Verschil tussen een goede schrijver en een serial schrijver.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:00 schreef JimmyDean het volgende:
Als je, zoals ik, veel Sherlock Holmes pastiches leest, ga je het steeds meer als een matig trucje zien.
Pale Fire is een voorbeeld waarin het wel briljant is, daar is het meer dan een trucje.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pale_Firequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar de omschrijving op Bol.com wekt mijn interesse.
waarom zijn er zo weinig gematigde, soms begin je wat te lezen denknje ja goed punt maar dan... ja hou maar op er komt nml altijd een punt wanneer het te ridicuul voor woorden wordtquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, precies. Allemaal uit de complottershoek.
succes bbyquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke ik ga weer verder met mijn zikaverslag, dag allemaal.
Ik vind het in TnotR ook een beetje een trucje eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verschil tussen een goede schrijver en een serial schrijver.
Dat is dan ook geen literatuur.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Allemaal prima, maar blijf ver weg van de Da Vinci Code... een grote fraude...
Je hebt ook nog mensen die SP stemmen. Voor onzin is een grote afzetmarkt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar legio mensen slikt het als zoete koek.
Ja, leukquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt ook nog mensen die SP stemmen. Voor onzin is een grote afzetmarkt.
Ik word echt niet blij van aanraders.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pale_Fire
Must read voor een student Engels.
Ow ja sws RTquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Trouwens kudos aan dp. Beste man groet mij altijd, zegt ook altijd gedag als ik ga.
Nabokov ga je blij van worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik word echt niet blij van aanraders.Er is veel te veel.
Klopt idd. En ze hebben zelf ook niet door dat ze hun hele cause verneuken door er zo in door te slaan dat iedereen afhaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zijn er zo weinig gematigde, soms begin je wat te lezen denknje ja goed punt maar dan... ja hou maar op er komt nml altijd een punt wanneer het te ridicuul voor woorden wordt
ik noem dat een alu hoedje vouwen tegenhanger van een godwin
ja lekkerquote:
Is alleen maar zodat hij dat vieze tagje kan verdienen, niet omdat hij jou aardig vindtquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Trouwens kudos aan dp. Beste man groet mij altijd, zegt ook altijd dag als ik ga.
oh wou ook nog aanraden maar laat maar danquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik word echt niet blij van aanraders.Er is veel te veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |