Je hebt hele dag fruit en eieren gegetenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al zoveel gegeten vandaag.
Wel alleen maar fruit en eieren, dus voel me niet zo schuldig.
En yoghurt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt hele dag fruit en eieren gegeten![]()
Ik kan fruit en ei niet meer los zienquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En yoghurt.
Maar moet nog avondeten, dus dat is toch niet heel apart?
In de andere SC ging het steeds over banaan ei pannenkoeken dus die had ik gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan fruit en ei niet meer los zien
Oooooh, ja oke. En?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de andere SC ging het steeds over banaan ei pannenkoeken dus die had ik gemaakt.
Oke, proef je echt banananana?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker, maar ik zou het niet dagelijks hoeven eten.
ik maak pasta tonijn salade met paprika, tomaat en komkommerquote:
Jaaaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik maak pasta tonijn salade met paprika, tomaat en komkommer
zou appel ook lekker erbij zijn?
Ja dat dacht ik alquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Tonijn en appel sowieso goede combinatie
Is dat jouw grote vriend ja?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:48 schreef supersof het volgende:
ik heb mijn grote vriend te voorschijn gehaald
meneer ventilator![]()
![]()
![]()
ja hij koelt mij af in deze hete tijdenquote:
ook even stokbrood halenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo kom je wel op die 3k ja
wie ben jijquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo kom je wel op die 3k ja
owh ik ben superschattig maar weet het heel goed te verbergen en gedraag me dus altijd als een bitch verder hoef je niet bang te zijn voor vreemden hoorquote:
jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Las jij dat laatste woord eerst ook anders?
ik ben niet bang voor vreemden waar haal je dat vandaanquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh ik ben superschattig maar weet het heel goed te verbergen en gedraag me dus altijd als een bitch verder hoef je niet bang te zijn voor vreemden hoor
ik maak vergaande conclusies gebaseerd op vrij weinig en haal daar heel veel voldoening uitquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben niet bang voor vreemden waar haal je dat vandaan
:$quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Las jij dat laatste woord eerst ook anders?
oke, als jij daar blij van wordt dan zal ik me er niks van aantrekkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik maak vergaande conclusies gebaseerd op vrij weinig en haal daar heel veel voldoening uit
je voldoet nu al aan mijn verwachtingenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oke, als jij daar blij van wordt dan zal ik me er niks van aantrekken
helemaal mooiquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je voldoet nu al aan mijn verwachtingen
hoe weet je datquote:
knap van je hoorquote:
wanneer ervaar jij het als lastig?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is zowel een gave als een last
op het moment dat ik behoefte heb aan oprechtheid maar ik weet dat men niet oprecht is op dat momentquote:
leuk hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
De eerste foto van Etsu zn reis is binnen!
och ja vervelendquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op het moment dat ik behoefte heb aan oprechtheid maar ik weet dat men niet oprecht is op dat moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |