Die toetsenbord is hetquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd mijn kat liep over de toetsenbord ;s
Nee ik ga a la braddie twingo nemenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opso krijgt vast een afgeragde BMW
Rijkeluisdochter?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf die risico niet te nemen. Jaa gister, dankjewelll
. Ik krijg binnenkort een auto van mijn pa, ik moet er een jaartje mee overleven en dan mag ik een wat mooiere uitkiezen, beetje ervaring opdoen qua autorijden you know.
Je krijgt vast wel vaker van die lachjes uit beleefdheid omdat je een creep bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zien jullie dat jongens? ik heb een meisje laten lachen
Met daar haar is t net n jongetjequote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zien jullie dat jongens? ik heb een meisje laten lachen
Hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Rijkeluisdochter?
Ik moet potverdrie overal zelf voor werken
Niet projecterenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk die frustratie zit nog diep zie ik
In Delft zit een Legowinkel. Hebben ze ook kratten op kleur en kun je op gewicht kopen. Student achter de balie en ik had gevraagd om de krat wit. Ben zo bezig steentjes uit te zoeken komt er een moeder met zoon binnen, lopen die winkel rond, afgekegd met lego en 1 klein hoekje Playmobil. Kopen ze Playmobil. Die medewerker en ik kijken elkaar aan, zegt 'ie: 'Dit is gvd vloeken in de kerk, ik wil het eigenlijk niet eens aan ze verkopen.'quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
speelde je vroeger met playmobiel dan was je echt debiel, echt wat een downey toys
ik bespeur een beetje jaloezie hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je krijgt vast wel vaker van die lachjes uit beleefdheid omdat je een creep bent.
Nooit weggeweest, enkel andere scquote:
Ja denk dat ik het toen net had laten knippen? Ben in de tussentijd niet naar de kapper geweest en dat kapsel is nu alweer 3 a 4 maanden geledenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
laatste x dat ik foto zag had je zeeeer kort haar.
Wat heb je nu? Ik vind dat een boblijn jou echt prachtig staat.
Jeetje zeg, zelfs na mijn sabbatical doe je nog vervelendquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een weg is interessanter dan jouw poephoofd
Je speurneus is kapot, het is belachelijk veel jaloezie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bespeur een beetje jaloezie hoor
Ik ben zijn enige dochter dus heb geluk ;s.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Rijkeluisdochter?
Gadverdamme.quote:
Hij wat minder hahahahajhajaquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben zijn enige dochter dus heb geluk ;s.
A-temboquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Delft zit een Legowinkel. Hebben ze ook kratten op kleur en kun je op gewicht kopen. Student achter de balie en ik had gevraagd om de krat wit. Ben zo bezig steentjes uit te zoeken komt er een moeder met zoon binnen, lopen die winkel rond, afgekegd met lego en 1 klein hoekje Playmobil. Kopen ze Playmobil. Die medewerker en ik kijken elkaar aan, zegt 'ie: 'Dit is gvd vloeken in de kerk, ik wil het eigenlijk niet eens aan ze verkopen.'
Maar hee, jij leert tenminste met geld omgaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Rijkeluisdochter?
ik heb nooit playmobil gehadquote:
Jij hebt wel het hoofdje ervoor, gaat jou wel staan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nooit weggeweest, enkel andere sc.
[..]
Ja denk dat ik het toen net had laten knippen? Ben in de tussentijd niet naar de kapper geweest en dat kapsel is nu alweer 3 a 4 maanden geleden. Dus dat, maar dan lang nu. Ik wil weer bobje maar dan kort bobje, kaaklijn bobje.
Dat mega korte was niks, vooral te veel werk. Maar wel blij dat ik het heb gedaan want wilde dat al kei lang doen. En thanks
a-temboquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Delft zit een Legowinkel. Hebben ze ook kratten op kleur en kun je op gewicht kopen. Student achter de balie en ik had gevraagd om de krat wit. Ben zo bezig steentjes uit te zoeken komt er een moeder met zoon binnen, lopen die winkel rond, afgekegd met lego en 1 klein hoekje Playmobil. Kopen ze Playmobil. Die medewerker en ik kijken elkaar aan, zegt 'ie: 'Dit is gvd vloeken in de kerk, ik wil het eigenlijk niet eens aan ze verkopen.'
Lekker voor je.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Rijkeluisdochter?
Niet met mij in ieder geval.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
Maar Crack wie heb je allemaal gedaan van fok? of is 2nutz aan t bazellen.
Ja dat wel, maar als je rijk bent is dat niet eens nodig om te lerenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hee, jij leert tenminste met geld omgaan.
Klbsc beste scquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nooit weggeweest, enkel andere sc.
[..]
Ja denk dat ik het toen net had laten knippen? Ben in de tussentijd niet naar de kapper geweest en dat kapsel is nu alweer 3 a 4 maanden geleden. Dus dat, maar dan lang nu. Ik wil weer bobje maar dan kort bobje, kaaklijn bobje.
Dat mega korte was niks, vooral te veel werk. Maar wel blij dat ik het heb gedaan want wilde dat al kei lang doen. En thanks
Ja of misschien dacht hij veilig te zitten en heeft je moeder hem in het ootje genomen en ben je zijn ongelukje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hagahhahahaha zijn schuld huehahhehh
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJKquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:15 schreef MrBradge het volgende:
Zometeen naar de kapper
(En ik ben er achter gekomen dat ik een paar grijze haartjes heb bij m`n slaap)
quote:
Salatrel iig niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
Maar Crack wie heb je allemaal gedaan van fok? of is 2nutz aan t bazelen.
Zo zo, dan nog liever kaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:15 schreef MrBradge het volgende:
Zometeen naar de kapper
(En ik ben er achter gekomen dat ik een paar grijze haartjes heb bij m`n slaap)
Denk aan alle camsletjes die hij had kunnen onderhouden als zijn familie wat meer geld had.quote:
hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk aan alle camsletjes die hij had kunnen onderhouden als zijn familie wat meer geld had.
Ja, het word zomer weet je. En het word ook weer een stuk warmerquote:
Nee rest van haar seksleven boeit niet, alleen het FOK!deel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:16 schreef deadprez het volgende:
waarom zijn jullie zo geïnteresseerd in het seksleven van crack
Wil je dat we ook geïnteresseerd zijn in die van jou of zo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:16 schreef deadprez het volgende:
waarom zijn jullie zo geïnteresseerd in het seksleven van crack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |