Had jij nog meegekregen dat Cee en ik in Amsterdam waren voor Eurovision in Concert en ik een air BNB gehuurd had daar en dat de eigenaar daarvan een schoenendoos tevoorschijn trok waarin de outfits van Double Date, de valse tweeling, zaten?quote:
20 jaar geleden misschien wel de beste club van Engeland, tegenwoordig is het niks meerquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat (heel) goed, als je daar voetbalt? Moet ik impressed zijn van die man of zeg je nah.
Ah oke, thanks!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
20 jaar geleden misschien wel de beste club van Engeland, tegenwoordig is het niks meer
Dat was toch geschreven door Jan Rot?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij nog meegekregen dat Cee en ik in Amsterdam waren voor Eurovision in Concert en ik een air BNB gehuurd had daar en dat de eigenaar daarvan een schoenendoos tevoorschijn trok waarin de outfits van Double Date, de valse tweeling, zaten?Hij was de medeschrijver van dat nummer, hoe krijg ik het weer voor elkaar om uitgerekend van zo iemand een appartement te huren
Nee, hahahaha, oh geweldig ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij nog meegekregen dat Cee en ik in Amsterdam waren voor Eurovision in Concert en ik een air BNB gehuurd had daar en dat de eigenaar daarvan een schoenendoos tevoorschijn trok waarin de outfits van Double Date, de valse tweeling, zaten?Hij was de medeschrijver van dat nummer, hoe krijg ik het weer voor elkaar om uitgerekend van zo iemand een appartement te huren
Hij hoopt dat alle slechte zangers doorgaan, minder concurrentie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef Greys het volgende:
Zou het in het commentaarhokje soms allemaal beter klinken?
Abraxas van Flamman & Abraxas en z'n doorkijkplafond.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
nee.. het ligt aan haarquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Jane het volgende:
Ik vind dit niks, maar misschien ligt het aan mij.
Ja, samen met deze kerel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat was toch geschreven door Jan Rot?
Ik las het in de post van CEE, grappig zeg!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, samen met deze kerel.
Deze man was ook de schrijver van I want to be a hippie.
hahahaha ik zei hetzelfdequote:
Ik wist niet eens dat het nummer origineel van Billy Joel wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
Vooral die clip waar hij zo achter Christy Brinkley aan zit in die garage.
Oh wacht.
Nu voel ik me oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |