaag zwemmen. Stond ik na afloop zo met een begeleidster van een andere afdeling bij de douches, maar je kan haar lekkere reet door haar badpak zien en een stukje erbuiten dus ik krijg daar een stijve en zij zo kijken.
stond ook gewoon onbeschaamd te kijken eigenlijk
Zowel de stijl als de inhoud is waardeloos. Haar interviewtjes voor de Libelle zijn veel beter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
Maar vind je haar columns ook goed? Ik vind haar schrijfstijl echt verschrikkelijk irritant.
Dat zit allemaal in je hoofd bob. Je bent geen seks god.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:10 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik ging vandaag zwemmen. Stond ik na afloop zo met een begeleidster van een andere afdeling bij de douches, maar je kan haar lekkere reet door haar badpak zien en een stukje erbuiten dus ik krijg daar een stijve en zij zo kijken.
stond ook gewoon onbeschaamd te kijken eigenlijk
hoe weet je dit en waaromquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zowel de stijl als de inhoud is waardeloos. Haar interviewtjes voor de Libelle zijn veel beter.
Qua inhoud heeft ze wel een punt. Nederturken zijn beroerd geintegreerd en grotendeels anti-westerse Erdogan fanboys.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zowel de stijl als de inhoud is waardeloos. Haar interviewtjes voor de Libelle zijn veel beter.
wist je dat mannelijke eenden een kurketrekkerpenis hebben en vrouwelijke eenden een kurketrekkervagina en mannelijke eenden verkrachten vaak vrouwtjes en de penis valt er af na een paarperiode en groeit de volgende paarperiode weer aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof eenden geen stijve cloaca kunnen krijgen ;s
- zucht -quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Qua inhoud heeft ze wel een punt. Nederturken zijn beroerd geintegreerd en grotendeels anti-westerse Erdogan fanboys.
Bron?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ze is een Theo van Gogh wannabe... oh, en een misselijkmakend hautain persoon dat het 'jammer' vindt dat rijken niet meer rechten hebben dan het plebs.
Nee, qua inhoud is ze een VVD fangirl die kotst op de onderklasse die haar nu als heilige discipel van het Vrije Woord vereertquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Qua inhoud heeft ze wel een punt. Nederturken zijn beroerd geintegreerd en grotendeels anti-westerse Erdogan fanboys.
Omdat ik die wel eens gelezen heb.quote:
Dat krijg je als je steeds open deuren intrapt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat mannelijke eenden een kurketrekkerpenis hebben en vrouwelijke eenden een kurketrekkervagina en mannelijke eenden verkrachten vaak vrouwtjes en de penis valt er af na een paarperiode en groeit de volgende paarperiode weer aan
Turkse Nederlanders zijn over het algemeen juist prima geïntegreerd. Dat jij liever assimilatie ziet doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een van haar columns, ga ik niet opzoeken, doe je zelf maar.quote:
Turken zijn dan ook grotendeels kut.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ebru Umar maar kk-en op Turken, terwijl ze zelf een dubbel paspoort heeft
Lees je haar columns ueberhaupt?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, qua inhoud is ze een VVD fangirl die kotst op de onderklasse die haar nu als heilige discipel van het Vrije Woord vereert
Is een soort zelfpijnigingquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Turken zijn dan ook grotendeels kut.
[..]
Lees je haar columns ueberhaupt?
Vertel me meerquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat mannelijke eenden een kurketrekkerpenis hebben en vrouwelijke eenden een kurketrekkervagina en mannelijke eenden verkrachten vaak vrouwtjes en de penis valt er af na een paarperiode en groeit de volgende paarperiode weer aan
Hoewel ze inderdaad het beste meedraaien in de NL'se maatschappij zijn ze vreemd genoeg nog steeds belachelijk nationalistisch m.b.t. Turkije. Niet zo heel wenselijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
Turkse Nederlanders zijn over het algemeen juist prima geïntegreerd. Dat jij liever assimilatie ziet doet daar niets aan af.
