Eerlijk is eerlijk, in interviews en zo is hij wel sterk, maar die shows zijn echt om te janken. LEKKER SCHREEUWEN WANT DAT MAAKT ALLES GRAPPIGERquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach 10 / 15 jaar geleden kon ik nog wel om lachen, nu wordt hij een beetje erg vervelend
Strijder des Vaderlands en de vrijheid van meningsuiting.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:00 schreef Kurovski het volgende:
M'n recommended vids op YT staat helemaal vol met oorlogsmachines.0 skate chicks.
Wat heb ik gisteravond nou weer allemaal zitten kijken?
hypocriet zegquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, in interviews en zo is hij wel sterk, maar die shows zijn echt om te janken. LEKKER SCHREEUWEN WANT DAT MAAKT ALLES GRAPPIGER
quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet ik per se wachten op m'n rijbewijskaart of mag ik al rijden zonder dat kaartje te hebben. Een chick zegt dat ik nu al mag, dat is toch niet zo
Daar hou ik ook niet zo van. Maar ik hou sws niet zo van cabaretiers, is bijna altijd zo geforceerdquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Strijder des Vaderlands en de vrijheid van meningsuiting.
Dit in tegenstelling tot die Eindhovense schijterige (s)linkse gayfaggit Theo Maassen.
oh plsquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet ik per se wachten op m'n rijbewijskaart of mag ik al rijden zonder dat kaartje te hebben. Een chick zegt dat ik nu al mag, dat is toch niet zo
Of Joep Van 't Hekquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk gewoon Jochem Myjer, lekker neutraal
Nee, is 90 euro boetequote:Op donderdag 12 mei 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
liever ronald goedemondt danquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk gewoon Jochem Myjer, lekker neutraal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |