ja nou ik sta niet echt bekend om mijn intelligente grapjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deze is nog flauwer dan mijn junkfood grapje
Nee maar imagine een kruising tussen Chris Hemsworth en Gerard Butler. Op een motorquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stuur ze ook naar mij in dm dan
omdat je heel gemakkelijk in je dagelijks leven even een lijn kan pakken om wat helderder te zijn op je werk of whateverquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken veel mensen die er verslaafd aan waren, zou het srs graag eens willen proberen om te snappen waarom ze maar niet konden stoppen.
als ik het hier zie idd, dikke doekoequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan beter coke dealen, de mensen die ik ken die dat deden hebben daar goed aan kunnen verdienen, ware het niet dat die mongolen zelf ook gebruikten.
heb liever dat je weer een weekje weggaat als je zulke ranzigheden gaat verkondigenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus een soort staart... Hing die ook uit je broek?
Gelukkig maar kaasknabbeltjequote:
hehehequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je vriendinnen?
Ff srs, ga je met hoofddoek een koffieshop in?
heb ook dmt gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik gebruik drugs die me mezelf laten zien. Letterlijk. LSD, DMT, die shit laat je letterlijk jezelf zien. Tegenovergestelde van wegrennen.
owh dacht dat we alles met elkaar deelden, sorry ;squote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee maar imagine een kruising tussen Chris Hemsworth en Gerard Butler. Op een motor
Nou jeetje manquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever dat je weer een weekje weggaat als je zulke ranzigheden gaat verkondigen
Truequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ach, wees blij dat je het dan in de wiet hebt gezocht
Je kan ook gewoon wiet dealen, maar ja als je dan gepakt wordt onderweg naar Duitsland met tig kilo zit je zo 2 tot 3 jaar vast.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik het hier zie idd, dikke doekoe
maar mij te gevaarlijk. wil geen gun op m'n hoofd enzo
Ja, dat is een van de problemen die ik heb met cokedealers; die denken alleen dikke doekoe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik het hier zie idd, dikke doekoe
maar mij te gevaarlijk. wil geen gun op m'n hoofd enzo
Hahah ja dat is echt zo vervelend altijd xD!quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True.
En ben best trots dat ik school echt met hele goede punten heb gehaald ondanks dat ik nu ook echt te vaak zeg 'shit, wat zei ik ook al weer'![]()
![]()
of 'kut.. kan er niet op komen' dat vind ik ook écht kut.
Ja, vind zo veel kut eigenlijk
beste is gewoon stoppen mjaquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True.
En ben best trots dat ik school echt met hele goede punten heb gehaald ondanks dat ik nu ook echt te vaak zeg 'shit, wat zei ik ook al weer'![]()
![]()
of 'kut.. kan er niet op komen' dat vind ik ook écht kut.
Ja, vind zo veel kut eigenlijk
hoe kom je aan die mensen, via feestjes of? Vraag me dat altijd afquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat is een van de problemen die ik heb met cokedealers; die denken alleen dikke doekoe.
Beter gewoon je shit bij je lokale vriendelijke kraker kopen.
wil je vrienden worden, normaal reageert dp op al mijn kutposts maar nu is hij te druk bezig met een jehovah's wiet getuige zijnquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hahah ja dat is echt zo vervelend altijd xD!
oioioiquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
Beter gewoon je shit bij je lokale vriendelijke kraker kopen.
Idd vroeger was Gordon veel leukerquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef BozeHaas het volgende:
cokemensen echt zien veranderen door dat spul
Bijvoorbeeld. Of gewoon via via wat rondvragen als je mensen kent die beetje in die scene zitten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe kom je aan die mensen, via feestjes of? Vraag me dat altijd af
Nee chick, dat bedoel ik niet. Shops in Amsterdam zitten vol met Mocro's, die gaan daar niet best op reageren. Dus beter pak je die toeristenzooi in de stad. Ik zou je wel aanraden goed te eten voor je gaat blowen (helpt bij mij althans) en zeker niet te doen als je je niet goed voelt.quote:
over hoeveel praten we dan? ben zelf niet echt het cokedealtiep vgm.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan beter coke dealen, de mensen die ik ken die dat deden hebben daar goed aan kunnen verdienen, ware het niet dat die mongolen zelf ook gebruikten.
wanouweerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |