abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162168257
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dus je was liever niet geboren?
is dit een doodsbedreiging?
pi_162168340
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:23 schreef Tyron het volgende:

[..]

is dit een doodsbedreiging?
Dat kan toch helemaal niet als je liever geen moeder had gehad of wel?

Ik zou trouwens helemaal niet durven.
pi_162168353
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat kan toch helemaal niet als je liever geen moeder had gehad of wel?

Ik zou trouwens helemaal niet durven.
was maar een geintje joh
pi_162168417
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sowieso, mannen die denken wat te zeggen te hebben over dat soort zaken. :')
Ik maak zelf wel uit wat ik met zijn sperma doe. :7
pi_162168608
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Tja als die vrouwelijke hormonen niet meer gemaakt worden krijgen vrouwen ballen en snor en baard of niet?
Dacht zelfs dat dunne tot geen hoofdbeharing erbij kunnen komen kijken?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2016 23:33:45 ]
pi_162169990
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je kan als aso ook denken dat je er niets mee doet.
pi_162178364
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 00:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je kan als aso ook denken dat je er niets mee doet.
Sommige mannen hebben graag een harde hand die hen regeert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2016 14:03:22 ]
pi_162178842
Jammer dat dit topic verzandt in dom geouwehoer. ;(
pi_162181616
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef Isegrim het volgende:
Jammer dat dit topic verzandt in dom geouwehoer. ;(
Tja als je niet vermeld had dat je gesteriliseerd bent was het niet gebeurt of wel?

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:25 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik ben 38 en gesteriliseerd. ;) Ik weet heel erg zeker dat ik geen kinderen wil, al mijn leven lang zo'n beetje.

Ik vind trouwfilmpjes ook ontroerend en wil ook niet trouwen. Zegt niet zoveel.
pi_162182149
Ik wist al toen ik 10 was dat ik geen kinderen wilde. Toen vond ik ze al irritant.
pi_162182179
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wist al toen ik 10 was dat ik geen kinderen wilde. Toen vond ik ze al irritant.
"Nou, wees maar blij dat je eigen moeder dat niet dacht dan hè?"

#nonargument
Ja doei.
pi_162182199
Haha, dat had ik dan toch niet gemerkt als ik er niet was.

Mijn moeder heeft trouwens wel eens verteld dat ze ook niet zo happig op kinderen was. Ze heeft er vijf. Maar toen was dat anders, je kreeg ze gewoon. Niet dat ze niet blij met ons was en dat we geen prima jeugd hebben gehad. Maar als we er niet waren geweest had ze het ook prima gevonden. Ik mag dat wel.
pi_162182808
Maareh, wat is het probleem nu eigenlijk? Voor zover ik begrijp is er geen wet tegen het stellen dat je liever geen kind had gehad :P
Conscience do cost.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:59:51 #164
37769 erodome
Zweefteef
pi_162183466
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hier ook alleen echte vrienden die ook geen kinderen hebben. Zo werkt dat denk ik het beste. We waren toevallig op moederdag hier in Maart op pad met zijn vieren. Mijn vriendin bleef maar zeggen "happy not a mothersdaaaay" O+
Moet heel eerlijk zeggen dat ik dit ook weer geforceerd over vind komen. Beetje de andere kant van de kijk mij eens moeder zijn mensen die echt overal en nergens het enkel en alleen over hun kinderen (en dan hoe geweldig dat is vooral) hebben.

Snap nooit zo goed waarom mensen zoveel bezig zijn met iets dat ze niet hebben en ook niet willen. Zo ben ik hartstikke blij dat zowel mijn man als mijn zoon ook niet van voetbal houden, maar zal je mij op zondag echt niet horen roepen wat een fijne niet voetbal dag het is. Afgezien van het feit dat ik het als dom vb aanhaal nu ben ik er gewoon niet mee bezig.

Heb zelf mensen met kinderen en zonder kinderen in mijn vriendenkring, gaat helemaal prima. Denk wel dat het lastiger is met mensen die echt niet van kinderen houden. Nu zal dat wel meevallen met een puber in huis, maar hij hoort er wel echt bij. Ben je mijn vriend dan zal je met mijn kind te maken krijgen, niet perse heel veel en ik praat echt niet altijd alleen maar over mijn kind, maar toch is hij gewoon deel van mijn geheel. Als dan iemand het echt een bezoeking vindt om daar een beetje mee te maken te krijgen zal dat idd niet goed werken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 17:23:02 #165
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162183910
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn oudste dochter is 11 en die zegt ook dat ze geen kinderen wil, maar we zien wel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_162184661
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Moet heel eerlijk zeggen dat ik dit ook weer geforceerd over vind komen. Beetje de andere kant van de kijk mij eens moeder zijn mensen die echt overal en nergens het enkel en alleen over hun kinderen (en dan hoe geweldig dat is vooral) hebben.

Snap nooit zo goed waarom mensen zoveel bezig zijn met iets dat ze niet hebben en ook niet willen. Zo ben ik hartstikke blij dat zowel mijn man als mijn zoon ook niet van voetbal houden, maar zal je mij op zondag echt niet horen roepen wat een fijne niet voetbal dag het is. Afgezien van het feit dat ik het als dom vb aanhaal nu ben ik er gewoon niet mee bezig.

Heb zelf mensen met kinderen en zonder kinderen in mijn vriendenkring, gaat helemaal prima. Denk wel dat het lastiger is met mensen die echt niet van kinderen houden. Nu zal dat wel meevallen met een puber in huis, maar hij hoort er wel echt bij. Ben je mijn vriend dan zal je met mijn kind te maken krijgen, niet perse heel veel en ik praat echt niet altijd alleen maar over mijn kind, maar toch is hij gewoon deel van mijn geheel. Als dan iemand het echt een bezoeking vindt om daar een beetje mee te maken te krijgen zal dat idd niet goed werken.
Toch geeft het wel irritaties, al laat je dat niet merken. Wij hebben wel veel mensen met kinderen in de vriendengroep, maar ik baal er dan van dat als we een keer afspreken, het bij hen moet. Want ze moeten al zo vaak een oppas regelen. Met als gevolg dat ik altijd moet rijden en dan dus niks kan drinken, wat ik wel graag doe. Bovendien vind ik het ook heel leuk om mensen hier te ontvangen en lekkere dingen voor te zetten, maar etentjes gaan altijd bij anderen vanwege het oppas regelen.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je de eerste twee uur, tot die jong naar bed zijn, geen fatsoenlijk gesprek kunt voeren.
En aan al dat gepraat er over stoor ik me wel. Ik heb zelf twee paarden en dat is echt 1 van mijn passies, maar daar ga ik echt niet over vertellen aan mensen van wie ik weet dat het ze geen reet interesseert. Mensen met kinderen doen dat wel.
Uiteraard laat ik dat niet merken, maar het stoort me wel. En het is wel meer dan dat beetje dat jij beschrijft. Maar dat komt misschien omdat het jongere kinderen zijn.
pi_162185906
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:32 schreef ems. het volgende:
Maareh, wat is het probleem nu eigenlijk? Voor zover ik begrijp is er geen wet tegen het stellen dat je liever geen kind had gehad :P
Voor mij zijn er wel meer dingen waar geen wetten voor zijn, en dat zijn normen en waardes, wegen voor mij zwaarder als menige wet!
pi_162187028
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:59 schreef erodome het volgende:

[..]

dat zeggen we dan zachtjes tegen elkaar, dat wordt niet geroepen of gescandeerd ofzo :')

Hebben verder ook wel vrienden/bekenden met kinderen, maar de mensen met wie we close zijn zijn, echt veel dingen doen zijn ook kindvrij, omdat we liever dingen zondet (jonge) kinderen doen :)

[ Bericht 7% gewijzigd door motorbloempje op 14-05-2016 19:41:57 ]
Ja doei.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 19:56:43 #169
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_162187544
Ik heb altijd medelijden met van die oudere stellen (jaartje of 50-60) die dan helemaal alleen zijn...

Beetje treurig en zielig vind ik het. Ik zou me dan namelijk snel eenzaam voelen.
pi_162187623
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb altijd medelijden met van die oudere stellen (jaartje of 50-60) die dan helemaal alleen zijn...

Beetje treurig en zielig vind ik het. Ik zou me dan namelijk snel eenzaam voelen.
dat had ik altijd bij de afdelingsgenoten van mijn opa in het verzorgingstehuis. Die hadden ook kinderen en kregen nooit bezoek, want 'drukdrukdruk'.
Ja doei.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 20:01:02 #171
68638 Zwansen
pi_162187662
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat had ik altijd bij de afdelingsgenoten van mijn opa in het verzorgingstehuis. Die hadden ook kinderen en kregen nooit bezoek, want 'drukdrukdruk'.
Ja, uiteraard heb je daar medelijden mee. Maar wat is je punt?
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 20:01:07 #172
5428 crew  miss_sly
pi_162187664
quote:

Je zult je nog eenzamer voelen als je wel een kind hebt, en het komt nooit langs.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_162187673
quote:

Dat kan men net zo met kinderen overkomen dat men alleen zit toch?
pi_162187703
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:01 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja, uiteraard heb je daar medelijden mee. Maar wat is je punt?
dat het hebben van kinderen geen garantie tegen eenzaamheid is.
Ja doei.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 20:02:54 #175
68638 Zwansen
pi_162187726
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je zult je nog eenzamer voelen als je wel een kind hebt, en het komt nooit langs.
Dat snap ik. En nog eenzamer als je 4 kinderen hebt en ze verongelukken allemaal. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')