Joe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
je bent zelf grotendeels kutquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)gan-als-in-nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Turkse Nederlanders zijn over het algemeen juist prima geïntegreerd. Dat jij liever assimilatie ziet doet daar niets aan af.
Echt welquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in je hoofd bob. Je bent geen seks god.
bron voor deze claim?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kwakquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee heb net al te veel eendenpenissen gezien
Nee. Turken hebben hun eigen wereld in Nederland. Maar snap dat gezeik niet zo daarover.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
AANPASSE OF OPKRASSUHHHHquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Turken hebben hun eigen wereld in Nederland. Maar snap dat gezeik niet zo daarover.
Je wordt dan toch dagelijks gebruiktquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn vriendin zei: Je hebt het sex appeal van een deur en het charisma van de mat die ervoor ligt. Daarom houd ik van je.
deze 'logica'quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)gan-als-in-nederland
Als je op Erdogan stemt ben je niet goed geintegreerd.
Dat is dus de essentie van niet goed geintegreerd zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Turken hebben hun eigen wereld in Nederland. Maar snap dat gezeik niet zo daarover.
Nu ga ik je racefiets echt he-le-maal slopen, vriend.quote:
Je past niet in Nederland als je dictators steunt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze 'logica'
je trollt nu toch?
wees 1x eerlijk
dit is niet echt toch?
dat is geen bron voor die claimquote:
Ja dat zeg ik toch jostiquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is dus de essentie van niet goed geintegreerd zijn.
Zegt de gozer met de apartheidsvlag als UI.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je past niet in Nederland als je dictators steunt.
Nou nee, deze mensen hebben het recht op Erdogan te stemmen. Dat past prima in NL.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De Zuid-Afrikaanse vlag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zegt de gozer met de apartheidsvlag als UI.
Ja dat weet ik en ik snap ook niet waarom dat nou zo'n groot probleem is. Doet wat mij betreft ook weinig af aan de integratie; men draait prima mee in de maatschappij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
wat een sloerie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef Che_ het volgende:
Die kikkerkop geniet echt van alle aandacht
Ik weet niet of het bij Nederland past om buitenlandse dictators te steunen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou nee, deze mensen hebben het recht op Erdogan te stemmen. Dat past prima in NL.
Jeetje, typisch SP om andermans eigendommen te beschadigen. Gewoon afgunst ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu ga ik je racefiets echt he-le-maal slopen, vriend.
Onzin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, racistische apartheidsvlag
DeventerTurkquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je klappen, ouwe lul?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
he dead, ga eens bier halen... ventje...
die chinezen mogen doen wat ze willen, als ze maar lekker eten blijven makenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat weet ik en ik snap ook niet waarom dat nou zo'n groot probleem is. Doet wat mij betreft ook weinig af aan de integratie; men draait prima mee in de maatschappij.
Grappige is ook dat de rechtsjes vaak de Chinezen aanhalen als bevolkingsgroep die enorm goed is geïntegreerd, terwijl die nog een stuk erger hun eigen wereldje hebben.
Het is een statement, geen beschadiging als zodanigquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, typisch SP om andermans eigendommen te beschadigen. Gewoon afgunst dit
wat?quote:
eh okquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef Kurovski het volgende:
Ja, ik heb 2 nieuwe. Maanden niks, maar heb er weer 2. Wacht f.
Ik wil niet dat mensen een dubbele loyaliteit hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
jij past biet in nederland als je dat mensen wil verbieden
Erdogan is geen dictator. Wel één in wording, maar nog niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij Nederland past om buitenlandse dictators te steunen.
Oh ja ik weet het wel: Nee.
Natuurlijk wel. En met de nieuwe grondwet al helemaal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erdogan is geen dictator. Wel één in wording, maar nog niet.
Je bent in principe wel nog verbonden met het land. Als je in het buitenland geboren bent is het wat mij betreft ook wel anders, maar ik heb er verder ook niet echt moeite mee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet waarom als je in buitenland woont je nog mag stemmen voor je vaderland. Je woont er immers niet meer
Te moeilijk dit. Ik ben maar een simpele Henkquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is een statement, geen beschadiging als zodanig
Dus? Die heb ik zo vaak in mijn portomonee...quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef Kurovski het volgende:
Deze, gewoon bij de Jumbo.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
deadprez haat me. Ik ga een eind aan mijn leven maken... Ik gooi me voor de trei...
Oh nee, die rijden niet... 24 graden, dus die zijn gesmolten.
ok kan je mij ophalen of zo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb morgen nog wel een gaatje vrijhihi
God allemachtig, waarom ga ik met jou in discussie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. En met de nieuwe grondwet al helemaal.
loyaliteitquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen een dubbele loyaliteit hebben.
Burgers van Nederland horen bij Nederland en niet bij een ander land.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent in principe wel nog verbonden met het land. Als je in het buitenland geboren bent is het wat mij betreft ook wel anders, maar ik heb er verder ook niet echt moeite mee.
Oké Jimmy.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Burgers van Nederland horen bij Nederland en niet bij een ander land.
Zegt de gozer met de vlag van een ander land als UI...quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dat als Nederlander ook als je in het buitenland woont.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet waarom als je in buitenland woont je nog mag stemmen voor je vaderland. Je woont er immers niet meer
big mac is gwn amerikaansquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn taak in dit alles geloof ik.quote:
ik wil, ik wilquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen een dubbele loyaliteit hebben.
Yeh klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dat als Nederlander ook als je in het buitenland woont.
Waar jij was is geen Wales maar Engeland dat per ongeluk bij Wales is geraakt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben loyaal aan Brabant, de rest kan me gestolen worden.
Nou ja, en Wales, maar dat hoort technischerwijze bij Brabant.
Daarom heb ik ook geen paspoort en heb asiel aangevraagdquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen enkele groep wilt jou, dat is anders
Dat legitimeert de keuze nog steeds niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
Erdogan is geen dictator. Wel één in wording, maar nog niet.
Boeien...quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar jij was is geen Wales maar Engeland dat per ongeluk bij Wales is geraakt.
Dit is geen vlag van een land.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zegt de gozer met de vlag van een ander land als UI...
Gelukkig bestaat dat rijk van verdorvenheid niet meerquote:
Ik spaar ze sinds bijna 3 jaar. 50 verschillende inmiddels.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus? Die heb ik zo vaak in mijn portomonee...
O. Komt het wel eens voor dat twee hoeren het met elkaar doen? Wie betaalt dan wie? Lastige kwestiequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn taak in dit alles geloof ik.
Kan jij alleen maar in stromannen praten ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil, ik wil
doet roepen kleuters, volwassenen laten anderen in vrij in hun uitingen aangaande bestuurders van andere landen.
Interesse in antebellum series munten uit Oost-Europa? Kei veul waard en zo...quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik spaar ze sinds bijna 3 jaar. 50 verschillende inmiddels.
100 euro verdiend in 3 jaar, netjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik spaar ze sinds bijna 3 jaar. 50 verschillende inmiddels.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat dat rijk van verdorvenheid niet meer
Je mag je taalgebruik inderdaad wel eens aanpassen. Want wat PeZu zegt klopt wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
Kan jij alleen maar in stromannen praten ofzo?
jij bent toch zo slim?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan jij alleen maar in stromannen praten ofzo?
Waar zeg ik dat mensen niet hun mening over Erdogan mogen hebben? Ik concludeer alleen dat Erdogan steunen onnederlands is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag je taalgebruik inderdaad wel eens aanpassen. Want wat PeZu zegt klopt wel.
Beste geld is Deens. Hartjes enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Interesse in antebellum series munten uit Oost-Europa? Kei veul waard en zo...
apartheid steunen ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat mensen niet hun mening over Erdogan mogen hebben? Ik concludeer alleen dat Erdogan steunen onnederlands is.
Heft elkaar op dus gratis denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
O. Komt het wel eens voor dat twee hoeren het met elkaar doen? Wie betaalt dan wie? Lastige kwestie
Denken dat dat iets waard isquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of de uiterst zeldzame 10 zlotych uit Polen met Traugutt uit 1932... 250 euries.
Wie ben jij om te bepalen wat on-Nederlands is?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat mensen niet hun mening over Erdogan mogen hebben? Ik concludeer alleen dat Erdogan steunen onnederlands is.
Hey vraagje, in de WO II had je veel Nederlanders die zich moeiteloos bij de bezetters hebben aangesloten, is dat dan wel Nederlands?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
laterss sahbiquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga hentai kijken, ik probeer allemaal om aandacht te smeken maar Jimmy's getroll jat alle reacties, doei
Dat is een mening.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat on-Nederlands is?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey vraagje, in de WO II had je veel Nederlanders die zich moeiteloos bij de bezetters hebben aangesloten, is dat dan wel Nederlands?
Uhm ja, dat is iets waardquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denken dat dat iets waard is
Ik heb een bak postzegels die volgens de catalogus duizenden euros waard zijn, maar dat krijg ik er never voor.
verbazend dat je zoveel niet snapt danquote:
Aight.quote:
Nee, dat jij al je meningen start met "ik wil" of dat je reageert met "onzin" als je ergens over oneens bent. Om vervolgens te huilen dat niemand wil discussiëren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Japanse zooi kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga hentai kijken, ik probeer allemaal om aandacht te smeken maar Jimmy's getroll jat alle reacties, doei
Je kan niet eens lezen want het enige wat je doet is schieten op dingen die ik niet gezegd heb. Daar kan ik niks mee.quote:
Gewoon negeren, die Gutmenschen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan niet eens lezen want het enige wat je doet is schieten op dingen die ik niet gezegd heb. Daar kan ik niks mee.
Het bestaat ook eigenlijk niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
Ik denk eigenlijk nooit in termen als Nederlands en on-Nederlands
Optyfen Anders.quote:
Etto's opmerking was feitelijk onzin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dat jij al je meningen start met "ik wil" of dat je reageert met "onzin" als je ergens over oneens bent. Om vervolgens te huilen dat niemand wil discussiëren.
nationalistisch gezeverquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
Ik denk eigenlijk nooit in termen als Nederlands en on-Nederlands
Heb je ook de Nederlandse gulden? Die wil ik graag weer terug, en velen met mijquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
JA, GAAT ER NOG IEMAND MIJN MUNTEN KOPEN OF WAT???
jij kan vaak gauw nergens wat mee, zoek het eens bij jezelfquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan niet eens lezen want het enige wat je doet is schieten op dingen die ik niet gezegd heb. Daar kan ik niks mee.
Nope, ik specialiseer in voor-oorlogs Oost-Europees muntgoed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je ook de Nederlandse gulden? Die wil ik graag weer terug, en velen met mij
Jij begint al je reacties met "onzin".quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
Etto's opmerking was feitelijk onzin.
Het gebuiken van de term "huilen" is een merkwaardige poging tot framen.
quote:
Of je leert eens lezen man. Hou je er anders buiten als je alleen maar drogredenen kan gebruiken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij kan vaak gauw nergens wat mee, zoek het eens bij jezelf
ga weg enge dealer laat mij met rustquote:
Feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij begint al je reacties met "onzin".
ik lees en begrijp het prima en niet zo hypocriet doen je doet zelf niks andersquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of je leert eens lezen man. Hou je er anders buiten als je alleen maar drogredenen kan gebruiken.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga weg enge dealer laat mij met rust
Ik was vergeten dat jij je eigen waarheid had.quote:
quote:
Waarom zet je dan een stroman neer en verdraai je mijn woorden?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lees en begrijp het prima en niet zo hypocriet doen je doet zelf niks anders
Nee, ik begin niet "al mijn posts" met het woord "onzin".quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat jij je eigen waarheid had.
Ik spaar die dingen via wisselgeld. Ik zoek ze niet op. Dat is nou sparen. Die dingen zijn allemaal te koop, echter, ze met toeval als wisselgeld in je bezit krijgen vind ik leuker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
JA, GAAT ER NOG IEMAND MIJN MUNTEN KOPEN OF WAT???
True. Je begint al je posts met het ritueel verbranden van een negerpopquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik begin niet "al mijn posts" met het woord "onzin".
En het vluchten naar UK van de leidertjes dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Loyaliteit aan een buitenlandse mogendheid. Lijkt me evident.
daar heb ik niks aan... KOPEN DAN... Ik heb keiveel liggen hier man... KOPENquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik spaar die dingen via wisselgeld. Ik zoek ze niet op. Dat is nou sparen. Die dingen zijn allemaal te koop, echter, ze met toeval als wisselgeld in je bezit krijgen vind ik leuker.
That's my story 'bout collecting stuff.
Nah, dit slaat ook nergens op. Dat hij zich op een forum zo uitlaat betekent niet dat hij voor de klas zijn persoonlijke mening over dingen niet voor zich kan houden. Vooral bij het vak dat hij geeft.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef PeZu het volgende:
en dat geeft les... beter neem jezelf les dat als bron....
Deze post straalt zoveel zwakte uit. Hou eens op met smerige persoonlijke beledigingen maken als je geen fatsoenlijk argument kan neerzetten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef PeZu het volgende:
en dat geeft les... beter neem jezelf les dat als bron....
Noodzaak lijkt me.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En het vluchten naar UK van de leidertjes dan?
Omdat ze geen leiders zijn. Leiders staan aan het front.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry dat ik heb overdreven. Als je alles letterlijk neemt dan is er niets waar inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
Nee, ik begin niet "al mijn posts" met het woord "onzin".
Wat geeft hij dan, maatschappijleer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, dit slaat ook nergens op. Dat hij zich op een forum zo uitlaat betekent niet dat hij voor de klas zijn persoonlijke mening over dingen niet voor zich kan houden. Vooral bij het vak dat hij geeft.
Ik zeg ook helemaal niks raars hier, alleen PeZu probeert het zo te draaien omdat hij net voor lul stond met z'n verdraaien van mijn woorden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, dit slaat ook nergens op. Dat hij zich op een forum zo uitlaat betekent niet dat hij voor de klas zijn persoonlijke mening over dingen niet voor zich kan houden. Vooral bij het vak dat hij geeft.
Geef uit dan. Kom ik ze misschien vanzelf wel tegen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan... KOPEN DAN... Ik heb keiveel liggen hier man... KOPEN
Goh, ben ik het nog met je eens ook.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat geeft hij dan, maatschappijleer?
Maar toen bestonden fietsen nog niet. Oplichter!quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
He HPLC, ik heb een keioude Transylvanische munt met een pre-middeleeuwse fiets erop... kopen???
Dit is een scheve vergelijking trekken, Stimorol.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
oh lekker, ga je nu een negatieve beoordeling geven op marktpltz????quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar toen bestonden fietsen nog niet. Oplichter!
houd je hypocrite smoel manquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deze post straalt zoveel zwakte uit. Hou eens op met smerige persoonlijke beledigingen maken als je geen fatsoenlijk argument kan neerzetten.
Stoere spellingswijze van het woord "plaats"quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh lekker, ga je nu een negatieve beoordeling geven op marktpltz????
< witte negerquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stoere spellingswijze van het woord "plaats"
Je moet inderdaad leren lezen. En leren argumenteren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
houd je hypocrite smoel man![]()
met je: of je leert lezen dat is ook niet persoonlijk en denigrerend? nee heh als jimmy wat roept mag het
kan me in de verste verte niet voorstellen dat dat een leraar isquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jimmy is niet zo heel erg goed in zelfreflectie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef PeZu het volgende:
houd je hypocrite smoel man![]()
met je: of je leert lezen dat is ook niet persoonlijk en denigrerend? nee heh als jimmy wat roept mag het
mweh ik geloof dat wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan me in de verste verte niet voorstellen dat dat een leraar is![]()
echt
Heb bod geplaatst om de prijs op te drijvenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh lekker, ga je nu een negatieve beoordeling geven op marktpltz????
Waarom heb je nu zo'n nationalistische vlag? Ik snap echt niet dat jij voor de klas mag staan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet inderdaad leren lezen. En leren argumenteren.
Waarom probeer je zo te scoren? Je laat je niet echt van je beste kant zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan me in de verste verte niet voorstellen dat dat een leraar is![]()
echt
Maar het werkte wel.quote:
EN NIET KOPEN ZEKER???? IK GA ZOOOOOOOOOOOOOOOOO AL JE BANDEN LEEGPRIKKENquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb bod geplaatst om de prijs op te drijven
je moet je moetquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet inderdaad leren lezen. En leren argumenteren.
Stimorol zit in een zelf gecreeërde slachtofferrol.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom laat je geen kans onbenut om Nederland(ers) "af te kraken"?
He lelijke kale kutmongool die geen normale relatie kan krijgen en daarom aziaten moet betalen voor seks, leuke mening heb je.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom heb je nu zo'n nationalistische vlag? Ik snap echt niet dat jij voor de klas mag staan.
Ja herkenbaar. Gewoon niet naartoe gaanquote:
nederTurk ehquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom laat je geen kans onbenut om Nederland(ers) "af te kraken"?
Praat geen stront mallootquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stimorol zit in een zelf gecreeërde slachtofferrol.
Nogal sneu ook om vrijwel altijd terug te vallen op de tweede wereldoorlog waarmee ze een punt denkt te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stimorol zit in een zelf gecreeërde slachtofferrol.
ik probeer niks en geef niks om wat jij van mij vind.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom probeer je zo te scoren? Je laat je niet echt van je beste kant zien.
Ook mijn haarband?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EN NIET KOPEN ZEKER???? IK GA ZOOOOOOOOOOOOOOOOO AL JE BANDEN LEEGPRIKKEN
quote:
Dit bedoel ik dus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef hoink581 het volgende:
Stimorol zit in een zelf gecreëerde slachtofferrol.
Domme mening.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik probeer niks en geef niks om wat jij van mij vind.
ik geef mijn mening.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
He lelijke kale kutmongool die geen normale relatie kan krijgen en daarom aziaten moet betalen voor seks, leuke mening heb je.
Hehheheh heerlijk hoe ze reageren als het ze niet uitkomtquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nogal sneu ook om vrijwel altijd terug te vallen op de tweede wereldoorlog waarmee ze een punt denkt te maken.
Het ergste is dat de vergelijkingen meestal kant noch wal raken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nogal sneu ook om vrijwel altijd terug te vallen op de tweede wereldoorlog waarmee ze een punt denkt te maken.
Nee hoor, zo gaat het ook als jij er niet bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg, even he... ik ben nu na enkele weken weer in de SC... en meteen weer haat en zo..
Is it me? Zo ja, dan ga ik mezelf accuut verdrinken in het kanaal... zodra de NS het water heeft geherdehydrateerd.
Deze SC is door en door verrotquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg, even he... ik ben nu na enkele weken weer in de SC... en meteen weer haat en zo..
Is it me? Zo ja, dan ga ik mezelf accuut verdrinken in het kanaal... zodra de NS het water heeft geherdehydrateerd.
Het is altijd zo sinds een half jaar ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jimmy en Stimorol. Zodra zij weg zijn is het redelijk oke hier.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als iemand zegt dat je dik bent loop je te huilen dat men normaal moet doen maar een hele bevolkingsgroep mag je wel af vallen?quote:
Als jij weg bent is het meestal ook gezellig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy en Stimorol. Zodra zij weg zijn is het redelijk oke hier.
Dat zei papa ook over jouw mama.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy en Stimorol. Zodra zij weg zijn is het redelijk oke hier.
Wat moet ik hier nu op zeggen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
He lelijke kale kutmongool die geen normale relatie kan krijgen en daarom aziaten moet betalen voor seks, leuke mening heb je.
Je mag er gerust WOII overal bij betrekken. Moet het echter wel relevant zijn en kloppen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
Hehheheh heerlijk hoe ze reageren als het ze niet uitkomt
Heb gelachen om de "GGGGGGG" en kankerwoorden gvdquote:
je bent zelf een domme meningquote:
nu moet ik weer even zeggen dat ik het nooit gezellig vindquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
Het is hier eigenlijk altijd wel gezellig, ongeacht met wie, als we het gewoon niet over maatschappelijke shit gaan hebben.
Maar dat zou ook maar saai worden.
Ik weet wel beter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu moet ik weer even zeggen dat ik het nooit gezellig vind
Dat doe ik niet eens. Ik probeer Jimmy in te laten zien dat het onzin is om te zeggen dat het stemmen op Erdogan niet past binnen de NLse samenleving en probeer daarom te polsen of de voorbeelden die k gaf wel als goed Nederlands gebruik wordt gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat je dik bent loop je te huilen dat men normaal moet doen maar een hele bevolkingsgroep mag je wel af vallen?
Ik vind het altijd wel leuk. Ook een beetje training in discussieren met 6 mensen tegelijk enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
Het is hier eigenlijk altijd wel gezellig, ongeacht met wie, als we het gewoon niet over maatschappelijke shit gaan hebben.
Maar dat zou ook maar saai worden.
In rl vraagt het RIAGG zich af waar ik ben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk. Ook een beetje training in discussieren met 6 mensen tegelijk enzo.
Denk dat in rl de meesten gewoon hele bleue vriendelijke types zijn.
aah zeiken op spelling nee jimmy speelt altijd netjes hoorquote:
Nee, je vergelijking(en) slaan als kut op dirk en je probeert op een goedkope manier je eigen waanbeelden betreffende Nederland in WO2 te bevestigen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat doe ik niet eens. Ik probeer Jimmy in te laten zien dat het onzin is om te zeggen dat het stemmen op Erdogan niet past binnen de NLse samenleving en probeer daarom te polsen of de voorbeelden die k gaf wel als goed Nederlands gebruik wordt gezien.
Deze jostis zien geen sarcasme.vooral omdat ik overal kondig mijzelf zeer zeker niet als Turkse te beschouwen.quote:
ok tnxquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, je vergelijking(en) slaan als kut op dirk en je probeert op een goedkope manier je eigen waanbeelden betreffende Nederland in WO2 te bevestigen.
Volgens mij is jouw positie niet het onderwerp van discussie geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze jostis zien geen sarcasme.vooral omdat ik overal kondig mijzelf zeer zeker niet als Turkse te beschouwen.
Maar dombo's gonna dombo
Jij zal wel heel goed zijn in het woord "Onzin" te benadrukken om jezelf vervolgens tot in den treure te herhalen zonder uit te wijden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk. Ook een beetje training in discussieren met 6 mensen tegelijk enzo.
Denk dat in rl de meesten gewoon hele bleue vriendelijke types zijn.
ik reageer dan ook op Ash.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw positie niet het onderwerp van discussie geweest.
Ik heb het woord twee keer genoemd en maar een keer in onze discussie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij zal wel heel goed zijn in het woord "Onzin" te benadrukken om jezelf vervolgens tot in den treure te herhalen zonder uit te wijden.
herkenbaar voor jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij zal wel heel goed zijn in het woord "Onzin" te benadrukken om jezelf vervolgens tot in den treure te herhalen zonder uit te wijden.
brabant lburg en gelder? hoezo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, behalve met de generaliteitslanden.
Gewoon, wonen? Ik voel geen binding met Nederland als land.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |