ik weeg ook veel dingen af. Kleine moeite johquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel redelijk hoor, maar als je het echt goed wilt doen moet je alles wegen en vanaf de verpakking berekenen ja #Crackstyle
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
Die Grieken moeten eerst maar eens die steun terug betalen voor ik dat koop
100 kcal ernaast op een dag boeit niet. 1000 welquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja of het moet kloppen of het hoeft helemaal niet van mij part
Mwah, vind het ook niet nodig. Zolang ik er redelijk weet van heb vind ik het goed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik weeg ook veel dingen af. Kleine moeite joh
dat zit bij mij eigenlijk wel goed zonder dat ik er oplet. Alleen eiwitten soms w laagquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind het ook niet nodig. Zolang ik er redelijk weet van heb vind ik het goed.
Want dan moet je ook nog op je vet/eiwit en koolhydraten verhouding letten als je het goed wilt doen.
Elke dag kwark en eitje kom je al heel eindquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zit bij mij eigenlijk wel goed zonder dat ik er oplet. Alleen eiwitten soms w laag
eieren eet ik weinigquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag kwark en eitje kom je al heel eind
Zou beetje raar zijnquote:
ja maar niet op die manierquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou beetje raar zijn
Sof doet ook healthy life tegenwoordig
elke dag proberen te ontbijten, lunch en avond eten.quote:
Oh dat drie maaltijden verspreid over dag lukt echt niet bij mij. Ik pak 2/3 van m'n kcal in de avondquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
elke dag proberen te ontbijten, lunch en avond eten.
Want dat is bij mij soms echt kak
En wat meer groente en fruit eten
En dan wordt er nog aangeraden om 6 tot 8 keer te etenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat drie maaltijden verspreid over dag lukt echt niet bij mij. Ik pak 2/3 van m'n kcal in de avond
Ik vind avond eten stomquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat drie maaltijden verspreid over dag lukt echt niet bij mij. Ik pak 2/3 van m'n kcal in de avond
dat is allang achterhaaldquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan wordt er nog aangeraden om 6 tot 8 keer te eten
Echt onmogelijk
Door?quote:
Dat is vasten met tussenpozenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
intermittent fasting heet het geloof ik
zou gek wordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Twee dagen per week vasten: bij dit voedingspatroon, dat ook wel het ‘5:2 dieet’ wordt genoemd, wordt er wekelijks 2 dagen achter elkaar gevast. Tijdens de vastendagen mag wel gegeten worden, maar de totale calorie-inname mag de 500 (vrouwen) of 600 (mannen) calorieën niet overschrijden.. De overige vijf dagen mag je alles eten wat je wilt
Lijkt me niet bijzonder goed dit
Ga je op de dagen dat je alles mag eten veel te veel overcompenserenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |