Doet die gast zijn kamer niet op slot? Zieke actie dit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:03 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
hahah klopt echt grappig, heb laatst ook gewoon een maat met een of andere milf in zijn bed laten slapen toen hij niet thuis was. toen hij er wat van zei dreigde ik met de huur opzeggen
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:31 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Doet die gast zijn kamer niet op slot? Zieke actie dit.
Jij bent te makkelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:34 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen als hij dat bij jou deed?
Bij deze maat:quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:38 schreef Bananenpap het volgende:
Ik wist niet dat begeleidend wonen tegenwoordig in groepsverband wordt gedaan.
Kan hoor, er zijn instellingen waar men met 20 man bijvoorbeeld samenwoont.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:38 schreef Bananenpap het volgende:
Ik wist niet dat begeleidend wonen tegenwoordig in groepsverband wordt gedaan.
Autist gespot.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:51 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Jij bent te makkelijkga uit mn topic
Dat is gewoon pure schending van zijn privacy en dat vind je niet asociaal? Als mijn huisgenoot zoiets zou flikken, en al helemaal met dat dreigement, zou ik ook ver uit zijn buurt blijven. Manman, in het begin vh topic kon ik me nog enigszins in je inleven maar het eindigt wel heel triest.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:03 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
hahah klopt echt grappig, heb laatst ook gewoon een maat met een of andere milf in zijn bed laten slapen toen hij niet thuis was. toen hij er wat van zei dreigde ik met de huur opzeggen
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:08 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat is gewoon pure schending van zijn privacy en dat vind je niet asociaal? Als mijn huisgenoot zoiets zou flikken, en al helemaal met dat dreigement, zou ik ook ver uit zijn buurt blijven. Manman, in het begin vh topic kon ik me nog enigszins in je inleven maar het eindigt wel heel triest.
Ik zou het eerst even overleggen met je begeleidster.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:25 schreef Glasbak5 het volgende:
Jongens ik zit erover na te denken om hem straks voor we uitgaan op te bellen met de rest van het huis om mee te delen dat als hij niet verandert het echt niet langer kan. Wat vinden jullie hiervan? Doen / niet doen? Graag serieuze comments :$
Sneu figuur.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:25 schreef Glasbak5 het volgende:
Jongens ik zit erover na te denken om hem straks voor we uitgaan op te bellen met de rest van het huis om mee te delen dat als hij niet verandert het echt niet langer kan. Wat vinden jullie hiervan? Doen / niet doen? Graag serieuze comments :$
Denk dat de medicatie aangepast moet worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik zou het eerst even overleggen met je begeleidster.
Ben je dom of zo?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:08 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat is gewoon pure schending van zijn privacy en dat vind je niet asociaal? Als mijn huisgenoot zoiets zou flikken, en al helemaal met dat dreigement, zou ik ook ver uit zijn buurt blijven. Manman, in het begin vh topic kon ik me nog enigszins in je inleven maar het eindigt wel heel triest.
Fixed.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:38 schreef Bananenpap het volgende:
Ik wist niet dat begeleidend uitwonen tegenwoordig in groepsverband wordt gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |