Zo jij bent lekker vrolijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:31 schreef Tareq het volgende:
[..]
Nee, gaat niet lukken, je haalt een 2,8.
Hoe moeten wij dat nou weten? -_-
Hier ging het ook lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:25 schreef ThePast het volgende:
Ik ging er erg lekker doorheen, even afwachten qua antwoorden..
Met een N-term van 1.0, ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:41 schreef RRuben het volgende:
Altijd dat gezeik over Nederlands examenAls je fatsoenlijk Nederlands kan haal je gewoon een voldoende. Had vorig jaar een 5,7 (of 5,9) gehaald
Idd, hij was echt heel maf!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:31 schreef ThePast het volgende:
Ja nederlands examen ter vergelijking met oefenexamens was wel iets anders. Zes meerkeuzen achter elkaar?!?
Auwehoeren... jij bent gezakt voor je nederlands examenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:18 schreef JoelBaka het volgende:
Dit wachten is echt niet relaxed >< Nog n kwartier...
Gelukkig is mn zus volgende week weer terug van vakantie, ff bellen en dan auwehoeren we dat uur zo vol!
Overigens zit mijn rug en nek echt muuuurvast nu. Stomme tafeltjes
Wat is er mis met auwehoerenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:21 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Auwehoeren... jij bent gezakt voor je nederlands examen![]()
"tot mijn grotequote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:40 schreef Munchlax het volgende:
Ik had trouwens bij die drogreden vraag: verkeerde vergelijking
Niet dat ik een god ben in drogredenen, maar waarom is dit dan een overhaaste generalisatie?
Dit is nog met 4 punten aftrek voor spelling en grammatica. Maar ik weet dus niet of mijn leraar het zelfde goed gaat rekenen als ik hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |