Yeps wij krijgen na 2 meisjes nu een jongenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:24 schreef Svane het volgende:
Nouk en Sprotje, mijn geheugen laat me in de steek, weten jullie de babysekse zelf al?
Zoals ik vandaag in de 'afscheidsmail' naar mijn collega's heb verstuurd: En nee, ook vandaag of morgen ga ik nog niet verklappen of er een jongen of een meisje in mijn buik groeit! Het wordt een babyquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:24 schreef Svane het volgende:
Nouk en Sprotje, mijn geheugen laat me in de steek, weten jullie de babysekse zelf al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik ben hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:45 schreef Arja het volgende:
Leuk rady dat je weer meepost.
Snoenk waar ben jij en hoe gaat het?
SPOILER: klaag-schaampostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:38 schreef Marjolijntje het volgende:
Ikke ik denk dat je in de war bent, ik heb geen suikertest hoeven doen
Wat fijn he dat de weken vliegen. Nog even en je voelt hem/haar schoppen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:28 schreef snoenk het volgende:
[..]
Ik ben hier![]()
Lees trouw mee maar reageren komt er niet zo van.
Gaat op bekken na goed, weken vliegen voorbij, vandaag al weer 15 wekenen dinsdag geslachtsecho
Heerlijk.quote:
Jaaaaa! Lekker hé!quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:29 schreef Arja het volgende:
[..]
Wat fijn he dat de weken vliegen. Nog even en je voelt hem/haar schoppen.
Sull: jaaaaaaaaa verlof![]()
![]()
![]()
Ik eigenlijk 25e maar idd vakantiedagen en overurenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef Arja het volgende:
Dan ga ik ook voor jullie juichen nouk en chanty.
Ik heb eigenlijk pas 23 mei verlof, maar volgende week is pinksteren en ik heb nog 25 overuren die ik dan opneem en dan verlof en dan 4 weken vakantie.
Lekker vooruitzicht he. Het is pas lente en ik kom in de herfst terug.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik eigenlijk 25e maar idd vakantiedagen en overurenof ik nog wat aan mijn verlof plak bekijk ik tzt.
Blijven ze tot na de bevalling?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn verlof zou officieel vandaag ingegaan zijn. En ondanks dat ik al een aantal weken thuis zit, voelt dat toch als een mijlpaal.
Mijn ouders zijn er. En hoewel ze niet bij ons in huis zitten, voelt het toch als een hele steun. Heerlijk!
7 weken voor Helioquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:35 schreef Heliotrope het volgende:
GewoonMezelf een jongetje![]()
Radyhyn een mooie termijnechoen dankje
gaan we weer zo'n beetje gelijk op!
Verlof voor Sull![]()
Zo, hoop jompels.ik tel af naar de eerste echo, het blijft zo onwerkelijk. Vandaag 7 weken wel alweer.
Hehe succes!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:52 schreef Ggirl het volgende:
He, getsie Molo, ook goedemorgen!
GM, een broertje voor S. Wat leuk! 😎
Hier vandaag intake kraamzorg, ze doen hier de tweede keer ook weer een huisbezoek, dus ik ga snel nog even met de plintenschrobber door het huis 😇
Heb jij überhaupt een kots-vrije dag gehad in je zwangerschap? Lijkt me echt zo ontzettend ruk ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 05:51 schreef Molo het volgende:
Nee ik hang alweer een tijdje af en aan boven mijn porseleinen vrind
Klinkt ruk van je kat zeg. Begrijp ik nou goed dat die bij je in bed geplast heeft??
Ja die zijn er sporadisch wel geweest, helaas geen dagen zonder misselijkheid maar jaaaaaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt een kots-vrije dag gehad in je zwangerschap? Lijkt me echt zo ontzettend ruk dit![]()
Tuk ze nog even!
Sterkte vandaag!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hier dan toch echt mijn allereerste prut nacht gehad. 3 uur slapen, 3 uur wakker, 1,5 uur slapen, wekkerIk ken dat echt niet van mezelf, zo lang wakker liggen om niks.
Maar ze komen vandaag de trap bekleden. En ze zouden iets later op de ochtend beginnen. Belden ze gister dat ze er toch om 8 uur zouden zijn, dus dat was ff jammer slaapsgewijs. Ff liggen vanmiddag zal ook niet gaan met die herrie.
En morgenmiddag onze housewarming, hopen dat ik vannacht wat beter slaap..
Lijkt me echt heel zwaar om op die manier je zwangerschap door te komen. Ik vind het af en toe al zwaar en dan gaat die van mij zo goed als van een leien dakje voor mijn gevoel.. Ik snap niet dat iemand die zich je vriendin noemt je zo behandelt. Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Een beetje inlevingsvermogen zou fijn zijn... Maar dat zijn geen leuke gesprekje. Om te moeten voeren, succes straks.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die zijn er sporadisch wel geweest, helaas geen dagen zonder misselijkheid maar jaaaaa
Wel nog even lekker getukt net ja
En straks even energie verzamelen om vriendin waarmee ik van de week contact op laag pitje heb gezet vanwege gezeik (continu afzeiken van alles wat met zwangerschap te maken heeft en mij vertellen dat het vooral mijn eigen keuze was zwanger te worden dus dat ik niet zo moet zeuren) een appje sturen met reactie nadat ze mij sinds gisteren plat bombardeert met berichten over hoe moeilijk dit nu voor haar is en dat ze er alleen maar voor mij wilde zijn, maar dat ze het belachelijk vindt dat ze nog steeds de babykamer niet gezien heeft, mij zo weinig ziet en dat ik steeds af zeg met stomme redenen...
Die reden was eigenlijk altijd gewoon te beroerd zijn om recht overeind te kunnen staan en ben er nu dus echt compleet klaar mee
Sneu wijf
Als man dadelijk terug is met de grote boodschappen, ga ik even een rondje dorp doen voor de kleinere dingen. Heb ik me toch weer even nuttig gemaakt voor m'n gevoel. En de rest van de dag zal grotendeels bestaan uit Netflix of Buffy The Vampire Slayer denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Sterkte vandaag!
Hopen dat plat op de bank misschien ook wat rust geeft dan maar?
Ookal is slapen natuurlijk fijner, maar ja
Rustig aan iig.
En veel plezier alvast morgen!
Dat is helemaal stom, dat ze dan te laat komen terwijl je ze vanaf 6.30u verwacht..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:50 schreef Svane het volgende:
Prutnachten hoezee! Dat is zo episch aan verlof bij kind 1, dat je dan overdag de hele dag voor pampus kan liggen.Jaloers!
Waar ik dan weer niet jaloers op ben, is Molo's braakjes.Wat onwijs niet tof. Vooral dat je dan denkt dat het vast bij 13 weken wel stopt, of bij 17, of anders bij 28. Flauw als dat dan niet het geval is. Wel goed voor de slanke lijn.
![]()
Hier zouden de stukadoors tussen 6.30 en 7.00 beginnen, wat echt niet normaal vroeg is haha. Dus ik op tijd uit de veren, waren ze er 7.40. Mjah. Nu even uitzoeken hoe ik in het Bosnisch vraag of ze koffie willen.Ik heb echt zoooo'n zin in dat grote klussen klaar zijn zodat het huis ontstoft kan worden en ik dan wasjes kan doen en commode kan neerzetten en dozen babyspullen kan uitzoeken en dan kan kijken wat ik nog moet kopen! Ieeee!
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:01 schreef Chanty het volgende:
Judith ligt met haar hoodje naar benedenik ben zķ blij. Geen draaipogingen, geen stuitbevalling en hopelijk geen keizersnede.
Oh super!!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:01 schreef Chanty het volgende:
Judith ligt met haar hoodje naar benedenik ben zķ blij. Geen draaipogingen, geen stuitbevalling en hopelijk geen keizersnede.
Piano piano??quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:01 schreef Quoi het volgende:
'Een bakkie doen' zullen die stukadoors toch inmiddels wel verstaan?Succes. Vroeg!
Miss, klinkt alsof dat een gezellig feestje wordt
Hier kimt mijn pa straks de lambrisering tegen de muur timmeren. Intussen haal ik weer een schenking op (nichtje; buggy)Vanmiddag maar even langs de Ikea voor een nieuw dekbed
Verder hangt de zooi al buiten te drogen, dat is wel weer handig van zo vroeg wakker zijn
Bekken voelt slechter dan slecht, maar nog een dag thuis en plat trek ik nog slechter. Vandaag gaat piano piano
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:06 schreef Quoi het volgende:
Fijn Chanty!
[..]
http://www.woorden.org/spreekwoord.php?woord=piano
Woensdag zijn ze waarschijnlijk helemaal klaar! Dan zelf nog even witten, maar het stucen is stiekem niet zo'n groot oppervlak, alleen het plafond in de nieuwe badkamer en het plafond en de muren van de overloop. Zij zijn dus klaar als ik 36 weken ben, en dan als we even doorwerken zijn we zelf met 37 weken helemaal gereed, dus komt precies goed hopelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is helemaal stom, dat ze dan te laat komen terwijl je ze vanaf 6.30u verwacht..
Maar ik kan me helemaal voorstellen dat je uitkijkt naar de babywasjes en een schoon huisHoe lang gaat het naar verwachting nog duren? Ik zou het wel spannend vinden, zo dicht op de UD nog zulke grote klussen als stucen!
Wel echt gek dat er nu een datum staat! Ik hoop heel erg voor je dat het niet nodig gaat zijn, en ze in het pinksterweekend zich aandient. Spannend! Hopelijk eerst nog nachtje goed slaap zonder gebeef en gestorm.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:32 schreef dodoria het volgende:
Oh molo, dubbel gadsie. Dat kotsen steeds is zo vermoeiend he? En dan zo'n zeik-vriendin, die ben je beter kwijt dan rijk...
Verder zag ik nog kattenkots in bed... Om te oefenen voor de babykots zullen we maar zeggen.
Hier een datum gekozen om ingeleid te worden. Ik kon kiezen voor als ik 14 of 15 dagen overtijd zou zijn. Ik wilde eigenlijk voor 15 kiezen om mijn meisje een extra dag de kans te geven om t zelf te doen. Maar de vk zei dat de gyn daar wel echt op tegen zouden zijn en dat ik dan een flinke discussie kon verwachten. Ze was wel bereid me te steunen hier in, maar we hebben toch maar gekozen voor 14 dagen overtijd laten gaan, dus dinsdag inleiden.
Op zich wel verstandig denk ik, maar het voelt toch een beetje alsof mijn lichaam faalt, omdat het niet doet wat t moet doen....
Ik ging sowieso the natural way proberen (ok bij dwars liggen kan dat niet) maar dit maakt het wel wat minder gecompliceerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Ohh Dodoria![]()
Inleiden blijft een heel persoonlijk iets. Ikzelf had er geen moeite mee, integendeel. Maar ik kan me ook voorstellen dat er vrouwen zijn die dat wel hebben om begrijpelijke redenen![]()
Misschien is het wel gewoon heul niet nodig, er kan nog veel gebeuren in de komende dagen. En anders hoop ik dat je ooit voor jezelf kunt accepteren dat je echt niet gefaald hebt, en je lichaam ook niet![]()
Chanty spannend! Dus je gaat nu naar alle waarschijnlijkheid de natural way proberen? Echt goed nieuws!
Woow Molo van zulke 'vrienden' gaan mijn nekharen overeind staan![]()
Ik weet niet hoe assertief je was voordat je zwanger was. Maar sinds dat ik kinderen heb c.q. zwanger ben ben ik dat een beetje boel veul meer... Met dat soort mensen weet ik voortaan wel raad
.. Het lef zeg
![]()
MC ja die prutnachten herken ik wel ... met vlagen heb ik ze ook.. Hopelijk slaap je vannacht dan beter!
![]()
Ik heb het zo relaxt qua nieuwe stage! Heel veel kan ik vanuit thuis doen op mijn dooie gemak, in mijn eigen tempo, op momenten dat het mij uitkomt. Want mijn stagebegeleider is mijn overbuurman. Dus de lijntjes zijn heel kort en omdat er tegenwoordig in mijn vakgebied heel veel 'in the cloud' gebeurt, kan hij waar ook ter wereld bekijken hoe ik mijn werk verricht en me zo nodig bijsturen. Zo relaxt dit. Dus wat dat betreft ben ik maar wat blij dat die andere droeftoeter me er na 4 dagen al uitknikkerde
Wij zeggen altijd "plan plan"quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:01 schreef Quoi het volgende:
'Een bakkie doen' zullen die stukadoors toch inmiddels wel verstaan?Succes. Vroeg!
Miss, klinkt alsof dat een gezellig feestje wordt
Hier komt mijn pa straks de lambrisering tegen de muur timmeren. Intussen haal ik weer een schenking op (nichtje; buggy)Vanmiddag maar even langs de Ikea voor een nieuw dekbed
Verder hangt de zooi al buiten te drogen, dat is wel weer handig van zo vroeg wakker zijn
Bekken voelt slechter dan slecht, maar nog een dag thuis en plat trek ik nog slechter. Vandaag gaat piano piano
Maar ik geloof dat jij niet met een takel in en uit bed gevist hoeft te worden omdat je bekken stuk isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:11 schreef Molo het volgende:
Ikea Delft was gisteren uitstekend te doen, zeker met ijsje erna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er geen peuter mee gaatquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:15 schreef lunamatic het volgende:
Tenzij je precies weet wat je moet hebben en niet de hele winkel door gaat lopen om andere dingen te bekijken. Die fout heb ik ook al een paar keer gemaakt helaas.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:16 schreef Burdie het volgende:
Oh en mag ik even spuien, dan ben ik 't hopelijk kwijt.
Ja, ik herken dat wel, maar gelukkig heb ik daar geen last meer van. Hopelijk gaat dat bij jou ook weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ik ook bang voor was, dat de kleine ineens weg zou zijn en ik niet meer zwanger zou zijn.![]()
Mja ik heb nooit zoveel aan dat goedbedoelde. Zo kun je alles wel goedpraten terwijl je de verkeerde berichten blijft afgeven.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:56 schreef Molo het volgende:
Ik vraag me altijd af of mensen het wel werkelijk zo goed bedoelen hoor
#Team glas halfleeg hier
Yep, twee maanden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Blijven ze tot na de bevalling?
Hoera voor BVCM, PDC's en al dat soort gedrochten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:43 schreef sproetjes het volgende:
Hij krijgt juist diensten in zn maag gesplitst van collega's die niet kunnen. En ja hij had geen vrije tijd aangevraagd... Dus dan plannen we em toch gewoon in?logica van likmevestje haha. Ik hoop dat ze er nog uitkomen en naar alle redelijkheid gaan kijken naar het overzicht van diensten van de komende weken, ook na de vakantie, en niet alleen van nu tot 3 juni
succes!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:14 schreef Arja het volgende:
Chanty wat fijn dat ze goed ligt!
Burdie ik heb dat de eerste tijd ook wel gehad, tot een week of 15. Ik heb in het zwangerworden traject zoveel tegenslag gehad en geduld moeten hebben, dat ik het allemaal maar moeilijk kon geloven. Ook had ik last van de vele hormonen die ik nog moest blijven slikken+ de hormonen die ik zelf aanmaakte. Ik vond dat ik blij moest zijn, maar ik was vooral chagrijnig en geirriteerd.
Toen we de geslachtsbepaling hadden gedaan met 15 weken werd het allemaal echter en zat ik op een roze wolk waar ik nooit meer vanaf ben gekomen. En toen ik haar eenmaal begon te voelen met 19 weken werd dit alleen maar intenser.
Al kan ik nog steeds niet bevatten dat er straks een baby is![]()
Vandaag controle vk en daarna intake kraamzorg.
Ik had gehoopt dat het door de pret-echo met 16 weken wat zou veranderen, maar vooralsnog is dat niet gebeurd. Wellicht ook door de vele afleiding van kuikenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:14 schreef Arja het volgende:
Toen we de geslachtsbepaling hadden gedaan met 15 weken werd het allemaal echter en zat ik op een roze wolk waar ik nooit meer vanaf ben gekomen. En toen ik haar eenmaal begon te voelen met 19 weken werd dit alleen maar intenser.
Haat aan bvcm hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:14 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Hoera voor BVCM, PDC's en al dat soort gedrochten.![]()
![]()
#insiderspost
Nee hoor, dat doet mijn manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:50 schreef Molo het volgende:
[..]
succes!
Niet heel je huis als een bazerka gaan poetsen net als ik met mijn domme hoofd ging doen he :!
Bij ons zitten ze ook al maanden te vissen. Als ze specifiek naar een geslacht vragen (hoe gaat het met hem?) of als ze een specifieke vraag over een meisje stellen geef ik op beide gewoon antwoord. Standaard gevolgd met 'ZIE JE WEL! Het wordt een ......'. Ik heb niet het idee dat mensen het 'niet waarderen' als ik zeg dat wij het niet willen vertellen. Maar wellicht komt dat omdat jullie het bij de eerste wel gewoon verteld hebben? Maar ik heb altijd geroepen dat ik het niet voor me kon houden als het zover was en we hebben toch besloten dat wel te doen. Dat krijg ik ook nog wel eens te horen. Maar inmiddels vind ik ook wel een leuk spelletje (al zal ik me ongetwijfeld al eens versproken hebben...).quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:23 schreef Burdie het volgende:
Mja, ik heb gisteren gemerkt dat het niet erg op prijs gesteld/begrepen wordt als je het geslacht wel weet, maar niet wilt vertellen. Wat maakt het een ander nou uit of wij een jongen of meisje gaan krijgen?.
Ik herken je gevoel wel. Ik voel me ook schuldig omdat ik niet optimaal link te genieten zoals ik bij Lucas wel deed. En zeker toen ik de baby nog niet veel voelde schrok in zowat als ik in de spiegel keek zo van: oh ja ik ben zwanger! Net als dat ik het altijd over de baby heb maar haar nooit bij naam noem. Alsof het allemaal niet echt is. Ik wijt het aan stress en dat we met de eerste zo lang bezig waren en deze uk onverwachts kwam. Weet anders ook niet hoe t komt. Heb je bod aan maar je bent niet alleenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat het door de pret-echo met 16 weken wat zou veranderen, maar vooralsnog is dat niet gebeurd. Wellicht ook door de vele afleiding van kuikenMaar ik ging gisteren voor 't eerst zwangerschapszwemmen en die andere meiden daar waren zķ vol van het feit dat ze een kindje gingen krijgen. Echt zo herkenbaar van mijn eerste zwangerschap en zo anders dan nu... Naja, misschien komt het nog als ik de gup ga voelen.
Aah oke. Het schijnt te helpen als je zegt dat je het weer niet weet. Vrienden van ons hebben dat ook zo gedaan. Zij houdt het nog steeds vol dat ze het inderdaad niet wisten, terwijl hij 5 min daarvoor aan mij vertelde dat ze het wel wisten, maar gewoon zeiden dat ze het niet wisten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:51 schreef Burdie het volgende:
Bij de eerste was het voor ons ook een verrassing.
Ik denk dat ik alleen nog aan familie vertel dat we het weten maar voor onszelf houden. Het voegt voor een ander ook eigenlijk helemaal niks toe om te weten dat wij het weten.
Ik ben dan weer meer een 'kont tegen de krib' type. Hoe meer iemand gaat pushen, hoe meer ik afhoudquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:57 schreef Unihipili het volgende:
Nouk84, ja ik zou het dan vertellen puur om van het gezeur af te zijn. En anders verspreek ik me vast ook wel een keer.
Haha, ik begin nu ook allerlei plannetjes te maken om verwarring te zaaien...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer meer een 'kont tegen de krib' type. Hoe meer iemand gaat pushen, hoe meer ik afhoudEn hoe leuker ik het dus vind om mn mond te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adem in, adem uit.
Ja dat herken ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer meer een 'kont tegen de krib' type. Hoe meer iemand gaat pushen, hoe meer ik afhoudEn hoe leuker ik het dus vind om mn mond te houden.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:23 schreef Quoi het volgende:
Mijn pa en ma zijn net weg. Pa heeft de hele dag getimmerd. Bijna alle lambrisering zit erop en het is echtPrachtig! Intussen met mijn ma naar de Ikea gehupst (dus wél). Lekker achter een karretje gehangen en niks hoeven sjouwen, dus dat was relaxed. Alle redenen om blij te zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adem in, adem uit.![]()
![]()
Herkenbaar wel (vooral die zondagskind opmerkingen... mijn moeder heeft daar een handje van, en ook om te zeggen dat alles mij aan komt waaien), laat je niet gek maken. Jouw leven, jouw beslissingen en volgens mij voel je je daar gewoon terecht goed bij. Lekker houden zo
En tukjes na zo'n dag zijn altijd goed, en ruimte om je heen ook.
Ik ben heel lafjes het huis uit 'gevlucht' en gaan winkelen omdat vriendin waar ik contact mee verbroken heb per whatsapp stuurde dat ze vanmiddag wel langs kwam om het uit te praten.
Heb daar helemaal geen zin in en geen energie voor (had ook geappt dat ze me met rust moet laten en dat niet respecteren nota bene) dus dan naar even zo.
Dus even de HEMA plunderen en straks lekker in koele AH rond stappen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
In het begin vond ik ook wel gek. Kon het ook niet echt geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Af en toe op die echfoto's kijken, van ja, het is echt zo.
Nu ik echt niet meer om mijn buik heen kan, ga ik er wat gemakkelijker vanuit dat er toch echt een baby in zit.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
Ik vertel het mensen wel. Ik vind het wel altijd gek hoe mensen reageren. Oh wat leuk een meisje!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:23 schreef Burdie het volgende:
Mja, ik heb gisteren gemerkt dat het niet erg op prijs gesteld/begrepen wordt als je het geslacht wel weet, maar niet wilt vertellen. Wat maakt het een ander nou uit of wij een jongen of meisje gaan krijgen?.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:46 schreef Angst het volgende:
[..]
Nu ik over nadenk ga ik de volgende keer zeggen:
Gelukkig inderdaad, ik heb zo'n hekel aan jongetjes
Ik hoor hier niet. Toch even reageren. Ik had dat laatst ook toen een vriendin van mij in de groepsapp (quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:46 schreef Angst het volgende:
[..]
Ik vertel het mensen wel. Ik vind het wel altijd gek hoe mensen reageren. Oh wat leuk een meisje!
Dan denk ik, je had precies zoiets gezegd als het een jongetje was. Het is beide even bijzonder.
Dus dan weet ik ook nooit hoe ik moet reageren.
Nu ik over nadenk ga ik de volgende keer zeggen:
Gelukkig inderdaad, ik heb zo'n hekel aan jongetjes
Ik vind het in dit geval niet per se laf eigenlijk. Als je duidelijk hebt gemaakt dat je geen zin hebt in contact en ze kan niet anders reageren dan dat ze langskomt (want nu kan ze het wel uitpraten?) dan heeft ze de boodschap echt niet begrepen. Beetje jammer dat jij daarvoor je huis uit gejaagd wordt..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Herkenbaar wel (vooral die zondagskind opmerkingen... mijn moeder heeft daar een handje van, en ook om te zeggen dat alles mij aan komt waaien), laat je niet gek maken. Jouw leven, jouw beslissingen en volgens mij voel je je daar gewoon terecht goed bij. Lekker houden zo
En tukjes na zo'n dag zijn altijd goed, en ruimte om je heen ook.
Ik ben heel lafjes het huis uit 'gevlucht' en gaan winkelen omdat vriendin waar ik contact mee verbroken heb per whatsapp stuurde dat ze vanmiddag wel langs kwam om het uit te praten.
Heb daar helemaal geen zin in en geen energie voor (had ook geappt dat ze me met rust moet laten en dat niet respecteren nota bene) dus dan naar even zo.
Dus even de HEMA plunderen en straks lekker in koele AH rond stappen
Geen idee, ik zit hier in de schaduw voor het eerst van mijn leven in mijn uppie een softijsje op te kanenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval niet per se laf eigenlijk. Als je duidelijk hebt gemaakt dat je geen zin hebt in contact en ze kan niet anders reageren dan dat ze langskomt (want nu kan ze het wel uitpraten?) dan heeft ze de boodschap echt niet begrepen. Beetje jammer dat jij daarvoor je huis uit gejaagd wordt..
Heb je de Hema goed leeg geharkt? En koele AH
Is ze ook echt nog geweest?
Ja ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou voor mij dan weer overkomen alsof het iemand geen reet interesseert
Politiedienstencentrum, daar waar de lijfelijke planning zou zitten. Centralisatie is het kwaad!!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Haat aan bvcm hahapdc zegt me zo even niks, waarschijnlijk weer een programma wat bij ons anders heet (lang leven de nationale organisatie)
Gisteren op zwangerschapszwemmen zei een meisje tegen anderen die een dochter kregen dat ze het soms wel eens fout zien op de echoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar hoe moet je dan reageren als iemand je het geslacht vertelt? Oh wat leuk, gefeliciteerd, etc zijn toch uitroepen die mensen standaard voor beide geslachten gebruiken? Ik hoor nooit iemand zeggen 'hč wat kut voor je'
Hoax! Baby eet meequote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:11 schreef Molo het volgende:
Geen idee, ik zit hier in de schaduw voor het eerst van mijn leven in mijn uppie een softijsje op te kanen
Het is echt dikke onzin hoor, zoveel geluk heb ik heul niet en ik ben ook nog op woensdag geboren ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:36 schreef Quoi het volgende:
Poef, die twijfels over een naam Ela! Even een goede nacht over slapen...
De vraag welk geslacht is waarschijnlijk nooit een erg doordachte vraag en meer uit beleefdheid. Tenminste, zo stelde ik 'm vaak, want had anders geen idee wat te vragen![]()
MoloEen mede zondagskind!
Truequote:
Is ook zoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou voor mij dan weer overkomen alsof het iemand geen reet interesseert
Volgende keer de ijsthee met berken- of naaldbomen extract proberen. Beide lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:43 schreef Quoi het volgende:
Mijn monster en ik hebben net köttbøllar en røsti met die rode saus gegeten. Je gaat naar Ikea of niet
Ik nog steeds, ben benieuwd of ik in mijn verlof nog een wolkje vind. (En ik ben echt intens gelukkig dat er een mini bijkomt) maar ondanks de buik vergeet ik het nog regelmatig. Levert vooral pijlijke ervaringen op wanneer ik te snel buk of opsta.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:41 schreef snoenk het volgende:
Hier ook geen roze wolk, ook zeker geen zwarte hoor. Eigenlijk gewoon geen wolk, vergeet nog regelmatig dat ik zwanger ben![]()
Vind het ergens wel een beetje jammer, voelt toch een beetje alsof ik deze baby nu al tekort doequote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik nog steeds, ben benieuwd of ik in mijn verlof nog een wolkje vind. (En ik ben echt intens gelukkig dat er een mini bijkomt) maar ondanks de buik vergeet ik het nog regelmatig. Levert vooral pijlijke ervaringen op wanneer ik te snel buk of opsta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder eenvoor iedereen met welke kleur wolk dan ook. Of zonder wolk.
Hier is ie sinds vanmorgen wel echt blauw. Moest even schakelen.S. 2014
J. 2016
Dit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:52 schreef Arja het volgende:
Ela ik vind jongensnamen ook veel moeilijker. Mede daarom ook geslachtsbepaling gedaan en toen wist ik dat ik er niet verder over na hoef te denken.
Ik herken dat neppe wel. In de eerste weken heb ik tig keer opnieuw de foto's bekeken van het tweede streepje bij 5 minuten, in de weken daarna de echofoto's, om te bevestigen dat ik het me niet ingebeeld had. Ik vond het ook echt fijn om zo'n heuse zwangerschapsverklaring van de verloskundige in te leveren op het werk, toch zwart op wit bewijs dat ik geen oplichtster ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het bij mij wel overgaat als mijn buik er duidelijk zwanger uitziet en als ik de baby ga voelen bewegen.![]()
Haha! ik denk elke avond; o ik ben de pil vergeten. Oh. wacht...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:29 schreef Unihipili het volgende:
hehehe oja en zo dacht ik nog wel eens ben ik nou al ongesteld?Ohnee wacht dat is niet de bedoeling - gelukkig niet enzo
Wat een bizarre en ongepaste vraag.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:38 schreef ikke_84 het volgende:
Hier vroeg een vriendin laatst of ik wel blij was met nog een jongen![]()
Sommige mensen denken echt niet na.
Het voelt nog als een gewone vrijdag en ik ben altijd vrij op vrijdag. Ik denk dat ik pas volgende week denk van huh heb ik me niet verslapen voor mijn werk?quote:Arja en sull verlofHoe bevalt het tot nu toe?
Oh heerlijk!!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:04 schreef Molo het volgende:
Sterkte Luna!
Quoi, klinkt als lieve vriendinnen
Hier bijna 7 uur achter elkaar geslapen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh heerlijk!!![]()
Hier maar 1x wakker geweest en snel terug in slaap gevallen dus ik ben ook blij!
Nu voor spek en bonen wieg en ledikant opdekken voor de housewarming. Ik ben helemaal blij met de laken/deken combi's die we hebben, ziet er zo tof uit! En daarna alles weer ff eraf, want ik moet 1 set nog wassen
Anders doel van MiB maar ook een prima doel tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:33 schreef Quoi het volgende:
Goed zeg! Dat zal wel schelen![]()
Hier ook trouwens. Wel na het Turkse eten van gisteren voor het eerst maagzuur!![]()
Ondanks het roestige (of juist weke) gestel straks maar wel naar Mom in Balance. Beetje voor spek en bonen meewandelen en even aanhoren hoe het met iedereen gaat. Te gezellig om te laten schieten.
+1quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:20 schreef Arja het volgende:
[..]
Het voelt nog als een gewone vrijdag en ik ben altijd vrij op vrijdag. Ik denk dat ik pas volgende week denk van huh heb ik me niet verslapen voor mijn werk.
Jeetje jij bent nog wel actief!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:36 schreef dodoria het volgende:
Haha MC, mafkees met je wieg en ledikant op maken! Maar ik begrijp het wel, dat ziet er zo mooi uit he? Kan ik ook echt van genieten.
Hier was ik echt super chagrijnig vandaag. Ik ben het gewoon zat. En ik ben pissig, weet alleen niet zo goed op wie...
Vandaag echt ontzettend veel trappen gelopen: heb een heuvel beklommen hier in de buurt, en aan de andere kant weer naar beneden. En toen moest ik natuurlijk ook nog eens terug. Hopen dat t helpt om de baby in te laten dalen...Uiteindelijk wel anderhal uur heuvel op en af gelopen. Morgen nog een keertje strippen (4e keer) en de inleiding bespreken.
Jawel hoor. Ze zijn inmiddels kind aan huis hier onderhand want ze hebben in meerdere sessies allerlei gordijnen opgemeten en gehangen, de doorloopmat in de gang gelegd en nu de trap bekleed. Dus ik zie ze vanaf februari al regelmatig hier door het huis banjeren. En door een productiefout zitten we nog steeds op ons keukengordijn te wachten dus ze komen sowieso nog een keerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:22 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Gek mens
Heb je gisteren wel beetje getrokken met die werklui over de vloer enzo?
Veel plezier vanmiddag
Haha, nee hoor, dit was na een middagslaapje van 2 uur. Ik doe echt bijna niks meer, maar wilde dit doen in de hoop dat het iets oplevert. Vorige keer ben ik tijdens de bevalling (wel echt aan het begin) ook twee uur gaan wandelen met man. Wel dicht bij huis gebleven hoor, maar ik wilde toen per we dat het door zou zetten en dat deed het. Dus misschien heeft je vriendin gelijk!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jeetje jij bent nog wel actief!
Bij een vriendin van mij kwam de bevalling wel opgang niet lang na een goede wandeling dus zij houdt nu vol dat dat echt geholpen heeft. Hoop voor jou ook
oh ja dat wilde ik laatst nog zeggen, gewoon bij de action te koop. Zorg voor een elektrische pomp of laat vriend/man de boel oppompen (ik heb geblazen... Dat pompen schoot niet op).quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:47 schreef Quoi het volgende:
Heuvels beklimmen om je kind los te rammelen
Dodoria en Luna, ik hoop dat er snel leven in de brouwerij komt bij jullie.
Hier weinig gedaan dat op inspanning lijkt, maar gezellig was het welEen aantal verse zwangeren erbij. Ik zie mezelf nog lopen, drie maanden terug, mini bollingkje, nog soepel enzo. Ik mis het echt mensen, dat sporten. Maaarrrrr.....ben maar wat trots op die toeter die er voor in de plaats is gekomen
Vandaag alweer 25 weken!
Misschien dat ik vanmiddag zo'n skippybal aanschaf (niet om te stuiteren hoormisschien meer iets voor de 'overtijdigen' onder ons?
) om wat oefeningen op te gaan doen.
Oh dus ik lijk hier meer koe in? nou bedanktquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Heb nu een jurk aan die ik al lang niet heb gedragen en ik vroeg aan man of het er een beetje mee door kon. Zegt ie: 'jahoor. Hij is sowieso beter dan die ene die je van de week aanhad, qua koe-factor'. Ik kwam niet meer bij![]()
Ja sorry, ik vond het erg grappigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:35 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Oh dus ik lijk hier meer koe in? nou bedankt.
Ik ben nu 29 weken en als m'n vriend m'n hand op m'n buik heeft voelt hij echt iedere beweging terwijl ik soms denk huh? Bewoog hij dan.. Placenta ligt hier ook voor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:36 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Af en toe heb ik opeens een rare bult in mijn buik. Is dat nou mijn kind? 😍 heb verder nog niet echt het idee dat ik haar voel bewegen, dacht vanochtend wat duwtjes te voelen. Maar juist tegen mn hand. Vanbinnen denk ik nog niks te voelen. Maarja, mijn darmen rommelen mijn hele leven al (prikkelbare darmsyndroom), dus misschien merk ik het verschil gewoon niet?
Ben maandag 19 weken en placenta ligt voor, dan is het toch best vroeg nu?
Bij O lag mijn placenta ook voor, en toch voelde ik haar al zeker bij 17-18 weken (eerste zwangerschap)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:36 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Af en toe heb ik opeens een rare bult in mijn buik. Is dat nou mijn kind? 😍 heb verder nog niet echt het idee dat ik haar voel bewegen, dacht vanochtend wat duwtjes te voelen. Maar juist tegen mn hand. Vanbinnen denk ik nog niks te voelen. Maarja, mijn darmen rommelen mijn hele leven al (prikkelbare darmsyndroom), dus misschien merk ik het verschil gewoon niet?
Hier ook pds lijerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:36 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ik ga ook echt geen kleertjes voor die prijs kopen! Ik heb bijna alles van de vrijmarkt of marktplaats. Die kleertjes zijn toch maar 1 of 2 keer gedragen in die maat, even in de wasmachine en het is fris. Misschien is dat wat voor je? Staan genoeg leuke dingen op, van hema/noppies etc, voor een fractie van de prijs. Pas nog een setje van hema maat 50 gekocht dat nu nog in de winkel hangt voor ¤3 incl verzenden! Nieuw toch ook zo'n 10 euro.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik wilde van de week nog wat meisjeskleding kopen. Wist niet zo goed of ik genoeg had ik maat 50, heel veel shirts hebben maat 50/56 of maat 56 in het label en ik heb geen idee hoe het valt. Had een shirtje maat 56 (van Hema) meegenomen ter vergelijk, maar een maat 50 van zeeman was net zo groot![]()
Maar het viel me tegen wat ik zag hangen, zo weinig leuks... En bij wat leuke dingen die ik zag was het meteen 20 euro voor een pakje, of 15 euro voor een vestje. Ben ik dan zo'n krent dat ik dat niet uit wil geven? Sowieso niet voor een maat 50, straks past het niet eens of maar heel kort.. Ik vond de jongensdingen die ik zag hangen op verschillende plekken leuker dan de meisjes dingen en dat is meestal andersomIk was daarna extra blij met alle gekregen kleertjes want die zijn wel tof
Wij hadden een iets andere maar ook weer vergelijkbare situatie. Ik woon zelf in het buitenland, en bezoek zou dus ook moeten overnachten. Ik was bang dat ik totaal niet op bezoek zat te wachten, dus heb ik afgesproken met haar dat ze bij mijn zwager kon slapen als we behoefte zouden hebben aan alleen met ons drietjes zijn. We hadden immers totaal geen idee hoe het zou zijn na de geboorte. 1e kind enzo, wat wist ik er van. Dat begreep ze goed. Nadat O geboren was bleven we een paar dagen op de kraamafdeling (is hier normaal) en toen vonden we het toch wel gezellig dat het bezoek bij ons bleef. Sterker nog, ze deed de was, maakte kopjes thee, liep naar de winkel, knuffelde met O toen ik ff wilde slapen en was werkelijk een held. (geen kraamzorg thuis hier, dus hulp konden we goed gebruiken. En dan was mijn man ook nog eens 5 weken thuis (vakantie)). We hebben zelfs haar vlucht omgeboekt zodat ze wat langer kon blijvenquote:Op zondag 15 mei 2016 09:35 schreef Miezziej het volgende:
Niet stiekem gaan hardlopen he Quoi! Ik zag je buikfoto wel met een hardloopshirt aan!
Voor de cursus hypnobirthing moeten we beperkende gedachten opschrijven, waar je bang voor bent enzo. Maar eens goed over nadenken.. mijn vriend zei dat hij geen beperkende gedachte heeft, maar mijn lijstje zal wel lang genoeg zijn voor ons samenhaha
Ik praat ook niet echt met hem over mijn moeder, hij zegt dan "het is toch je moeder, alleen tijdelijk blabla", wat allemaal waar is natuurlijk :p Maar hij kan straks gewoon lekker naar werk en ik niet!![]()
. Ook maar eens over nadenken wat ik echt wil..
Soms denk ik dat ik thuis wil bevallen als de baby indaalt van te voren (gebeurde nooit bij mijn moeder dus als het bij mij ook niet gebeurt ben ik bang dat ik hetzelfde probleem heb als zij). Maar als mijn moeder hier dan slaapt, dan wil ik dat niet. Ik wil alleen mijn vriend erbij hebben bij de bevalling, dus ja, maakt het ook weer lastig. Keuzes, keuzes!
quote:Op zondag 15 mei 2016 10:32 schreef elamanilo het volgende:
Vandaag mijn mijlpaal der mijlpalenUitgerekende datum! 40 weken zwanger!
'in'quote:Op zondag 15 mei 2016 12:39 schreef Arja het volgende:
Ela 40 weken![]()
![]()
Hier 35 weken!
Molo kom er maar in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik heb bedacht dat ik baby dan gewoon in een maat 56 dauw hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 12:46 schreef Unihipili het volgende:
Ja maar dat is het lastige. Bijhalen kan opzich prima, maar te veel hebben vind ik ook weer zonde, want groeit er zo snel uit enzo.
Jeeeeeeej.quote:
quote:Gaat zeker hard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geniet nog erg van het zwanger zijn, mijn verlof is pas net in gegaan en ik heb nog niet alles geregeld.
Tussen de 39-40 weken zou ik het mooi vinden als ze komt. En praktisch ivm naderende verhuizing.
En ik heb wel weer zin in een wijntje, gerookte zalm en rood vlees.
Maar ik denk dat ze met 42 weken gehaald wordt.
En ik verwacht ook een spekkie.
Vannacht rot nacht dus dan ben ik er weer klaar mee, maar als ik dan weer buikdansen voel is het meteen weer ok eigenlijk, gek lijf en hoofd van mequote:Op zondag 15 mei 2016 12:57 schreef Arja het volgende:
[..]
Jeeeeeeej.
[..]
Gaat zeker hard!
Ik geniet nog erg van het zwanger zijn, mijn verlof is pas net in gegaan en ik heb nog niet alles geregeld.
Tussen de 39-40 weken zou ik het mooi vinden als ze komt. En praktisch ivm naderende verhuizing.
En ik heb wel weer zin in een wijntje, gerookte zalm en rood vlees.
Maar ik denk dat ze met 42 weken gehaald wordt.
En ik verwacht ook een spekkie.
Mja alleen wat onhandig als er al voetjes aan zitten. Ik vind de slaappakjes van Next leuk maar dan moet het dus precies passen qua beenlengte.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik baby dan gewoon in een maat 56 dauw hoor
Maar hier verwacht ik voor mijn gevoel een spekkie die al heel snel uit de 50 gegroeid is dus ik heb ook niet zo gek veel 50 gekocht
Dan elastiekjes om de voetgedeeltjes?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:14 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Mja alleen wat onhandig als er al voetjes aan zitten. Ik vind de slaappakjes van Next leuk maar dan moet het dus precies passen qua beenlengte.
Als ik naar familie kijk en onszelf verwacht ik iets kleins. Maar dat zegt zo weinig.
Meh, das klote ja...quote:Op zondag 15 mei 2016 13:44 schreef Arja het volgende:
Pics van het vestje van 50 euro!
Molo hier ook prutnachten.
Hier wederom geen rustige verlofdag met tijd voor middagdutje. We zijn op weg naar de andere kant van het land voor familiebezoek. Ook de laatste keer voorlopig. Vanaf nu komen ze maar naar ons.
Wat voor eten ga je bestellen?
Ghehe ja is dat dan wol/zijde? Daar gaat het sowieso sneller mee.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:39 schreef klaprooss het volgende:
Ela![]()
Kleertjes, praat me er niet van. Ook een dure smaak. Omslag vestjes van 50,- haal ik makkelijk.
Jammer dan hoor, we kunnen het nu missen en vinden het leuk om onze baby zo te kleden. M'n plan was wel om minder kleding te kopen dan bij J dat is dus mislukt
Waar?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:33 schreef Chanty het volgende:
Net online 12 pakken luiers besteld van pampers, 50% kortingBen zo blij me onze vliering
Daar heb ik gisteren goed ingeslagenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kruidvat, alleen vandaag nog geldig die actie
Ja ik was het ook niet van plan maar goedkoper krijg je ze niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:57 schreef Quoi het volgende:
Geen foto's van het slootje springen Arja. Tenzij ik stiekem ben vastgelegd
Wow, dat je luiers aan het inslaan bent Nazil! Maar wel superslim met die korting natuurlijk. Succes met het SOG'en![]()
Ik ben mijn bed ingedokenIneens MEGAmoe. Op de bank een uur geslapen, een bord brinta en 3 boterhammen verorberd (en nog niet vol...). En lichte keelpijn en rillerig. Hč bah!
Haha ja wol/zijde, zijde of gewoon katoen van kidscase, dan zit je er ook wel aan!quote:Op zondag 15 mei 2016 14:11 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ghehe ja is dat dan wol/zijde? Daar gaat het sowieso sneller mee.
En dan krijg ik te horen Whoa Next is duur. Dat ik denk; je moest eens weten wat ik al uitgegeven heb
.
Maar jumpsuits enzodat is al gauw 25-40 euro. Ik vind comfort belangrijk maar oog wil ook leuke printjes enzo. Maar is dat dan niet nuttiger als ze wat minder alleen maar poepen en slapen
.
En dan nog.. wat voor weer is het in het begin, sept/okt. Hoe warm is het in de nieuwe woning. etc.
Daarnaast weet ik nog niet hoeveel verhuizen uiteindelijk onder de streep gaat kosten, hoeveel ruimte er dan nog over is voor de dure hormonensmaak. Het is wat joh, dat zwanger zijn.
Ja, zo doe ik het ook. Vind ik ook heel leuk als je dan later in het jaar de maat 68 kleertjes in de kast legt en je vind ineens weer allemaal super leuke kleertjes waarvan je vergeten was dat je ze had!quote:Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ela gefeliciteerd met de 40 weken! Burdie en ik nu 17, en ik zag nog veel meer weekwissels!
Qua kleertjes koop ik duurdere dingen (relatief hč, denk aan een vestje van 9 euro) liever in maat 56 of 62, dan weet ik zeker dat het een tijdje meekan. Het is wel een uitdaging om leuke, betaalbare kleertjes te vinden voor een meisje, aangezien ik geen roze of tuttige dingen wil. Tweedehands koop ik alleen als het nog zo goed als nieuw is.
Ik ookquote:Op zondag 15 mei 2016 20:22 schreef Veruca_Assault het volgende:
Chanty, ik heb een Meyco deken gekocht. Zachter dan alle fluffy wolkjes samen!
Dodoria, wat een vervelend gevoel moet dat zijn. Hoop dat je, áls het nodig is, vrede hebt met de inleiding. Zet hem op!
Haha ik precies andersomquote:Op zondag 15 mei 2016 19:17 schreef Chanty het volgende:
Dodoria wat ontzettend vervelend dat het niet doorzet maar probeer dat gevoel van teleurgesteld zijn in je lijf los te laten. Dat lijkt me samen met die deadline zoveel druk te geven. Al geprobeerd seks te hebben? Hopelijk zet het alsnog door
Nijntje museum is leuk
En ik ben allemaal roze dekentjes ed in aan het slaan want mijn hormonen vinden ineens dat mijn meisje niet onder Lucas' blauwe dekentjes kan slapenZUCHT!
Die heb ik in het paars nog van Otje. Zo'n fijn dekentje.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:44 schreef elamanilo het volgende:
En ik heb een wollen dekentje van Disana, ook superzacht, deze:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie niet wat voor elkaar betekenen aangezien de één eerst een dochter had en nu een zoon verwacht en andersom?quote:
Haha dat had op zich best gekund maar ik heb net alle newborn/kleine maatjes weggegeven aan een jonge meid die door de pil zwanger is geraakt en niks heeft..quote:Op zondag 15 mei 2016 22:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet wat voor elkaar betekenen aangezien de één eerst een dochter had en nu een zoon verwacht en andersom?
Van Ferm Living, geen idee of ie nog ergens te krijgen is, ik kocht hem bij de vorige babyquote:
Oh dat lijkt me een hele goede bestemming, fijn dat je haar op die manier kunt helpen!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Haha dat had op zich best gekund maar ik heb net alle newborn/kleine maatjes weggegeven aan een jonge meid die door de pil zwanger is geraakt en niks heeft..
En ik ben bijna in alles al voorzienquote:Op zondag 15 mei 2016 22:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet wat voor elkaar betekenen aangezien de één eerst een dochter had en nu een zoon verwacht en andersom?
Een zwanger-worden-pil, dat had ik eerder moeten weten.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haha dat had op zich best gekund maar ik heb net alle newborn/kleine maatjes weggegeven aan een jonge meid die door de pil zwanger is geraakt en niks heeft..
Het is ook best een schattige, maar wacht maar (quote:Op zondag 15 mei 2016 22:25 schreef Arja het volgende:
[..]
Een zwanger-worden-pil, dat had ik eerder moeten weten.
Ik vind dat wel een leuke baby, ela en moest er wel van rammelen.
Omgomg ik krijg gewoon een eigen baby!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:29 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Het is ook best een schattige, maar wacht maar () tot je je eigen baby ziet
![]()
![]()
Ja dat is waar. Het gebreide dekentje van mijn moeder lijkt daar wel een beetje op (hoewel, die heeft ook nog kabels, dus niet helemaal). Maar ik heb toch het idee dat je voor een meisje net iets meer keuze hebt qua patroontjes en kleurtjes (dat kan aan mij liggen). Vind het ook heel stom, want ik ben zelf geen meisje-meisje en durf te wedden dat als onze baby een dochter was, ik dan juist weer iets "stoers" had willen uitkiezenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:14 schreef Roomsnoes het volgende:
Zo'n wit dekentje als dat Ela postte is toch hartstikke unisex?
Als je babyfoto's met dekbedovertrek ziet, is de kans groot dat er zo'n katoenen of wollen dekentje in zit en geen dekbed:quote:Op zondag 15 mei 2016 23:11 schreef lunamatic het volgende:
Ik vraag me verder nog af hoe streng de eis van geen dekbedden eigenlijk overal is. Ik zie de laatste tijd heel veel babyfoto's op facebook, waar toch wel redelijk vaak een dekbedje op staat. Zelf ben ik wel van plan om de eerste tijd dekentjes te gebruiken, maar het zet me soms wel aan het denken of ik niet een beetje overdereven bezig ben....
https://www.veiligheid.nl(...)n/veilig-slapen-tipsquote:Gebruik de eerste twee jaar geen dekbed
Een dekbed kan veel te warm zijn voor een baby. En het kind kan zich gemakkelijk onder of in het losliggend beddengoed wurmen. Dit kan de ademhaling belemmeren. Een deken in een dekbedhoes kan wel, maar dan moet de deken even groot zijn als de hoes. De dekbedhoes moet groot genoeg zijn, zodat deze aan de onder- en zijkanten minimaal 10 cm onder het matras ingestopt kan worden. De hoes moet goed sluiten. Maak net als bij gebruik van een dekentje en lakentje het bedje kort op - voetjes tegen het voeteneinde.
Over dekentjes gesproken, die deken van oude wollen dekens heb ik van jou toch? Hij hangt over het voeteneind van Otjes bed (Kura) en maakt er een heel fijn knus tentje van. Klopt precies.quote:
Oh wat fijn!! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 mei 2016 09:40 schreef dodoria het volgende:
Zonder bij te lezen, even melden: het heeft toch doorgezet en uiteindelijk is vandaag geboren om 2u smiddags lokale tijd, een heel mooi meisje.
Ik weet ook nog niet wat het geslacht is van mijn baby en vorige keer ook niet! De dekentjes die ik heb (ook die ferm living), ik vind dat dat ook gewoon voor een jongetje kan. Naast die roze (met blauwe randjes!) heb ik dus die witte van Disana en een gele. (En nog meer, een petrol kleurige van Oscha bijv.).quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Het gebreide dekentje van mijn moeder lijkt daar wel een beetje op (hoewel, die heeft ook nog kabels, dus niet helemaal). Maar ik heb toch het idee dat je voor een meisje net iets meer keuze hebt qua patroontjes en kleurtjes (dat kan aan mij liggen). Vind het ook heel stom, want ik ben zelf geen meisje-meisje en durf te wedden dat als onze baby een dochter was, ik dan juist weer iets "stoers" had willen uitkiezen
Ja, klopt! Dat klinkt perfectquote:Op maandag 16 mei 2016 08:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Over dekentjes gesproken, die deken van oude wollen dekens heb ik van jou toch? Hij hangt over het voeteneind van Otjes bed (Kura) en maakt er een heel fijn knus tentje van. Klopt precies.
JAAAAAAAA fantastisch wat heerlijk dat ze nog zichzelf aandiende! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 mei 2016 09:40 schreef dodoria het volgende:
Zonder bij te lezen, even melden: het heeft toch doorgezet en uiteindelijk is vandaag geboren om 2u smiddags lokale tijd, een heel mooi meisje.
Met 13 dagen overtijd op de valreep een inleiding ontlopen en thuis op de bank geboren. Het was maar goed dat het stormde, want ik heb de hele buurt bij elkaar geschreeuwd 😳.
H is een hele lieve grote broer en geeft haar zachte klopjes op de billen als ze huilt. Hij wilde wel nog even zeker weten of ik nu Ook nog zijn mama was....
Nu ga ik even bij slapen!
Xxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |