Zijn laatste shows waren ook wel wat minder, maar die uit de jaren 90/begin 2000 ofzo waren enorm goed vind ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Al jaren van het toneel. Jammer wel.
Nee, dit is perfect, moest lachenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik het alfabet opnieuw kon indelen zou ik u en i bij elkaar zetten
wacht dat werkt beter in het engels
aparte definitie van held houd jij er op naquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat hij de held van gutmensch Nederland is?
Ja, in zijn laatste shows wel. Maar nog steeds niet te vergelijken met Teeuwen bijvoorbeeld.quote:
Ik durf die risico niet te nemenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en de kans is minimaal dat je wordt aangehouden en rijbewijs moet laten zien.. maar beter niet. Maar heb ik iets gemist, ben je geslaagd?!Gefeliciteerd hey
![]()
krijg je nu dat karretje van weet ik veel wie ook al weer?
Ik deed dat en ik ben normaal terwijl jij mannen pijpt voor 5 euro dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
speelde je vroeger met playmobiel dan was je echt debiel, echt wat een downey toys
die risico jeweettoggquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf die risico niet te nemen. Jaa gister, dankjewelll
. Ik krijg binnenkort een auto van mijn pa, ik moet er een jaartje mee overleven en dan mag ik een wat mooiere uitkiezen, beetje ervaring opdoen qua autorijden you know.
Zal t morgen voor je opzoekenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niet, heb nog nooit hervormingstopics voorbij zien komen
och moet jij daar als 30+'er je mening wel over geven?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:05 schreef Kurovski het volgende:
Ik had vanmiddag zo'n doosje Lego Juniors in m'n hand... Mongolenspeelgoed. Lijkt wel Playmobil.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd mijn kat liep over de toetsenbord ;s
Jaaa, is ook beter hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
. Ik krijg binnenkort een auto van mijn pa, ik moet er een jaartje mee overleven en dan mag ik een wat mooiere uitkiezen, beetje ervaring opdoen qua autorijden you know.
kijk die frustratie zit nog diep zie ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik deed dat en ik ben normaal terwijl jij mannen pijpt voor 5 euro dus
quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, mijn kapsel is niet pittig hoor. Ja of jij bent zo'n doetje die alles snel pittig vind maar dacht t niet.
Die toetsenbord is hetquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd mijn kat liep over de toetsenbord ;s
Nee ik ga a la braddie twingo nemenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opso krijgt vast een afgeragde BMW
Rijkeluisdochter?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je krijgt vast wel vaker van die lachjes uit beleefdheid omdat je een creep bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zien jullie dat jongens? ik heb een meisje laten lachen
Met daar haar is t net n jongetjequote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zien jullie dat jongens? ik heb een meisje laten lachen
Hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Rijkeluisdochter?
Ik moet potverdrie overal zelf voor werken
Niet projecterenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk die frustratie zit nog diep zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |