2 flesjes drinken en een tussendoortje vallen wel mee tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef Durmada het volgende:
Wauw al die pakketten!
Ik eet en drink eigenlijk helemaal niks, leidt me alleen maar af...
Beter ook, ik nam vandaag ook gewoon een flesje water mee, ook maar echt 4 slokken genomen ofso. Als ik eenmaal bezig ben met rekenen / denken ga ik niet drinken, dat leidt me echt af.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:59 schreef anoniem1711 het volgende:
[..]
Hahaha heb ik inderdaad ook, maar water is altijd wel fijn dan neem je en een korte pauze en versterkt dat je concentratievermogen.
Bron: Since your brain is mostly water, drinking it helps you think, focus and concentrate better and be more alert. As an added bonus, your energy levels are also boosted!
http://www.mindbodygreen.(...)rink-More-Water.html
Een aanrader dus!
Nee, gaat niet lukken, je haalt een 2,8.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:08 schreef fb12fb12 het volgende:
Hallo examen-kandidaten, morgen is weer het eindexamen Nederlands in zicht en ik haal bij die examens van vorig jaar constant een 6.5. Denken jullie dat het morgen dan ook zou moeten lukken ofniet? Zal wel aardig helpen met mijn zenuwen
Zo jij bent lekker vrolijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:31 schreef Tareq het volgende:
[..]
Nee, gaat niet lukken, je haalt een 2,8.
Hoe moeten wij dat nou weten? -_-
Hier ging het ook lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:25 schreef ThePast het volgende:
Ik ging er erg lekker doorheen, even afwachten qua antwoorden..
Met een N-term van 1.0, ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:41 schreef RRuben het volgende:
Altijd dat gezeik over Nederlands examenAls je fatsoenlijk Nederlands kan haal je gewoon een voldoende. Had vorig jaar een 5,7 (of 5,9) gehaald
Idd, hij was echt heel maf!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:31 schreef ThePast het volgende:
Ja nederlands examen ter vergelijking met oefenexamens was wel iets anders. Zes meerkeuzen achter elkaar?!?
Auwehoeren... jij bent gezakt voor je nederlands examenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:18 schreef JoelBaka het volgende:
Dit wachten is echt niet relaxed >< Nog n kwartier...
Gelukkig is mn zus volgende week weer terug van vakantie, ff bellen en dan auwehoeren we dat uur zo vol!
Overigens zit mijn rug en nek echt muuuurvast nu. Stomme tafeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |