doe die van mij, wel hive, ook ff verkopenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je wil gaan, ik verkoop 2 combitickets incl camping (niet the hive) voor 220 euro per kaartje.
Normaal ben ik dat altijd. Kan er niet zo goed tegen als iemand alle aandacht bij mij wegtrekt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ze is weer irritant aandachtshoerderig aanwezig
Ik doe gvd niks, ga aandachthoererenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal ben ik dat altijd. Kan er niet zo goed tegen als iemand alle aandacht bij mij wegtrekt.
nee hoor jij bent dat nooitquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal ben ik dat altijd. Kan er niet zo goed tegen als iemand alle aandacht bij mij wegtrekt.
je weet dondersgoed wat je doetquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik doe gvd niks, ga aandachthoereren
Verrassendquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ze is weer irritant aandachtshoerderig aanwezig
Nee zoek zelf maar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
anders reageer je eens op mij met je hervormingsshit
HUILIEquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je weet dondersgoed wat je doet
Eh okquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jup, ben alweer bezig. Al zal het niet langer worden dan kaaklijn-schouders want daarvoor is mn haar te flut.quote:
Oh, je hebt al kaartje. Ja echt schijtquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe die van mij, wel hive, ook ff verkopen
Aldus Hans Teeuwen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met of zonder doek, alle vrouwen zijn hoeren
Neuhquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:05 schreef Crack_ het volgende: [..] Ik heb dus geen idee wat je bedoeld?
Als je het over 2Nutz zn berichten hebt, die vent quote shit uit 2011 he
.
helemaal niet, heb nog nooit hervormingstopics voorbij zien komenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord wel, maar houd je nu gwn van de domme.
De held van domrechtsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |