Niet alle PSVer zullen er toch zo over denken?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is een bekend verhaal Nick. Men is niet voor niets blij dat Frank opzout. Dat bedoelde hij dan ook niet met "haten op mooi voetbal"
Het probleem wat ik met PSVertjes heb is dat ze Bosz afschieten omdat het een aanvallende trainer is die voor snel combinatievoetbal staat met veel druk vooruit.
De negatieve lading die er over mooi voetbal hangt is echt sneu.
Mooi voetbal is voor iedereen anders. Maar tempo is daarin veelbepalend.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alle PSVer zullen er toch zo over denken?
Wat is mooi voetbal, het gaat mij vooral om de snelheid van handelen wat voetbal mooi of minder mooi maakt, of het dan counter voetbal of combinatievoetbal van achteruit is vind ik minder belangrijk.
In NL is het voetbal in het algemeen gewoon een paar tempo's te laag en echt niet alleen bij Ajax.
Dat is ook onzin, alleen wel veel moeilijker, je ziet het aan Bayern en Barcelona, toch wel de 2 beste ploegen van Europa maar hebben zich beiden verslikt in de koning van het verdedigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mooi voetbal is voor iedereen anders. Maar tempo is daarin veelbepalend.
Het ging mij erom dat er wordt geïmpliceerd dat je met aanvallend voetbal geen resultaten kunt halen.
Niet alle PSV'ers inderdaad. Ik ben het met je eens. Tempo moet omhoog, ik zie graag een direct aanvalsspel zoals Cocu dat met PSV probeert te spelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alle PSVer zullen er toch zo over denken?
Wat is mooi voetbal, het gaat mij vooral om de snelheid van handelen wat voetbal mooi of minder mooi maakt, of het dan counter voetbal of combinatievoetbal van achteruit is vind ik minder belangrijk.
In NL is het voetbal in het algemeen gewoon een paar tempo's te laag en echt niet alleen bij Ajax.
Op wie hoop jij ? Zal wel gaan tussen vd Brom en Bosz waar ik een lichte voorkeur heb voor Bosz. Al denk ik dat vd Brom meer een People Manager is, ook niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:17 schreef Tarado het volgende:
eerst maar eens zien welke trainer er komt
Frankie Rijkaard, Seedorf, Jaap Stam, Guus Hiddink. Zijn bv ook allemaal leuke keuzesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op wie hoop jij ? Zal wel gaan tussen vd Brom en Bosz waar ik een lichte voorkeur heb voor Bosz. Al denk ik dat vd Brom meer een People Manager is, ook niet onbelangrijk.
Stam is nog te vroeg, die moet eerst op eigen benen staan bij een NEC ofzo. Hiddink is over en Rijkaard doet het niet meer. Vraag me sowieso af of ie nog genoeg gedreven is om trainer te worden van een (Nederlandse) topclub.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frankie Rijkaard, Seedorf, Jaap Stam, Guus Hiddink. Zijn bv ook allemaal leuke keuzes
Bosz vind ik wel een hork en ik weet niet of hij tegen de druk kan, v/d Brom heeft het voordeel dat hij de club kent maar is ook een stresskip gebleken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op wie hoop jij ? Zal wel gaan tussen vd Brom en Bosz waar ik een lichte voorkeur heb voor Bosz. Al denk ik dat vd Brom meer een People Manager is, ook niet onbelangrijk.
Zoals Hiddink en Blind bij Oranje, bedoel je?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bosz vind ik wel een hork en ik weet niet of hij tegen de druk kan, v/d Brom heeft het voordeel dat hij de club kent maar is ook een stresskip gebleken.
Ik vind Van Gaal eigenlijk de beste optiemaar dan wel met een assistent (Kluivert of Seedorf) die hem na 1 seizoen opvolgt of een andere constructie van een ervaren trainer met een "opvolg" assistent
Alleen dan zonder het contractueel vast te leggenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals Hiddink en Blind bij Oranje, bedoel je?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals Hiddink en Blind bij Oranje, bedoel je?
Wat Sked ook zegt, je moet het niet contractueel vastleggen. Hooguit een intentie uitspreken en aan het einde van het jaar evalueren en kijken of de kroonprins er klaar voor is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]ja al was dat een wat minder gelukkige combinatie.
Van Gaal is wel een goeie trainer voor een groep als deze, je moet hem niet te lang houden omdat hij de neiging heeft alles naar zijn hand te zetten en dan begint hij weer met een jeugdopleiding verbouwing maar hij staat wel boven de materie, dus moet je duidelijk zijn dat het voor 1 seizoen is en dat de kroonprins het overneemt, dat zou eventueel nog met een v/d Brom kunnen ook.
Inderdaad zoiets ja, misschien beter om het alleen als intentie uit te spreken, ik vrees dat je met Bosz of v/d Brom aanstellen teveel problemen gaat krijgen door de slangen die menen uit hun kuil te moeten komen, De Boer was een aardige slangenbezweerder, dat gedeelte wordt een beetje onderschat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat Sked ook zegt, je moet het niet contractueel vastleggen. Hooguit een intentie uitspreken en aan het einde van het jaar evalueren en kijken of de kroonprins er klaar voor is.
En dan kan de combi van Gaal met een Seedorf wel werken. Seedorf is onervaren, wel een voetbal grootheid en misschien iets te zelfbewust, maar ik denk dat hij van van Gaal wel wat zal aannemen. Seedorf heeft ook wel echt kijk op het spel en is een echte winnaar.
Ik denk dat de Boer zelf ook gewoon een slang is. Dat bedoel ik niet eens negatief, maar ik denk dat hij het achterbakse spelletje intern gewoon meespeelt. Lult met alle winden mee, zolang hij er zelf maar garen bij spint.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad zoiets ja, misschien beter om het alleen als intentie uit te spreken, ik vrees dat je met Bosz of v/d Brom aanstellen teveel problemen gaat krijgen door de slangen die menen uit hun kuil te moeten komen, De Boer was een aardige slangenbezweerder, dat gedeelte wordt een beetje onderschat.
hoe hij het ook deed, hij wist/weet er iig mee om te gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat de Boer zelf ook gewoon een slang is. Dat bedoel ik niet eens negatief, maar ik denk dat hij het achterbakse spelletje intern gewoon meespeelt. Lult met alle winden mee, zolang hij er zelf maar garen bij spint.
Daar ben ik met Bosz ook wel een beetje bang voor, kwaliteiten heeft ie wel als voetbaltrainer maar denk dat ie uiteindelijk door de druk rare dingen gaat doen. Heeft wel het voordeel dat ie wel goed viel bij Cruijff schijnt het, die vond 'm blijkbaar prima bij Ajax passen las ik ergens.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe hij het ook deed, hij wist/weet er iig mee om te gaan
Alleen is die er niet meer voor de rugdekkingquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar ben ik met Bosz ook wel een beetje bang voor, kwaliteiten heeft ie wel als voetbaltrainer maar denk dat ie uiteindelijk door de druk rare dingen gaat doen. Heeft wel het voordeel dat ie wel goed viel bij Cruijff schijnt het, die vond 'm blijkbaar prima bij Ajax passen las ik ergens.
Jordiquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen is die er niet meer voor de rugdekking
Ja Jonk liet wat teveel zijn oren hangen naar die gastenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:08 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel een stunt zijn als ze opeens met Jonk op de proppen komen. Gaat niet gebeuren natuurlijk, al lag het probleem volgens mij veel meer bij theoretici als Jongkind dan bij Jonk zelf.
Huh? Alsof alle PSV'ers tegen Bosz zijn? Volgens mij is Bosz juist breed (relatief) geliefd als trainer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het probleem wat ik met PSVertjes heb is dat ze Bosz afschieten omdat het een aanvallende trainer is die voor snel combinatievoetbal staat met veel druk vooruit.
Bosz is een prima trainer. Speelt verzorgd voetbal en wil altijd aanvallen. Ik zie hem graag naar Ajax gaan, ook omdat hij waarschijnlijk snel de boel aan het schijten heeft daar en dat is altijd om te smullen bij Ajax.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Huh? Alsof alle PSV'ers tegen Bosz zijn? Volgens mij is Bosz juist breed (relatief) geliefd als trainer.
Je trolls worden met de dag slechter.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bosz is een prima trainer. Speelt verzorgd voetbal en wil altijd aanvallen. Ik zie hem graag naar Ajax gaan, ook omdat hij waarschijnlijk snel de boel aan het schijten heeft daar en dat is altijd om te smullen bij Ajax.
Typerend dat hij na weken van afwezigheid na de 0-2 in Eindhoven het topic weer heeft gevonden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:35 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Je trolls worden met de dag slechter.
Het is dan ook geen troll. Het karakter van Bosz gaat 100% zeker botsen met wat er al bij Ajax rondloopt aan 'mannetjes'.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:14 schreef Monolith het volgende:
Ik ben wel voorstander van Bosz. Onder Frank is de lol van het kijken naar Ajax wel aardig verdwenen. Veel andere realistische opties zie ik ook niet eigenlijk afgezien van vd Brom.
Ik zou Bosz persoonlijk de beste optie vinden, mits hij geinteresseerd is. Van den Brom word niks. Die heeft in België laten zien te licht te zijn voor de top. Bij AZ is alles leuk en aardig. 2-0 winnen van een topclub dan ben je een toptrainer, als je dan 0-2 verliest van Excelsior dan 'kan dat gebeuren, want wij zijn geen PSV of Ajax'. Bij Ajax is dat wat anders.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is een bekend verhaal Nick. Men is niet voor niets blij dat Frank opzout. Dat bedoelde hij dan ook niet met "haten op mooi voetbal"
Bosz zie ik graag. Ben even helemaal klaar met het speculeren over kampioen worden of niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou Bosz persoonlijk de beste optie vinden, mits hij geinteresseerd is. Van den Brom word niks. Die heeft in België laten zien te licht te zijn voor de top. Bij AZ is alles leuk en aardig. 2-0 winnen van een topclub dan ben je een toptrainer, als je dan 0-2 verliest van Excelsior dan 'kan dat gebeuren, want wij zijn geen PSV of Ajax'. Bij Ajax is dat wat anders.
Hendrie Krüzen zal hij wel willen meenemen. Die hebben samen Heracles, Vitesse én Maccabi gecoacht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik zou Laudrup wel een interessante optie vinden. Het is zowel een out- als insider voor de club, hij is ervaren en een mooi uithangbord voor de club.
Andere buitenlandse coaches zijn allemaal eigenlijk geen optie, op misschien Martinez na.
Het zal Bosz wel gaan worden, maar ik ben benieuwd wie hij mee wil nemen. Daar de bank eigenlijk al door Bergkamp en Spijkerman bezet is.
Laudrup en Ajax mogen elkaar niet meer zo (rechtszaak die nog loopt)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik zou Laudrup wel een interessante optie vinden. Het is zowel een out- als insider voor de club, hij is ervaren en een mooi uithangbord voor de club.
Andere buitenlandse coaches zijn allemaal eigenlijk geen optie, op misschien Martinez na.
Het zal Bosz wel gaan worden, maar ik ben benieuwd wie hij mee wil nemen. Daar de bank eigenlijk al door Bergkamp en Spijkerman bezet is.
Ik wou net zeggen; die liggen juridisch toch nog met elkaar in de clinch?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laudrup en Ajax mogen elkaar niet meer zo (rechtszaak die nog loopt)
http://www.volkskrant.nl/(...)or-rechter~a3450337/quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen; die liggen juridisch toch nog met elkaar in de clinch?
HAHAHHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef Doublepain het volgende:
Daar hoef je me dan niet voor te quoten, dat zie je dan wel aan mijn UI
Daar ben ik me van bewust. Neemt niet weg dat dat dan gelijk opgelost kan worden, de mensen waarmee hij als trainer te maken zou krijgen staan ver van Ajax N.V. af. Ik kan me niet voorstellen dat het hierop stukloopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:18 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk haalt Overgod Kostic op bij het gedegradeerde Stuttgart
Laudrup heeft geen adres.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niveau Sana, nee bedankt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:18 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk haalt Overgod Kostic op bij het gedegradeerde Stuttgart
Haha Kostic staat tevens in de belangstelling van o.a. Schalke en Dortmund. onhaalbaar.quote:
We?quote:Op zondag 15 mei 2016 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach, we hebben nog kans op de CL, het is niet alsof we een jaar NIETS hebben.
Zeker niet, hoewel Real nog de CL kan winnenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen successupporter.
Wat is er?quote:
De Ajaxsupporters van tegenwoordig ook al nietquote:Op zondag 15 mei 2016 14:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen successupporter.
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Ajaxsupporters van tegenwoordig ook al niet
Bosz zal nog wel aan het steggelen zijn over het salaris van zijn vrouwquote:Op maandag 16 mei 2016 10:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Duurt gvd lang om een nieuwe trainer aan te stellen. Schiet eens op.
werd die door Vitesse ook betaald?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Bosz zal nog wel aan het steggelen zijn over het salaris van zijn vrouw
Durf niet te zeggen of ze betaald werd, maar je krijgt haar d'r wel bij als wasvrouw, schoonmaakster of weet ik veel wat. Bosz houdt van vertrouwelingen om zich heen.quote:
Dan is hij bij Ajax toch wel aan het verkeerde adresquote:Op maandag 16 mei 2016 11:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Durf niet te zeggen of ze betaald werd, maar je krijgt haar d'r wel bij als wasvrouw, schoonmaakster of weet ik veel wat. Bosz houdt van vertrouwelingen om zich heen.
Cock Jol all over againquote:Op maandag 16 mei 2016 11:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Durf niet te zeggen of ze betaald werd, maar je krijgt haar d'r wel bij als wasvrouw, schoonmaakster of weet ik veel wat. Bosz houdt van vertrouwelingen om zich heen.
Bosz wilde eerste het lopende seizoen in Israël afmaken.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Duurt gvd lang om een nieuwe trainer aan te stellen. Schiet eens op.
De familie Gudelj denkt daar heel anders over.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is hij bij Ajax toch wel aan het verkeerde adres
Is dit een grap? Of bedoel je alleen de 3e voorronde, want dan geef ik je gelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:40 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden om de CL voorronde door te komen.
Nope, gewoon kwalificeren voor de groepsfase.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:06 schreef eight het volgende:
[..]
Is dit een grap? Of bedoel je alleen de 3e voorronde, want dan geef ik je gelijk
Ik snap het ook niet helemaal. Of je nu seed wordt in voorronde vier of unseed in voorronde vier, dat wordt gewoon pittig. Aan de rechterkant heb je ook gewoon Roma/Gladbachquote:Op maandag 16 mei 2016 12:06 schreef eight het volgende:
[..]
Is dit een grap? Of bedoel je alleen de 3e voorronde, want dan geef ik je gelijk
Dit doet Guardiola echt al jaren. Wat voor idolaat ben je dan als je hier afgelopen winter pas achterkomtquote:Als Bosz over voetbal praat in de schaduw van een rij palmbomen, twinkelen zijn ogen. Hij is idolaat van Pep Guardiola. Mooi wel: toen Bosz eens las hoe Guardiola zijn trainingsveld bij Bayern München in vlakken en stroken verdeelde om het positiespel te trainen, bekeek hij of dat ook bij Vitesse kon.
,,Wilden we afgelopen winterstop mee beginnen, maar ja, ik deed nog één training en ging weg.
Je beseft dat de kans dat elke club in de 4e voorronde op papier sterker is dan Ajax vrijwel 100% is? Als underdog kun je altijd winnen maar dat noemen ze niet gewoon maar bijzonder.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nope, gewoon kwalificeren voor de groepsfase.
Niets is onmogelijk, maar het zal wel een flink karwei worden ja. Zal ook afhangen van de nieuwe coach en de samenstelling van de selectie tegen die tijd.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:14 schreef eight het volgende:
[..]
Je beseft dat de kans dat elke club in de 4e voorronde op papier sterker is dan Ajax vrijwel 100% is? Als underdog kun je altijd winnen maar dat noemen ze niet gewoon maar bijzonder.
Nieuwe coach is sowieso een nadeel wanneer je vroeg in het seizoen moet pieken.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk, maar het zal wel een flink karwei worden ja. Zal ook afhangen van de nieuwe coach en de samenstelling van de selectie tegen die tijd.
smh lmaoquote:Op maandag 16 mei 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de derde voorronde al lastig tbh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |