Yeps wij krijgen na 2 meisjes nu een jongenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:24 schreef Svane het volgende:
Nouk en Sprotje, mijn geheugen laat me in de steek, weten jullie de babysekse zelf al?
Zoals ik vandaag in de 'afscheidsmail' naar mijn collega's heb verstuurd: En nee, ook vandaag of morgen ga ik nog niet verklappen of er een jongen of een meisje in mijn buik groeit! Het wordt een babyquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:24 schreef Svane het volgende:
Nouk en Sprotje, mijn geheugen laat me in de steek, weten jullie de babysekse zelf al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik ben hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:45 schreef Arja het volgende:
Leuk rady dat je weer meepost.
Snoenk waar ben jij en hoe gaat het?
SPOILER: klaag-schaampostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:38 schreef Marjolijntje het volgende:
Ikke ik denk dat je in de war bent, ik heb geen suikertest hoeven doen
Wat fijn he dat de weken vliegen. Nog even en je voelt hem/haar schoppen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:28 schreef snoenk het volgende:
[..]
Ik ben hier![]()
Lees trouw mee maar reageren komt er niet zo van.
Gaat op bekken na goed, weken vliegen voorbij, vandaag al weer 15 wekenen dinsdag geslachtsecho
Heerlijk.quote:
Jaaaaa! Lekker hé!quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:29 schreef Arja het volgende:
[..]
Wat fijn he dat de weken vliegen. Nog even en je voelt hem/haar schoppen.
Sull: jaaaaaaaaa verlof![]()
![]()
![]()
Ik eigenlijk 25e maar idd vakantiedagen en overurenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef Arja het volgende:
Dan ga ik ook voor jullie juichen nouk en chanty.
Ik heb eigenlijk pas 23 mei verlof, maar volgende week is pinksteren en ik heb nog 25 overuren die ik dan opneem en dan verlof en dan 4 weken vakantie.
Lekker vooruitzicht he. Het is pas lente en ik kom in de herfst terug.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik eigenlijk 25e maar idd vakantiedagen en overurenof ik nog wat aan mijn verlof plak bekijk ik tzt.
Blijven ze tot na de bevalling?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn verlof zou officieel vandaag ingegaan zijn. En ondanks dat ik al een aantal weken thuis zit, voelt dat toch als een mijlpaal.
Mijn ouders zijn er. En hoewel ze niet bij ons in huis zitten, voelt het toch als een hele steun. Heerlijk!
7 weken voor Helioquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:35 schreef Heliotrope het volgende:
GewoonMezelf een jongetje![]()
Radyhyn een mooie termijnechoen dankje
gaan we weer zo'n beetje gelijk op!
Verlof voor Sull![]()
Zo, hoop jompels.ik tel af naar de eerste echo, het blijft zo onwerkelijk. Vandaag 7 weken wel alweer.
Hehe succes!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:52 schreef Ggirl het volgende:
He, getsie Molo, ook goedemorgen!
GM, een broertje voor S. Wat leuk! 😎
Hier vandaag intake kraamzorg, ze doen hier de tweede keer ook weer een huisbezoek, dus ik ga snel nog even met de plintenschrobber door het huis 😇
Heb jij überhaupt een kots-vrije dag gehad in je zwangerschap? Lijkt me echt zo ontzettend ruk ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 05:51 schreef Molo het volgende:
Nee ik hang alweer een tijdje af en aan boven mijn porseleinen vrind
Klinkt ruk van je kat zeg. Begrijp ik nou goed dat die bij je in bed geplast heeft??
Ja die zijn er sporadisch wel geweest, helaas geen dagen zonder misselijkheid maar jaaaaaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt een kots-vrije dag gehad in je zwangerschap? Lijkt me echt zo ontzettend ruk dit![]()
Tuk ze nog even!
Sterkte vandaag!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hier dan toch echt mijn allereerste prut nacht gehad. 3 uur slapen, 3 uur wakker, 1,5 uur slapen, wekkerIk ken dat echt niet van mezelf, zo lang wakker liggen om niks.
Maar ze komen vandaag de trap bekleden. En ze zouden iets later op de ochtend beginnen. Belden ze gister dat ze er toch om 8 uur zouden zijn, dus dat was ff jammer slaapsgewijs. Ff liggen vanmiddag zal ook niet gaan met die herrie.
En morgenmiddag onze housewarming, hopen dat ik vannacht wat beter slaap..
Lijkt me echt heel zwaar om op die manier je zwangerschap door te komen. Ik vind het af en toe al zwaar en dan gaat die van mij zo goed als van een leien dakje voor mijn gevoel.. Ik snap niet dat iemand die zich je vriendin noemt je zo behandelt. Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Een beetje inlevingsvermogen zou fijn zijn... Maar dat zijn geen leuke gesprekje. Om te moeten voeren, succes straks.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die zijn er sporadisch wel geweest, helaas geen dagen zonder misselijkheid maar jaaaaa
Wel nog even lekker getukt net ja
En straks even energie verzamelen om vriendin waarmee ik van de week contact op laag pitje heb gezet vanwege gezeik (continu afzeiken van alles wat met zwangerschap te maken heeft en mij vertellen dat het vooral mijn eigen keuze was zwanger te worden dus dat ik niet zo moet zeuren) een appje sturen met reactie nadat ze mij sinds gisteren plat bombardeert met berichten over hoe moeilijk dit nu voor haar is en dat ze er alleen maar voor mij wilde zijn, maar dat ze het belachelijk vindt dat ze nog steeds de babykamer niet gezien heeft, mij zo weinig ziet en dat ik steeds af zeg met stomme redenen...
Die reden was eigenlijk altijd gewoon te beroerd zijn om recht overeind te kunnen staan en ben er nu dus echt compleet klaar mee
Sneu wijf
Als man dadelijk terug is met de grote boodschappen, ga ik even een rondje dorp doen voor de kleinere dingen. Heb ik me toch weer even nuttig gemaakt voor m'n gevoel. En de rest van de dag zal grotendeels bestaan uit Netflix of Buffy The Vampire Slayer denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Sterkte vandaag!
Hopen dat plat op de bank misschien ook wat rust geeft dan maar?
Ookal is slapen natuurlijk fijner, maar ja
Rustig aan iig.
En veel plezier alvast morgen!
Dat is helemaal stom, dat ze dan te laat komen terwijl je ze vanaf 6.30u verwacht..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:50 schreef Svane het volgende:
Prutnachten hoezee! Dat is zo episch aan verlof bij kind 1, dat je dan overdag de hele dag voor pampus kan liggen.Jaloers!
Waar ik dan weer niet jaloers op ben, is Molo's braakjes.Wat onwijs niet tof. Vooral dat je dan denkt dat het vast bij 13 weken wel stopt, of bij 17, of anders bij 28. Flauw als dat dan niet het geval is. Wel goed voor de slanke lijn.
![]()
Hier zouden de stukadoors tussen 6.30 en 7.00 beginnen, wat echt niet normaal vroeg is haha. Dus ik op tijd uit de veren, waren ze er 7.40. Mjah. Nu even uitzoeken hoe ik in het Bosnisch vraag of ze koffie willen.Ik heb echt zoooo'n zin in dat grote klussen klaar zijn zodat het huis ontstoft kan worden en ik dan wasjes kan doen en commode kan neerzetten en dozen babyspullen kan uitzoeken en dan kan kijken wat ik nog moet kopen! Ieeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |