klaarquote:
Ja eigenlijk wel ;squote:Op donderdag 12 mei 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt dat als politie zegt: Mag ik je rijbewijs zien
Nee, dat hoefde toch niet van mn vriendin
Dat zij dan zeggen: ah ja tuurlijk hoeft niet hee
smooth, hermannquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey een vrouwenicoontje, ben jij een beetje sexy of niet
eerste 10 renners zien vertrekken binnen velodrome toen richting finish gelopen en laatste renners op 150 meter van finish ofzo, hing een heel groot scherm ookquote:
waarom haal je hem erbij?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, dan de seniele ouwe hypocriete gek Freek de Jonge
Beter klap jij je vriendin en zeg je haar dat ze normaal moet doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel ;s
Maar mkay nee dus ik lees net iets over identificatieplicht rijbewijs blabla. Velen krijgen waarschuwing, maar kans op boete is groot.
Nee, maar doe graag alsofquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ze heeft een kortpittig kapsel maar wel prachtige lippenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:
jammer ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liever ronald goedemondt dan
quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, dan de seniele ouwe hypocriete gek Freek de Jonge
Oke, "hey ik moet je klappen van frass"quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter klap jij je vriendin en zeg je haar dat ze normaal moet doen
Is logisch hoor, want als je Hans slecht vindt dan moet je wel een fan zijn van Freekquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
hihi wel grappig hoe bepaalde users zich meteen aangesproken voelen
Ja, en de kans is minimaal dat je wordt aangehouden en rijbewijs moet laten zien.. maar beter niet. Maar heb ik iets gemist, ben je geslaagd?!quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel ;s
Maar mkay nee dus ik lees net iets over identificatieplicht rijbewijs blabla. Velen krijgen waarschuwing, maar kans op boete is groot.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is logisch hoor, want als je Hans slecht vindt dan moet je wel een fan zijn van Freek
Cool, ergens op Loolaan dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eerste 10 renners zien vertrekken binnen velodrome toen richting finish gelopen en laatste renners op 150 meter van finish ofzo, hing een heel groot scherm ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |