alles goed?quote:
ja ookquote:
is dat veel?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Drink een smoothie. Hierna moet ik nog 800 kcal
Voor 1,5 uur nog te gaan wel jaquote:
Ah ja kan ook.quote:
quote:
ik zou er ziek van worden als ik alles zou moeten tellenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volle kwark is 500 en dan nog wat bier
ik moet die kcal hebben. Maar moet nieuwe kwark vinden. Deze gaat achteruit in voedingswaardequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja kan ook.
Net ook kwarkje op
Wel magere dan
is kleine moeite. Gaat gewoon in app hequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik zou er ziek van worden als ik alles zou moeten tellen
Ik doe het ook wat meer de laatste tijd en het staat je wel tegen jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik zou er ziek van worden als ik alles zou moeten tellen
Ja MFP werkt niet op mijn telefoonquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is kleine moeite. Gaat gewoon in app he
Wat voor kwark eet je?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik moet die kcal hebben. Maar moet nieuwe kwark vinden. Deze gaat achteruit in voedingswaarde
ja alsof dat dan allemaal klopt ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is kleine moeite. Gaat gewoon in app he
Ik vind het dan ook totaal niet interessant dus zou niet weten waarom ik het zou doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe het ook wat meer de laatste tijd en het staat je wel tegen ja![]()
Het is niet echt leuk om bij te houden ofzo
Wel redelijk hoor, maar als je het echt goed wilt doen moet je alles wegen en vanaf de verpakking berekenen ja #Crackstylequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alsof dat dan allemaal klopt ofzo
Maar Frans/Grieks?quote:
Joh je kan er wel iets naast zitten natuurlijk. Maar is gewoon goede indicatie of je goed op weg bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alsof dat dan allemaal klopt ofzo
duurt lang
ja of het moet kloppen of het hoeft helemaal niet van mij partquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Joh je kan er wel iets naast zitten natuurlijk. Maar is gewoon goede indicatie of je goed op weg bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |