niks mis mee toch, om even een enigsinds normaal beeld van een religie te krijgen?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:02 schreef Qunix het volgende:
http://www.japantimes.co.(...)-islam/#.V11NVm1RXqB
WTF? Daar begint het ook al!?!?!?
Tuurlijk...quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis mee toch, om even een enigsinds normaal beeld van een religie te krijgen?
tis niet alsof ze allemaal een bomgordel dragen..
Religie was nooit een al te groot probleem. Ze handelde ook alleen met China via Ryuukyuu en en afgezien van de Japanse Shintoficatie van het Boesime deelden ze best wel behoorlijk veel qua religie met dat land.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Weet wel dat Japan en religie altijd een issue is/was.
Vandaar dat Nederland vroeger de enige handelspartner was in Dejima tijdens VOC.
Uiteraard wel opmerkelijk dat de gedachtegang van een ene Duitser wel vrij spel kon krijgen...
True...quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Religie was nooit een al te groot probleem. Ze handelde ook alleen met China via Ryuukyuu en en afgezien van de Japanse Shintoficatie van het Boesime deelden ze best wel behoorlijk veel qua religie met dat land.
Vandaag het volgende hoofdstuk. Vraag me af welke tamelijk belangrijke bijrollen Hisoka deze keer in een enkele pagina gaat laten verdwijnen.quote:
FREMY A BESTquote:Op zondag 19 juni 2016 13:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
https://rokkathetranslation.wordpress.com/
Er is trouwens een nieuw hoofdstuk van Rokka no Yuusha vertaald. Dus ik weet wat ik en mijn e-reader vanavond gaan doen.
*weg*quote:Op zondag 19 juni 2016 17:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Door dik en dun, voorbij het bespottelijke zal hij haar glimlach beschermen. Daarom is hij 's werelds sterkste.
[ afbeelding ]
Kikker-chan is waar ik voor kijkquote:Op zondag 19 juni 2016 12:00 schreef gniffie het volgende:
Boku no FUCKING hero academiaepische epic heid
ib - Instant Bullet. Geen comedy of romance verder. Maar wel mooie art en goed verhaal.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |