Klinkt als iets om trots op te zijn.quote:
Goed punt, maar volgens mij heb ik dat nog nooit in een reclame gehoord.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:11 schreef fs180 het volgende:
je hebt minder haarresten om je heen liggen, na droog scheren heb ik altijd et idee te moeten stofzuigen
adblockerquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:13 schreef BertV het volgende:
[..]
Goed punt, maar volgens mij heb ik dat nog nooit in een reclame gehoord.
Bekt ook niet zo lekker.
Sommige mensen wel, sommige niet. Ik heb een perzikhuidje wat al gaat irriteren als ik er naar kijk, combineer dat met een redelijk zware baardgroei en het is elke keer feest.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:21 schreef wiskundenoob het volgende:
En ik dacht dat schuim nodig was omdat je gezicht schraapt cq beschadigt wanneer je scheert en schuim daar tegen beschermd.
Nog nooit gezien of niet goed gekeken, zie altijd alleen maar schuim en gelquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:40 schreef Redster1984 het volgende:
Ik gebruik altijd scheerolie. Werkt super en je ziet wat je scheert.
De haren worden zacht gemaakt door water, niet door scheerschuim/gel.quote:
Of als je wèl over een mannelijke pijngrens beschikt, natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Met een scheermes scheren zonder scheerzeep/schuim/gel kan alleen als je nog DONSHAARTJES hebt ja.
Is ook weer deels onzin. Blaas je er altijd zo weer uit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:43 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
scheerolie is wel erg kut voor je mesjes, krijg je er na een scheerbeurt bijna niet af en daarom worden ze wel sneller bot (omdat je ze niet schoon en droog bewaart).
Etos eigen merk. Bevalt prima.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nog nooit gezien of niet goed gekeken, zie altijd alleen maar schuim en gel. Wat voor merk gebruik jij daarvan?
thx.. zal eens kijkenquote:
je bent kleinzerigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:05 schreef DonJames het volgende:
Als je nog van die prepuberale vlashaartjes hebt zal het wel zonder schuim/zeep/gel/olie kunnen.
Knipschaarquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:24 schreef HarveySpecter het volgende:
Scheer jij je schaamhaar ook elektrisch?
Dat doe ik gewoon met scheermesjes en dan heb ik daar echt wel scheerschuim/gel bij nodig hoor
Nee dat klinkt gay.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:25 schreef rsnel het volgende:
In het verleden heb ik ook regelmatig mijn zak geschoren met een zakmes (nee is geen geintje)
Werkt echt heel handig, alleen moet je je oppassen dat je je niet snijd aan de punt van het mes.
Klinkt ook best wel stoer om als man te kunnen zeggen dat je je zak scheert met een zakmes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |