Ken je De Duivelsbijbel van R Dubell??quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen specifiek manuscript. Het is een plot device of literair motif binnen verschillende werken. "In de Naam van de Roos" is een voorbeeld waarin het gebruikt wordt.
Nee, ik ben in negende cirkelquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Frass ben je vanavond ook in de blauwe engel.
Beetje pityfucks vragen toch
Dual wield is echt een manga/hollywood fantasietje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
met die twee zwaarden vond ik ook zwaar overdreven op de een of andere manier
Ik kom je stalken, ik wil die gespierde kuiten en kapotte knie voelen. Palpatie, you know.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ik ben in negende cirkel
Als je, zoals ik, veel Sherlock Holmes pastiches leest, ga je het steeds meer als een matig trucje zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen specifiek manuscript. Het is een plot device of literair motif binnen verschillende werken. "In de Naam van de Roos" is een voorbeeld waarin het gebruikt wordt.
liegt deze site 23 uur per dag?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
http://hetuurvandewaarhei(...)-even-op-een-rijtje/
God kk wat is NL toch ook een apart land.
Je wordt natquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom je stalken, ik wil die gespierde kuiten en kapotte knie voelen. Palpatie, you know.
Laatst voor het eerst gelezen. Ik kende de film met Sean Connery al. Machtig interessant. Mocht dat boek alleen niet gebruiken omdat het een Italiaanse auteur is en geen Engelse.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh mijn favoriete boek!!! Tweede boek van Aristoteles, de Poetica!!!!
Ja, precies. Allemaal uit de complottershoek.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt meerdere bronnen en vage sites, met allemaal vage shit.
Dateringstechnieken zijn ook weer niet zo slecht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb acht manuscripten vol geschreven met Latijnse liefdesgedichten voor mijn geliefde, en die ga ik allemaal begraven (die manuscripten) zodat ze over 100 jaar een serieus BIG DEAL literaire vondst doen.
ongetwijfeldquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dual wield is echt een manga/hollywood fantasietje.
Logisch. Ik vond de film totaal geen recht doen aan het boek overigens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst gelezen. Ik kende de film met Sean Connery al. Machtig interessant. Mocht dat boek alleen niet gebruiken omdat het een Italiaanse auteur is en geen Engelse.
Will Self "Book of Dave" dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst gelezen. Ik kende de film met Sean Connery al. Machtig interessant. Mocht dat boek alleen niet gebruiken omdat het een Italiaanse auteur is en geen Engelse.
Nee, maar de omschrijving op Bol.com wekt mijn interesse.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ken je De Duivelsbijbel van R Dubell??
Mooi boek, over Rudolf, de keizer, en monniken enzo... en een duivels boek.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar de omschrijving op Bol.com wekt mijn interesse.
Will Self vind ik echt walgelijk. Pretentieuzer ga je ze niet krijgen. Zelfs ik ben niet zo arrogant als hij.quote:
Will Self is een baas.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Will Self vind ik echt walgelijk. Pretentieuzer ga je ze niet krijgen. Zelfs ik ben niet zo arrogant als hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |