Hovi was echt ziek goed. Daar baal ik van. Verder zie ik alleen Australië hoge ogen gooien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef Greys het volgende:
Het positieve van deze avond:
Er zit echt nul concurrentie in voor Douwe, behalve Hovi.
Het negatieve van deze avond:
Hovi is een concurrent voor Douwe.
Denk je echt? Het lijkt me niet, maar goed, ik heb er weinig kijk op, geef ik toe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef Greys het volgende:
Gedateerd, afgezaagd.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef Greys het volgende:
Hovi haaaaaaaaaaaaaaalt het niet bij 'onze' Douwequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik vond Laura niet zo bijzonder, maar kwalitatief toch bij de beteren van dit zooitje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef Jane het volgende:
Ah, België moet als laatste, ik zie het nu.
Ja, die was minstens zo goed als bij EIC.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hovi was echt ziek goed. Daar baal ik van. Verder zie ik alleen Australië hoge ogen gooien.
Ik vond het nummer helemaal niks, ben het pas sinds eergisteren leuk gaan vinden. Het kwartje viel laat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik vond Laura niet zo bijzonder, maar kwalitatief toch bij de beteren van dit zooitje.
Ik vind het ook enig en vermakelijk, zolang dat sekreet maar lager dan Douwe eindigt hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best leuk dat er nog zo'n rodedraad-rel is deze week.
Het ESF en relletjes horen onlosmakelijk bij elkaar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best leuk dat er nog zo'n rodedraad-rel is deze week.
Ik hoop het zo en jij hebt meestal gelijk dus nu ben ik opgelucht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hovi haaaaaaaaaaaaaaalt het niet bij 'onze' Douwe
Volgens mij is het ook een vrij saai nummer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vond Hovi helemaal niet zo geweldig
Verrek, ja. Kans is groot, Noorwegen is ook niet echt denderend.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef aarontje112 het volgende:
Zou wel bizar zijn als zaterdag Zweden het enige Scandinavische land in de finale is
Dan neigen de Scandinavische landen waarschijnlijk meer stemmen voor Douwequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek, ja. Kans is groot, Noorwegen is ook niet echt denderend.
OH EM DJIE jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:08 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Dan neigen de Scandinavische landen waarschijnlijk meer stemmen voor Douwe
Yes, geen spreiding over West-Europese landen, alles is voor Pays Bassiequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:08 schreef Jinkx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Yes, geen spreiding over West-Europese landen, alles is voor Pays Bassie
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:08 schreef Jinkx het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die ene die er oog voor had?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:09 schreef Cee het volgende:
Greys, ik moet weer denken aan je nieuwe BFF's tijdens het concert nu.
Libelle Zomerweekquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:11 schreef Cee het volgende:
Als deze wint gaat het volgend jaar een trend worden dat iedereen zingt over hun landelijke oorlogen en troubles en dan krijgen we voor Nederland dus een inzending over de Huishoudbeurs.
Vlak naast een café..quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:11 schreef Greys het volgende:
Ze kan idioot goed zingen, maar door dit nummer wil ik zoeken naar de dichtstbijzijnde metro.
Is dat niet normaal dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef yvonne het volgende:
ik geloof dat ik alle slechte liedjes juist leuk vind
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:11 schreef Cee het volgende:
Als deze wint gaat het volgend jaar een trend worden dat iedereen zingt over hun landelijke oorlogen en troubles en dan krijgen we voor Nederland dus een inzending over de Huishoudbeurs.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:11 schreef Cee het volgende:
Oost wel vrees ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:12 schreef Mystikvm het volgende:
West Europa gaat hier toch echt niet voor vallen, denk ik.
Voor vanavond dikke topfavoriet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:12 schreef Mystikvm het volgende:
West Europa gaat hier toch echt niet voor vallen, denk ik.
Ja. Echt. Ik ben er zelf ook verbaasd over.quote:
Als ze daar allemaal dit soort meuk zingen snap ik wel dat ze in oorlog zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit het slaapliedje? Vind je het gek dat die kids niet slapen?
Bij de bookies. Gaat wel naar de finale, maar ik denk echt dat in het Westen de boodschap too much gevonden wordt.quote:
gelijk weer teruggezapt, dank voor de headsupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |