Je hebt hele dag fruit en eieren gegetenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al zoveel gegeten vandaag.
Wel alleen maar fruit en eieren, dus voel me niet zo schuldig.
En yoghurt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt hele dag fruit en eieren gegeten![]()
Ik kan fruit en ei niet meer los zienquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En yoghurt.
Maar moet nog avondeten, dus dat is toch niet heel apart?
In de andere SC ging het steeds over banaan ei pannenkoeken dus die had ik gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan fruit en ei niet meer los zien
Oooooh, ja oke. En?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de andere SC ging het steeds over banaan ei pannenkoeken dus die had ik gemaakt.
Oke, proef je echt banananana?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker, maar ik zou het niet dagelijks hoeven eten.
ik maak pasta tonijn salade met paprika, tomaat en komkommerquote:
Jaaaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik maak pasta tonijn salade met paprika, tomaat en komkommer
zou appel ook lekker erbij zijn?
Ja dat dacht ik alquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Tonijn en appel sowieso goede combinatie
Is dat jouw grote vriend ja?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:48 schreef supersof het volgende:
ik heb mijn grote vriend te voorschijn gehaald
meneer ventilator![]()
![]()
![]()
ja hij koelt mij af in deze hete tijdenquote:
ook even stokbrood halenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo kom je wel op die 3k ja
wie ben jijquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo kom je wel op die 3k ja
owh ik ben superschattig maar weet het heel goed te verbergen en gedraag me dus altijd als een bitch verder hoef je niet bang te zijn voor vreemden hoorquote:
jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Las jij dat laatste woord eerst ook anders?
ik ben niet bang voor vreemden waar haal je dat vandaanquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh ik ben superschattig maar weet het heel goed te verbergen en gedraag me dus altijd als een bitch verder hoef je niet bang te zijn voor vreemden hoor
ik maak vergaande conclusies gebaseerd op vrij weinig en haal daar heel veel voldoening uitquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben niet bang voor vreemden waar haal je dat vandaan
:$quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Las jij dat laatste woord eerst ook anders?
oke, als jij daar blij van wordt dan zal ik me er niks van aantrekkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik maak vergaande conclusies gebaseerd op vrij weinig en haal daar heel veel voldoening uit
je voldoet nu al aan mijn verwachtingenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oke, als jij daar blij van wordt dan zal ik me er niks van aantrekken
helemaal mooiquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je voldoet nu al aan mijn verwachtingen
hoe weet je datquote:
knap van je hoorquote:
wanneer ervaar jij het als lastig?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is zowel een gave als een last
op het moment dat ik behoefte heb aan oprechtheid maar ik weet dat men niet oprecht is op dat momentquote:
leuk hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
De eerste foto van Etsu zn reis is binnen!
och ja vervelendquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op het moment dat ik behoefte heb aan oprechtheid maar ik weet dat men niet oprecht is op dat moment
ja hoor, ik ben een echt gevoelsmensquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ervaar jij wel eens soortgelijke dingen?
wat is je planquote:
wat is je gevoel over mij?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoor, ik ben een echt gevoelsmens
jij bent een lastigequote:Op donderdag 12 mei 2016 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is je gevoel over mij?
heb je interesse om het wel te weten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent een lastige
ik weet het nog niet precies
dat ze leren, die scholieren!quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laten we ze foutieve informatie geven
dat je heel lief bentquote:
ja, vertel maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je interesse om het wel te weten?
klein gebbetje des levensquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat ze leren, die scholieren!
gewoon in het cum laude topic zeggen dat je cum laude geslaagd bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is wel zieligquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was cum laude geslagad als ik geen nederlands had gehadquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon in het cum laude topic zeggen dat je cum laude geslaagd bent
hoe dan welquote:
fuck nederlands tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was cum laude geslagad als ik geen nederlands had gehad
jammer he
Geheim.quote:
je moet zelf een gevoel ontwikkelen, dat kan ik je niet vertellen want dan kan je indoctrineren met slinkse gedachtesquote:
die van mij ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Geheim.
Wat voor telefoon heb jij? Die van mij gaat soms ook random woorden midden in de zin met hoofdletter doen.
ik had dat probleem ook, nu niet meerquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Geheim.
Wat voor telefoon heb jij? Die van mij gaat soms ook random woorden midden in de zin met hoofdletter doen.
xiaomi mi5quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Geheim.
rip etsuquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
vroeger had je nog rwinatjes met ets
oh ik ga over 20 minuten koken en dan neem ik het mee naar sonsbeekquote:
Wat ga je kokenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik ga over 20 minuten koken en dan neem ik het mee naar sonsbeek
in parkje eten met een vriendin
pasta tonijn saladequote:
wat ga je maken?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik ga over 20 minuten koken en dan neem ik het mee naar sonsbeek
in parkje eten met een vriendin
ja erg lekkerquote:
Ja echt heel goed, had verwacht dat je meer van het ei zou proeven maar het smaakt gewoon echt naar banaan.quote:
Oeh lekker, en at je gewoon zo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt heel goed, had verwacht dat je meer van het ei zou proeven maar het smaakt gewoon echt naar banaan.
Apart.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het smaakt best aardig.
En het is PERENSMAAK
Waarom heb e hekel?quote:
Ohquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apart.
Zou drinken.
[..]
Waarom heb e hekel?
Had je de banaan wel geprakt?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:45 schreef supersof het volgende:
die bananenpannenkoeken waren bij mij helemaal mislukt
mengde totaal niet met elkaar
Je huis, of de sc?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.
Ja weet niet goed, maar voel me hier gewoon zó niet prettig meer.
ja tuurlijk hahaquote:
Oh wat raar dan dat het niet wilde mengen. Ging hier prima na een paar minuutjes met de garde.quote:
oh daar heb ik het geduld niet voorquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh wat raar dan dat het niet wilde mengen. Ging hier prima na een paar minuutjes met de garde.
Zijn soms geen dingen die je kan aanwijzen helaas he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
Kan niets aan deze dag benoemen dat kut is en toch voelt het als een kutdag. :$
Ik word dan altijd zo boos omdat het nergens op slaat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn soms geen dingen die je kan aanwijzen helaas he.
ja maar dat slaat nog minder ergens opquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word dan altijd zo boos omdat het nergens op slaat.
Weet ik, en ook dat maakt me boos.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar dat slaat nog minder ergens op
Dus daar ga je nu mee stoppenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, en ook dat maakt me boos.
Daar had ik ook vaak last van tot ik dit leerdequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, en ook dat maakt me boos.
Ja ik ga wel minder zeuren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus daar ga je nu mee stoppen. Loop rondje buiten, of zeg even dat je tien minuten boos mag zijn en dan klaar. Maak er iets van
Ga wel weer kijken ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Over drie kwartier Eurovision, heb je zin in?
Nee schatje, ik vraag niet van je dat je minder zeurt. Je valt mij ook absoluut niet lastig hiermee, ik vind het enkel vervelend voor jezelf en dan maar je mond houden is niet wat ik bedoel of zou willenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ga wel minder zeuren.
[..]
Ga wel weer kijken ja.
Hopelijk Belgie in de finale.
Maar het is zo moeilijk om te stoppen met boos zijn omdat het al je concentratie opeist.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee schatje, ik vraag niet van je dat je minder zeurt. Je valt mij ook absoluut niet lastig hiermee, ik vind het enkel vervelend voor jezelf en dan maar je mond houden is niet wat ik bedoel of zou willen
Ja, daarom misschien even eruit proberen te stappen? Als je boos bent achter je laptop, ja ik blijf dan boos zolang ik achter laptop zit maar als ik dan even ga wandelen dan is het wel snel over omdat ik vaak nisk heb om boos te zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is zo moeilijk om te stoppen met boos zijn omdat het al je concentratie opeist.
Het is al minder denk ik. :$quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarom misschien even eruit proberen te stappen? Als je boos bent achter je laptop, ja ik blijf dan boos zolang ik achter laptop zit maar als ik dan even ga wandelen dan is het wel snel over omdat ik vaak nisk heb om boos te zijn.
Of ja nouja, probeer iets? Ijsje kopen
Waterijsjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waterijsjesoke ik ga ook nog even snel
Dacht dat jij aan het afvallen was? Alweer gestopt?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waterijsjes
Al ben ik meer gek op een Magnum Almond of iets in die trant.
Nee, nog steeds bezig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat jij aan het afvallen was? Alweer gestopt?
Uiteraard. Was gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, nog steeds bezig.
Maar ik kan daarom toch wel gewoon mee praten over ijs of dergelijk?
Een van de beste stemmen van dit jaar heeft zij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nouja, voor songfestival begrippen wel.
Ja, dat welquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een van de beste stemmen van dit jaar heeft zij.
Zou wel nog een keer luisteren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:38 schreef Crack_ het volgende:
liedje vond ik gewoon niksmaar stem was inderdaad wel erg goed
Gemistquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou wel nog een keer luisteren.
Kan ik niet zeggen over het nummer met naakte man en wolven, die zou ik alleen terugkijken op mute.
Vies meisjequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou wel nog een keer luisteren.
Kan ik niet zeggen over het nummer met naakte man en wolven, die zou ik alleen terugkijken op mute.
alles goed?quote:
ja ookquote:
is dat veel?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Drink een smoothie. Hierna moet ik nog 800 kcal
Voor 1,5 uur nog te gaan wel jaquote:
Ah ja kan ook.quote:
quote:
ik zou er ziek van worden als ik alles zou moeten tellenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volle kwark is 500 en dan nog wat bier
ik moet die kcal hebben. Maar moet nieuwe kwark vinden. Deze gaat achteruit in voedingswaardequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja kan ook.
Net ook kwarkje op
Wel magere dan
is kleine moeite. Gaat gewoon in app hequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik zou er ziek van worden als ik alles zou moeten tellen
Ik doe het ook wat meer de laatste tijd en het staat je wel tegen jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik zou er ziek van worden als ik alles zou moeten tellen
Ja MFP werkt niet op mijn telefoonquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is kleine moeite. Gaat gewoon in app he
Wat voor kwark eet je?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik moet die kcal hebben. Maar moet nieuwe kwark vinden. Deze gaat achteruit in voedingswaarde
ja alsof dat dan allemaal klopt ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is kleine moeite. Gaat gewoon in app he
Ik vind het dan ook totaal niet interessant dus zou niet weten waarom ik het zou doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe het ook wat meer de laatste tijd en het staat je wel tegen ja![]()
Het is niet echt leuk om bij te houden ofzo
Wel redelijk hoor, maar als je het echt goed wilt doen moet je alles wegen en vanaf de verpakking berekenen ja #Crackstylequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alsof dat dan allemaal klopt ofzo
Maar Frans/Grieks?quote:
Joh je kan er wel iets naast zitten natuurlijk. Maar is gewoon goede indicatie of je goed op weg bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alsof dat dan allemaal klopt ofzo
duurt lang
ja of het moet kloppen of het hoeft helemaal niet van mij partquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Joh je kan er wel iets naast zitten natuurlijk. Maar is gewoon goede indicatie of je goed op weg bent
ik weeg ook veel dingen af. Kleine moeite johquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel redelijk hoor, maar als je het echt goed wilt doen moet je alles wegen en vanaf de verpakking berekenen ja #Crackstyle
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
Die Grieken moeten eerst maar eens die steun terug betalen voor ik dat koop
100 kcal ernaast op een dag boeit niet. 1000 welquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja of het moet kloppen of het hoeft helemaal niet van mij part
Mwah, vind het ook niet nodig. Zolang ik er redelijk weet van heb vind ik het goed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik weeg ook veel dingen af. Kleine moeite joh
dat zit bij mij eigenlijk wel goed zonder dat ik er oplet. Alleen eiwitten soms w laagquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind het ook niet nodig. Zolang ik er redelijk weet van heb vind ik het goed.
Want dan moet je ook nog op je vet/eiwit en koolhydraten verhouding letten als je het goed wilt doen.
Elke dag kwark en eitje kom je al heel eindquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zit bij mij eigenlijk wel goed zonder dat ik er oplet. Alleen eiwitten soms w laag
eieren eet ik weinigquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag kwark en eitje kom je al heel eind
Zou beetje raar zijnquote:
ja maar niet op die manierquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou beetje raar zijn
Sof doet ook healthy life tegenwoordig
elke dag proberen te ontbijten, lunch en avond eten.quote:
Oh dat drie maaltijden verspreid over dag lukt echt niet bij mij. Ik pak 2/3 van m'n kcal in de avondquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
elke dag proberen te ontbijten, lunch en avond eten.
Want dat is bij mij soms echt kak
En wat meer groente en fruit eten
En dan wordt er nog aangeraden om 6 tot 8 keer te etenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat drie maaltijden verspreid over dag lukt echt niet bij mij. Ik pak 2/3 van m'n kcal in de avond
Ik vind avond eten stomquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat drie maaltijden verspreid over dag lukt echt niet bij mij. Ik pak 2/3 van m'n kcal in de avond
dat is allang achterhaaldquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan wordt er nog aangeraden om 6 tot 8 keer te eten
Echt onmogelijk
Door?quote:
Dat is vasten met tussenpozenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
intermittent fasting heet het geloof ik
zou gek wordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Twee dagen per week vasten: bij dit voedingspatroon, dat ook wel het ‘5:2 dieet’ wordt genoemd, wordt er wekelijks 2 dagen achter elkaar gevast. Tijdens de vastendagen mag wel gegeten worden, maar de totale calorie-inname mag de 500 (vrouwen) of 600 (mannen) calorieën niet overschrijden.. De overige vijf dagen mag je alles eten wat je wilt
Lijkt me niet bijzonder goed dit
Ga je op de dagen dat je alles mag eten veel te veel overcompenserenquote:
wat zei hijquote:
doet ie ken bij jou ook met hoofdletter?quote:
Ken Las Benquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
doet ie ken bij jou ook met hoofdletter?
ja die drie noemde ik vanmiddag ook opquote:
500 kcal is heel erg weinig hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
2 dagen 'vasten' zoals ze dat noemen is wel makkelijk hoor.
Al was het maar een dag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is maar twee dagen, geen week ofzo.
Nou ja, ik heb misschien een beetje een gek patroon, maar ik haal het wel eens zonder mijn best te doen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al was het maar een dag.
Makkelijk is het nietZeker niet als je kcal inname al tijden vele malen hoger ligt
Maar wat eet je dan op zo`n dag? Want als je 2 volkoren boterhammen met pindakaas eet zit je al aan 500 kcal, en dan moet je daarna niks meer eten hele dagquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb misschien een beetje een gek patroon, maar ik haal het wel eens zonder mijn best te doen hoor.
Maar de 3000 red ik op andere dagen ook wel weer zonder mijn best te doen.
Ontbijt overslaan. Fruit eten op school. En dan 's avonds wat brood.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat eet je dan op zo`n dag? Want als je 2 volkoren boterhammen met pindakaas eet zit je al aan 500 kcal, en dan moet je daarna niks meer eten hele dagPlus kcalloze dranken drinken natuurlijk
#ongesteld waar is pax btw?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:19 schreef supersof het volgende:
ik word gewoon al wakker met honger
heb jij dat dan niet loka? heel de tijd honger?
Je voelt je dan zo slap jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:19 schreef supersof het volgende:
hehquote:
Nou ja soms wel en soms ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:19 schreef supersof het volgende:
quote:
Nee hoor, alleen niet zo dom lullen als jegeen kennis van zaken hebquote:
Duidelijk wel gefrustreerdquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen niet zo dom lullen als jegeen kennis van zaken heb
Verder blijf je een grafmongool eerste klas ja, maar dat weet je zelf ook wel
heb ik altijd al last vanquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ook last van lage bloeddruk met warm weer zoals nu?
wat merk je dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ook last van lage bloeddruk met warm weer zoals nu?
Nee hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, die meerdere maaltijden om de stofwisseling op gang te houden is toch ook bullshit?
Komt dat niet gewoon door de constante hongerquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Duizeligheid en licht in je hoofd als je overeind komt.
quote:
oh dat heb ik ook altijd wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Duizeligheid en licht in je hoofd als je overeind komt.
Lekker hoor, die pens het hele filmpje in beeldquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)ar&utm_medium=ticker
jaquote:
je moet mij helpen vrouwen te begrijpenquote:
Da hoofd alleen alquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor, die pens het hele filmpje in beeld
oke ik zal antwoordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:30 schreef Nouri het volgende:
[..]
je moet mij helpen vrouwen te begrijpen
ik stuur je dm
hoe was de borrelquote:
halloquote:
Niets bijzonders, gewoon weer een verplicht nummertje.quote:
dit is een actquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:44 schreef supersof het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/357208
wtf??????
wel knapquote:
Als je ooit wat tonnetjes te veel hebt liggen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
wel knap
ben benieuwd hoe hij dat doet
hahaha wie weet ooitquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ooit wat tonnetjes te veel hebt liggen.
ik vind dat maar raar dat je weet dat je belazerd aan het worden benquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem zou ik wel een keer naar zo'n goochelshow willen gaan.
Ja als dat ze niet lukt zijn het gewoon slechte goochelaars.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind dat maar raar dat je weet dat je belazerd aan het worden ben
Ja, jij gaat naar ajax.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind dat maar raar dat je weet dat je belazerd aan het worden ben
zit hij daar danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Etsu heeft nog geen selfie in Noorwegen gestuurd
doet ook pijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
God, mensen op FB zijn nog steeds bezig over Ajax
Meeste grappen zijn wel van een basisschool niveau flauw helaasquote:
moest daar ook wel om lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste grappen zijn wel van een basisschool niveau flauw helaas
Vind deze wel echt prachtig
Blijft wel apart ja dat minderwaardigheidscomplex daarquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
moest daar ook wel om lachen
alleen in Brabant slaan ze een beetje door met Ajax belachelijk maken
heb je geen ventilator?quote:
Benauwd manquote:
en dan klagen dat Studio Voetbal t alleen maar over Ajax heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijft wel apart ja dat minderwaardigheidscomplex daar
Nee, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koop een airco als dit je al parten speelt.
Geen airco, geen ventilator.quote:
Waarom zou ik een ventilator kopen voor die ene paar nachten dat het warm is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen airco, geen ventilator.
Wel klagen.
Wat een passieve houding.
Daar hadden ze wel gewoon een puntquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:26 schreef Sked het volgende:
[..]
en dan klagen dat Studio Voetbal t alleen maar over Ajax heeft
ze hebben t zelf ook alleen maar over Ajax
Omdat die dingen bijna gratis zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een ventilator kopen voor die ene paar nachten dat het warm is.
overdag is het toch ook warmquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een ventilator kopen voor die ene paar nachten dat het warm is.
Jawel, al vind ik het hier ook wel prima hoor. Katjes zijn wel leuk om weekje bij je te hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
heb je zin om weer naar arnhem te gaan fokkie
Komt omdat verder niemand zin heeft om daar te zittenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hadden ze wel gewoon een punt
Studio Voetbal was een aanfluiting, Jan Mulder die beweerde dat het eigenlijk wel ex aequo was door het verschil van 2 puntenLachwekkend dat die man nog een podium krijgt
Ja is wel fijn om weer op je eigen plek te zijn lijkt mequote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, al vind ik het hier ook wel prima hoor. Katjes zijn wel leuk om weekje bij je te hebben
En stuk luxer huisje natuurlijk dan waar ik woonWeinig mis mee
Meh, je mist wel een huisdier op zulke momenten hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is wel fijn om weer op je eigen plek te zijn lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |