Hehheheh heerlijk hoe ze reageren als het ze niet uitkomtquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nogal sneu ook om vrijwel altijd terug te vallen op de tweede wereldoorlog waarmee ze een punt denkt te maken.
Het ergste is dat de vergelijkingen meestal kant noch wal raken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nogal sneu ook om vrijwel altijd terug te vallen op de tweede wereldoorlog waarmee ze een punt denkt te maken.
Nee hoor, zo gaat het ook als jij er niet bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg, even he... ik ben nu na enkele weken weer in de SC... en meteen weer haat en zo..
Is it me? Zo ja, dan ga ik mezelf accuut verdrinken in het kanaal... zodra de NS het water heeft geherdehydrateerd.
Deze SC is door en door verrotquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg, even he... ik ben nu na enkele weken weer in de SC... en meteen weer haat en zo..
Is it me? Zo ja, dan ga ik mezelf accuut verdrinken in het kanaal... zodra de NS het water heeft geherdehydrateerd.
Het is altijd zo sinds een half jaar ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jimmy en Stimorol. Zodra zij weg zijn is het redelijk oke hier.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als iemand zegt dat je dik bent loop je te huilen dat men normaal moet doen maar een hele bevolkingsgroep mag je wel af vallen?quote:
Als jij weg bent is het meestal ook gezellig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy en Stimorol. Zodra zij weg zijn is het redelijk oke hier.
Dat zei papa ook over jouw mama.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy en Stimorol. Zodra zij weg zijn is het redelijk oke hier.
Wat moet ik hier nu op zeggen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
He lelijke kale kutmongool die geen normale relatie kan krijgen en daarom aziaten moet betalen voor seks, leuke mening heb je.
Je mag er gerust WOII overal bij betrekken. Moet het echter wel relevant zijn en kloppen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
Hehheheh heerlijk hoe ze reageren als het ze niet uitkomt
Heb gelachen om de "GGGGGGG" en kankerwoorden gvdquote:
je bent zelf een domme meningquote:
nu moet ik weer even zeggen dat ik het nooit gezellig vindquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
Het is hier eigenlijk altijd wel gezellig, ongeacht met wie, als we het gewoon niet over maatschappelijke shit gaan hebben.
Maar dat zou ook maar saai worden.
Ik weet wel beter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu moet ik weer even zeggen dat ik het nooit gezellig vind
Dat doe ik niet eens. Ik probeer Jimmy in te laten zien dat het onzin is om te zeggen dat het stemmen op Erdogan niet past binnen de NLse samenleving en probeer daarom te polsen of de voorbeelden die k gaf wel als goed Nederlands gebruik wordt gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat je dik bent loop je te huilen dat men normaal moet doen maar een hele bevolkingsgroep mag je wel af vallen?
Ik vind het altijd wel leuk. Ook een beetje training in discussieren met 6 mensen tegelijk enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
Het is hier eigenlijk altijd wel gezellig, ongeacht met wie, als we het gewoon niet over maatschappelijke shit gaan hebben.
Maar dat zou ook maar saai worden.
In rl vraagt het RIAGG zich af waar ik ben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk. Ook een beetje training in discussieren met 6 mensen tegelijk enzo.
Denk dat in rl de meesten gewoon hele bleue vriendelijke types zijn.
aah zeiken op spelling nee jimmy speelt altijd netjes hoorquote:
Nee, je vergelijking(en) slaan als kut op dirk en je probeert op een goedkope manier je eigen waanbeelden betreffende Nederland in WO2 te bevestigen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat doe ik niet eens. Ik probeer Jimmy in te laten zien dat het onzin is om te zeggen dat het stemmen op Erdogan niet past binnen de NLse samenleving en probeer daarom te polsen of de voorbeelden die k gaf wel als goed Nederlands gebruik wordt gezien.
Deze jostis zien geen sarcasme.vooral omdat ik overal kondig mijzelf zeer zeker niet als Turkse te beschouwen.quote:
ok tnxquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, je vergelijking(en) slaan als kut op dirk en je probeert op een goedkope manier je eigen waanbeelden betreffende Nederland in WO2 te bevestigen.
Volgens mij is jouw positie niet het onderwerp van discussie geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze jostis zien geen sarcasme.vooral omdat ik overal kondig mijzelf zeer zeker niet als Turkse te beschouwen.
Maar dombo's gonna dombo
Jij zal wel heel goed zijn in het woord "Onzin" te benadrukken om jezelf vervolgens tot in den treure te herhalen zonder uit te wijden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk. Ook een beetje training in discussieren met 6 mensen tegelijk enzo.
Denk dat in rl de meesten gewoon hele bleue vriendelijke types zijn.
ik reageer dan ook op Ash.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw positie niet het onderwerp van discussie geweest.
Ik heb het woord twee keer genoemd en maar een keer in onze discussie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij zal wel heel goed zijn in het woord "Onzin" te benadrukken om jezelf vervolgens tot in den treure te herhalen zonder uit te wijden.
herkenbaar voor jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij zal wel heel goed zijn in het woord "Onzin" te benadrukken om jezelf vervolgens tot in den treure te herhalen zonder uit te wijden.
brabant lburg en gelder? hoezo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, behalve met de generaliteitslanden.
Gewoon, wonen? Ik voel geen binding met Nederland als land.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |