Ja, zo doe ik het ook. Vind ik ook heel leuk als je dan later in het jaar de maat 68 kleertjes in de kast legt en je vind ineens weer allemaal super leuke kleertjes waarvan je vergeten was dat je ze had!quote:Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ela gefeliciteerd met de 40 weken! Burdie en ik nu 17, en ik zag nog veel meer weekwissels!
Qua kleertjes koop ik duurdere dingen (relatief hč, denk aan een vestje van 9 euro) liever in maat 56 of 62, dan weet ik zeker dat het een tijdje meekan. Het is wel een uitdaging om leuke, betaalbare kleertjes te vinden voor een meisje, aangezien ik geen roze of tuttige dingen wil. Tweedehands koop ik alleen als het nog zo goed als nieuw is.
Ik ookquote:Op zondag 15 mei 2016 20:22 schreef Veruca_Assault het volgende:
Chanty, ik heb een Meyco deken gekocht. Zachter dan alle fluffy wolkjes samen!
Dodoria, wat een vervelend gevoel moet dat zijn. Hoop dat je, áls het nodig is, vrede hebt met de inleiding. Zet hem op!
Haha ik precies andersomquote:Op zondag 15 mei 2016 19:17 schreef Chanty het volgende:
Dodoria wat ontzettend vervelend dat het niet doorzet maar probeer dat gevoel van teleurgesteld zijn in je lijf los te laten. Dat lijkt me samen met die deadline zoveel druk te geven. Al geprobeerd seks te hebben? Hopelijk zet het alsnog door
Nijntje museum is leuk
En ik ben allemaal roze dekentjes ed in aan het slaan want mijn hormonen vinden ineens dat mijn meisje niet onder Lucas' blauwe dekentjes kan slapenZUCHT!
Die heb ik in het paars nog van Otje. Zo'n fijn dekentje.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:44 schreef elamanilo het volgende:
En ik heb een wollen dekentje van Disana, ook superzacht, deze:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie niet wat voor elkaar betekenen aangezien de één eerst een dochter had en nu een zoon verwacht en andersom?quote:
Haha dat had op zich best gekund maar ik heb net alle newborn/kleine maatjes weggegeven aan een jonge meid die door de pil zwanger is geraakt en niks heeft..quote:Op zondag 15 mei 2016 22:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet wat voor elkaar betekenen aangezien de één eerst een dochter had en nu een zoon verwacht en andersom?
Van Ferm Living, geen idee of ie nog ergens te krijgen is, ik kocht hem bij de vorige babyquote:
Oh dat lijkt me een hele goede bestemming, fijn dat je haar op die manier kunt helpen!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Haha dat had op zich best gekund maar ik heb net alle newborn/kleine maatjes weggegeven aan een jonge meid die door de pil zwanger is geraakt en niks heeft..
En ik ben bijna in alles al voorzienquote:Op zondag 15 mei 2016 22:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet wat voor elkaar betekenen aangezien de één eerst een dochter had en nu een zoon verwacht en andersom?
Een zwanger-worden-pil, dat had ik eerder moeten weten.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haha dat had op zich best gekund maar ik heb net alle newborn/kleine maatjes weggegeven aan een jonge meid die door de pil zwanger is geraakt en niks heeft..
Het is ook best een schattige, maar wacht maar (quote:Op zondag 15 mei 2016 22:25 schreef Arja het volgende:
[..]
Een zwanger-worden-pil, dat had ik eerder moeten weten.
Ik vind dat wel een leuke baby, ela en moest er wel van rammelen.
Omgomg ik krijg gewoon een eigen baby!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:29 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Het is ook best een schattige, maar wacht maar () tot je je eigen baby ziet
![]()
![]()
Ja dat is waar. Het gebreide dekentje van mijn moeder lijkt daar wel een beetje op (hoewel, die heeft ook nog kabels, dus niet helemaal). Maar ik heb toch het idee dat je voor een meisje net iets meer keuze hebt qua patroontjes en kleurtjes (dat kan aan mij liggen). Vind het ook heel stom, want ik ben zelf geen meisje-meisje en durf te wedden dat als onze baby een dochter was, ik dan juist weer iets "stoers" had willen uitkiezenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:14 schreef Roomsnoes het volgende:
Zo'n wit dekentje als dat Ela postte is toch hartstikke unisex?
Als je babyfoto's met dekbedovertrek ziet, is de kans groot dat er zo'n katoenen of wollen dekentje in zit en geen dekbed:quote:Op zondag 15 mei 2016 23:11 schreef lunamatic het volgende:
Ik vraag me verder nog af hoe streng de eis van geen dekbedden eigenlijk overal is. Ik zie de laatste tijd heel veel babyfoto's op facebook, waar toch wel redelijk vaak een dekbedje op staat. Zelf ben ik wel van plan om de eerste tijd dekentjes te gebruiken, maar het zet me soms wel aan het denken of ik niet een beetje overdereven bezig ben....
https://www.veiligheid.nl(...)n/veilig-slapen-tipsquote:Gebruik de eerste twee jaar geen dekbed
Een dekbed kan veel te warm zijn voor een baby. En het kind kan zich gemakkelijk onder of in het losliggend beddengoed wurmen. Dit kan de ademhaling belemmeren. Een deken in een dekbedhoes kan wel, maar dan moet de deken even groot zijn als de hoes. De dekbedhoes moet groot genoeg zijn, zodat deze aan de onder- en zijkanten minimaal 10 cm onder het matras ingestopt kan worden. De hoes moet goed sluiten. Maak net als bij gebruik van een dekentje en lakentje het bedje kort op - voetjes tegen het voeteneinde.
Over dekentjes gesproken, die deken van oude wollen dekens heb ik van jou toch? Hij hangt over het voeteneind van Otjes bed (Kura) en maakt er een heel fijn knus tentje van. Klopt precies.quote:
Oh wat fijn!! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 mei 2016 09:40 schreef dodoria het volgende:
Zonder bij te lezen, even melden: het heeft toch doorgezet en uiteindelijk is vandaag geboren om 2u smiddags lokale tijd, een heel mooi meisje.
Ik weet ook nog niet wat het geslacht is van mijn baby en vorige keer ook niet! De dekentjes die ik heb (ook die ferm living), ik vind dat dat ook gewoon voor een jongetje kan. Naast die roze (met blauwe randjes!) heb ik dus die witte van Disana en een gele. (En nog meer, een petrol kleurige van Oscha bijv.).quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Het gebreide dekentje van mijn moeder lijkt daar wel een beetje op (hoewel, die heeft ook nog kabels, dus niet helemaal). Maar ik heb toch het idee dat je voor een meisje net iets meer keuze hebt qua patroontjes en kleurtjes (dat kan aan mij liggen). Vind het ook heel stom, want ik ben zelf geen meisje-meisje en durf te wedden dat als onze baby een dochter was, ik dan juist weer iets "stoers" had willen uitkiezen
Ja, klopt! Dat klinkt perfectquote:Op maandag 16 mei 2016 08:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Over dekentjes gesproken, die deken van oude wollen dekens heb ik van jou toch? Hij hangt over het voeteneind van Otjes bed (Kura) en maakt er een heel fijn knus tentje van. Klopt precies.
JAAAAAAAA fantastisch wat heerlijk dat ze nog zichzelf aandiende! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 mei 2016 09:40 schreef dodoria het volgende:
Zonder bij te lezen, even melden: het heeft toch doorgezet en uiteindelijk is vandaag geboren om 2u smiddags lokale tijd, een heel mooi meisje.
Met 13 dagen overtijd op de valreep een inleiding ontlopen en thuis op de bank geboren. Het was maar goed dat het stormde, want ik heb de hele buurt bij elkaar geschreeuwd 😳.
H is een hele lieve grote broer en geeft haar zachte klopjes op de billen als ze huilt. Hij wilde wel nog even zeker weten of ik nu Ook nog zijn mama was....
Nu ga ik even bij slapen!
Xxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |