abonnement Unibet Coolblue
pi_166262208
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja het was mijn tekst maar er staat Op vrijdag 28 oktober 2016 13:15 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Dit spel is zo verschrikkelijk veel beter dan dat platte After Earth O+.

Daarom was ik ook in de war ;(.
Quoteception.

Maar we kunnen het dan op zich ook gewoon flat earth noemen.
Conscience do cost.
pi_166262393
Nog meer mensen hier die nog even de kat uit de (tech) boom kijken? :7
Ik zie nog teveel 'Not recommended' reviews op Steam.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:19:44 #228
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_166262474
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:16 schreef STING het volgende:
Nog meer mensen hier die nog even de kat uit de (tech) boom kijken? :7
Ik zie nog teveel 'Not recommended' reviews op Steam.
en wat is de reden daarvan? Als ik de meeste online spelers mag geloven op fora, discussion threads, etc. dan is er geen enkele game vandaag de dag nog goed genoeg. #salty4life.
pi_166262507
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:16 schreef STING het volgende:
Nog meer mensen hier die nog even de kat uit de (tech) boom kijken? :7
Ik zie nog teveel 'Not recommended' reviews op Steam.
Mwa. De voornaamste kritiekpunten zijn volgens mij wat bugs en zaken die nog niet compleet gebalanceerd zijn. Het is misschien niet allemaal even netjes uitgewerkt maar de kwaliteit van de game zelf is (imo) prima en de grootste ergernissen die ik tot noch toe ben tegengekomen zijn typisch van die zaken die in de komende 2 patches waarschijnlijk niet meer aanwezig zijn.

Dus wees vooral voorzichtig. Maar als je de vorige Civ delen met veel plezier hebt gespeeld dan kan ik me haast niet voorstellen dat je alsnog teleurgesteld gaat zijn met civ 6, ondanks de huidige bugs.
Conscience do cost.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:42:59 #230
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166262931
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Quoteception.

Maar we kunnen het dan op zich ook gewoon flat earth noemen.
Ik haal francorex wel ff.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:44:31 #231
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166262972
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:16 schreef STING het volgende:
Nog meer mensen hier die nog even de kat uit de (tech) boom kijken? :7
Ik zie nog teveel 'Not recommended' reviews op Steam.
Wat is daar de voornaamste kritiek? Als het om de 'puristen' gaat die er niet overheen kunnen komen dat het ietwat cartoonerig over komt zou ik het gewoon negeren. Deze Civ brengt bij mij weer een ouderwets heerlijke tijdsvernietiging met zich mee, nog meer dan civ5.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:15:08 #232
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166263666
Het enige wat ik er minder aan vindt is de UI maar dat is 100% zeker op te lossen.

Die Unit Cycle staat al uit, maar toch blijven soms de knoppen wat unresponsive, reageert je unit niet op je order, pas na 2 keer klikken.

Wat mij betreft laten ze het geven van orders uit, totdat de vorige order is uitgevoerd zonder te hoeven stacken. En als je al orders wilt stacken zouden ze die kunnen weergeven zodat je een foute order kunt annuleren.

Hearthstone heeft het ook, je kunt terwijl de ene unit bezig is de andere units al orders geven. Denk dat ze dat hier ook hebben willen doen maar dat nog niet helemaal lekker werkend hebben gekregen :P

Verder gameplay technisch vind ik het echt een enorm goed spel. Grafisch ook.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:39:11 #233
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166264080
Ooh, deze heeft misschien wel een puntje ja :@.

http://steamcommunity.com(...)efilter=toprated&p=1

quote:
Civ VI has all the promises of being great, but is being held back by what I can only assume is lack of development time.
I've enjoyed the game so far and I'm certain I'll keep playing it for awhile, but after some 60 hours the novelty is wearing off and the flaws that I initially wrote off as rare quirks can now be seen clearly as major problems.

There are minor bugs all over, most of them more annoying than gamebreaking but they are very clearly things that should have been on a "to-fix" list after in-house playtesting, yet they're present in the released game. I've had very few technical issues (game hanging upon exit being the only one) and I can understand why those are generally hard to track down, but UI elements getting stuck, being declared war on by a civ you have not yet met or by your own civ, both Greek civs being able to have the same leader in the same game, diplomacy faux pas penalties despite no transgressions, war weariness not decreasing, painfully obvious production -> gold exploits? These are things that should not make it into the final game, or in worst case be fixed with a release day patch.

Significantly worse though is the atrocious AI. I was playing as China, had built a desert hills city where I builder rushed Petra, two turns after it's completed Scythia turns up with an army of horsemen, the city has no fortifications and not a single unit within five-six turns of brisk march. Welp, that city's clearly done for... except the horsemen proceed to parade up and down the flood plains, both city-side and not, rather than bang their heads against my non-existant walls and taking that (better than Civ V pre-nerf power level) sweet sweet wonder. I find an archer somewhere that starts taking pot shots at the horsies, a few turns later I can buy ancient walls and a crossbowman joins the archer and fifteen turns later the riverbank is red with horse- and manblood. Not a single horseman ever attacked the city. I meet Russia, they're so impressed by my culture and science and everything else (they were at least an age, propably two behind me) they want to be bestest friends forever and five turns later they hate me and declare war. Then nothing. More nothing. Twenty turns later a spearman appears. Then two more. Then Tsar Peter offers me the entire russian state earnings and his own personal allowance to please stop the bloodshed. Had he used that money in some other fashion, such as actually funding an army to attack me with the game could have been somewhat challenging.
And that's a huge problem, the AI is so bad it makes the game far too easy, and when I as a player make mistakes I'm not punished for them - I'm actually rewarded no matter if I play well or poorly.
The barbarian AI is largely far better, which is hilarious in it's own way. Start a large or huge pangea map, plod around for 20-30 turns and you'll typically see several of the other civs succumb to barbarian invasion. Maybe the barbarian AI developers should have a chat with their civ AI colleagues, because the former beats the latter hands down every time.

Lastly there's a glaring lack of what I'll categorize as "interface features". There's no Civ V-esque option to see terrain tiles clearly separated, because honestly woods and rain forest blend together real well under the fog of war in explored territory, separate desert from plains same story. Hills can be deciphered using the strategic view but otherwise can be tricky to spot. The civilopedia is half-baked at best, not explaining alot of game features and details. Unit stats are scarce, there's melee strength, ranged/bombard, movement, and then there's "excellent against mounted units" without any actual numbers, unless you train the unit and there's a mounted unit you can feign an attack on to get the tooltip stats (which are excellent). Why can't I be allowed to see those stats before training the unit? There's no "restart game" feature like was added in Civ V after player requests. When starting a new game, the game always uses the same settings (small continents) instead of the settings you last set.
Want to use your city attack against that invading knight when you have three other units stationed in the city? How about just clicking on the city with units stationed? Better work on your scroll wheel micro, because you need to zoom in/out a bit to simply be able to click the city instead of something else. Want to see religious follower stats without clicking on a religious unit? Sorry, can't do without clicking on each city.

The game is extremely well polished in the art/music deparment, one might not enjoy the style or agree with some of the choices but that's an esthetic choice, not a flaw of the game. The intro movie is absolutely awesome and these set the bar for a great gaming experience. As long as the experience I get is a mediocre one and the AI keep tripping on it's own shoelaces I cannot recommend others paying money for Civ VI. I have no doubt the game will see a string of patches in the near future, but the game needs an AI overhaul to stand the test of time.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 01:32:38 #234
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166276819
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:20 schreef ems. het volgende:

Dus wees vooral voorzichtig. Maar als je de vorige Civ delen met veel plezier hebt gespeeld dan kan ik me haast niet voorstellen dat je alsnog teleurgesteld gaat zijn met civ 6, ondanks de huidige bugs.
Mja, het ligt er een beetje aan hoe je het spelletje graag wil spelen, denk ik. Als je graag oorlog wil voeren (wat aan de posts te zien voor de meeste mensen hier geldt) dan zit je wel goed, denk ik. Maar als je, zoals ik, het oorlogsspelletje minder leuk vindt dan kan ik Civ6 nog niet echt aanraden.

Ik heb echt heel veel Civ5 gespeeld en dan zette ik de Domination Victory altijd uit. Dat heb ik nu ook gedaan, maar de AI in Civ6 lijkt zich daar niet veel van aan te trekken. Beetje jammer, want voor mij was Civilization altijd een spel dat je kon spelen zoals je het zelf wilde, maar na 10 keer overnieuw te zijn begonnen (idd heel irritant dat hij je settings niet onthoudt), heb ik er maar de brui aan gegeven vanavond.

Voor alle duidelijkheid: van mij hoeft de mogelijkheid van oorlog niet 'uit' gezet te worden, maar ik wil graag dat als ik de Domination Victory disable, de AI ook wat minder bloeddorstig wordt. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_166277366
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 01:32 schreef Jane het volgende:

[..]

Mja, het ligt er een beetje aan hoe je het spelletje graag wil spelen, denk ik. Als je graag oorlog wil voeren (wat aan de posts te zien voor de meeste mensen hier geldt) dan zit je wel goed, denk ik. Maar als je, zoals ik, het oorlogsspelletje minder leuk vindt dan kan ik Civ6 nog niet echt aanraden.

Ik heb echt heel veel Civ5 gespeeld en dan zette ik de Domination Victory altijd uit. Dat heb ik nu ook gedaan, maar de AI in Civ6 lijkt zich daar niet veel van aan te trekken. Beetje jammer, want voor mij was Civilization altijd een spel dat je kon spelen zoals je het zelf wilde, maar na 10 keer overnieuw te zijn begonnen (idd heel irritant dat hij je settings niet onthoudt), heb ik er maar de brui aan gegeven vanavond.

Voor alle duidelijkheid: van mij hoeft de mogelijkheid van oorlog niet 'uit' gezet te worden, maar ik wil graag dat als ik de Domination Victory disable, de AI ook wat minder bloeddorstig wordt. B-)
Maar het idee van civilization lijkt me nou net -juist- dat oorlog ongeacht de victory conditions een valide strategie is. Alle manieren om te winnen vallen op de een of andere manier samen, ongeacht of je focus op een specifieke win condition ligt. Ook als je warlike wilt gaan ben je deels afhankelijk van een steady stream aan gold, science en culture. Ook als je voor culture/science gaat kan het juist profijtelijk zijn om een stad met wonders of geupgrade districts in te nemen en preventief aanvallen uit te voeren.

Als je geen oorlog wilt voeren moet je gewoon genoeg units bouwen om jezelf te kunnen verdedigen in geval van nood en voor de rest de focus leggen op diplomatie en vergaren van science/culture. Of de huidige AI misschien iets te warlike is is een andere discussie maar waarom je zo'n gigantisch aspect van civilization liever vrijwel afwezig wilt hebben puzzelt mij :P
Conscience do cost.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:30:07 #236
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166279514
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 02:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar het idee van civilization lijkt me nou net -juist- dat oorlog ongeacht de victory conditions een valide strategie is. Alle manieren om te winnen vallen op de een of andere manier samen, ongeacht of je focus op een specifieke win condition ligt. Ook als je warlike wilt gaan ben je deels afhankelijk van een steady stream aan gold, science en culture. Ook als je voor culture/science gaat kan het juist profijtelijk zijn om een stad met wonders of geupgrade districts in te nemen en preventief aanvallen uit te voeren.

Als je geen oorlog wilt voeren moet je gewoon genoeg units bouwen om jezelf te kunnen verdedigen in geval van nood en voor de rest de focus leggen op diplomatie en vergaren van science/culture. Of de huidige AI misschien iets te warlike is is een andere discussie maar waarom je zo'n gigantisch aspect van civilization liever vrijwel afwezig wilt hebben puzzelt mij :P
Sja, ik was al bang dat ik allemaal 'Maar oorlog is nu juist het spel!!!!1EINZ1!!'-reacties zou krijgen. Daarom zei ik al dat voor mij de kans op oorlog niet 'uitgezet' hoeft te worden. Dat meen ik ook. Het is natuurlijk ook niet dat ik nooit oorlog had in Civ5. Het gaat er meer om dat 'oorlog voorkomen' ook een valide strategie was en dat ik die balans een beetje kwijt ben in Civ6. De AI valt je veel sneller, compleet random aan, al vroeg in het spel. Althans, dat is na een dag proberen mijn conclusie.

Prima als je het wilt spelen om epische oorlogen te voeren. Go for it! Als je mijn manier van spelen niet leuk vindt, ook prima. Maar in Civ5 had je de keuze, in Civ6 minder, zo lijkt het. Dat is de enige nuance die ik wilde maken op de uitspraak dat als de Civ5 leuk vond, je met Civ6 ook wel goed zit.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_166279602
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 11:30 schreef Jane het volgende:

[..]

Sja, ik was al bang dat ik allemaal 'Maar oorlog is nu juist het spel!!!!1EINZ1!!'-reacties zou krijgen.
Maar zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat oorlog net zo goed een onderdeel is van andere soorten victory. En ook in Civ 5 moest je nou eenmaal investeren in legers als je Atilla en Genghis als begin buren had, ondanks dat je science/tourism wilde winnen.

Ik bekritiseer niet je manier van het spel spelen, ik begrijp het alleen niet zo goed :P Als je de difficulty omlaag gooit denk ik dat je het al een stuk eenvoudiger gaat hebben met turtlen. Sowieso kan je met een tactische verdediging met weinig units heel ver komen tegen de vrij incompetente AI met veel units.
Conscience do cost.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:43:36 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166279652
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 11:30 schreef Jane het volgende:

[..]

Sja, ik was al bang dat ik allemaal 'Maar oorlog is nu juist het spel!!!!1EINZ1!!'-reacties zou krijgen. Daarom zei ik al dat voor mij de kans op oorlog niet 'uitgezet' hoeft te worden. Dat meen ik ook. Het is natuurlijk ook niet dat ik nooit oorlog had in Civ5. Het gaat er meer om dat 'oorlog voorkomen' ook een valide strategie was en dat ik die balans een beetje kwijt ben in Civ6. De AI valt je veel sneller, compleet random aan, al vroeg in het spel. Althans, dat is na een dag proberen mijn conclusie.

Prima als je het wilt spelen om epische oorlogen te voeren. Go for it! Als je mijn manier van spelen niet leuk vindt, ook prima. Maar in Civ5 had je de keuze, in Civ6 minder, zo lijkt het. Dat is de enige nuance die ik wilde maken op de uitspraak dat als de Civ5 leuk vond, je met Civ6 ook wel goed zit.
Een 'minder aggressief' stand is wel leuk ja. Maar wat ems. Bedoelt is volgens mij dat je geen oorlog krijgt als je een redelijk leger op de been houdt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:44:12 #239
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166279659
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 11:38 schreef ems. het volgende:

Als je de difficulty omlaag gooit denk ik dat je het al een stuk eenvoudiger gaat hebben met turtlen.
Al geprobeerd.

Ik ga vandaag nog wel een poging wagen. Ik zal proberen een wat groter/sterker leger te maken in het begin. Wellicht schrikt dat af. Voorheen ging ik daar altijd pas wat later in het spel mee aan de slag.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_166279702
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 11:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Een 'minder aggressief' stand is wel leuk ja. Maar wat ems. Bedoelt is volgens mij dat je geen oorlog krijgt als je een redelijk leger op de been houdt.
Ligt geheel aan welke CIVs je tegen je hebt, heb er ook al gehad die dan de oorlog verklaren omdat ze bang van m'n leger zijn :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:09:39 #241
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166282213
Ik ben gelukkig niet de enige die klaagt over de random warmongering van de AI.

http://windowsreport.com/civilization-6-issues/

quote:
AI declare war in unison
Many Civilization VI players consider this AI behavior is rather abnormal since they offer no reason to be attacked. Some gamers got attacked after round 6, which is really annoying because this gives them no time to properly upgrade their military, technology and economy.

In my game, all the AIs just randomly declare war on me on the same turn for no actual reason, even if they are way too far away to send any unit towards me. […] Anyone else having this problem?
http://steamcommunity.com(...)/340412122408501041/

Ik heb goede hoop dat er nog wel e.e.a. aangepast gaat worden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_166284102
Leuk weer al die CTD's als ik mijn savefile wil loaden. Was net bezig met een domination victory (en dat speel ik niet zovaak). Kutspel.
pi_166297048
Ik heb echt niks dan gezeik sinds gisteren met dit spel. Savefiles die niet meer willen loaden, quicksaves en autosaves leveren CTD's op, of het speelt voor 1 hooguit 2 beurten en geeft dan alsnog een CTD (ook als ik een eerdere autosave load). Het spel loopt bij willekeurige acties opeens vast of geeft een foutmelding waarna ik enkel de muis nog zie (en verder een compleet zwart scherm heb).
Excluden in Defender heeft niets opgeleverd, lijkt zelfs alsof het alleen maar erger is geworden.
pi_166297503
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 09:58 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb echt niks dan gezeik sinds gisteren met dit spel. Savefiles die niet meer willen loaden, quicksaves en autosaves leveren CTD's op, of het speelt voor 1 hooguit 2 beurten en geeft dan alsnog een CTD (ook als ik een eerdere autosave load). Het spel loopt bij willekeurige acties opeens vast of geeft een foutmelding waarna ik enkel de muis nog zie (en verder een compleet zwart scherm heb).
Excluden in Defender heeft niets opgeleverd, lijkt zelfs alsof het alleen maar erger is geworden.
Hebben andere mensen ook dit probleem? Ik kan zo snel niet iets soortgelijks terugvinden. Al alles geupdate en file integrity check gedaan?

wtf is trouwens een CTD? :P
Conscience do cost.
  zondag 30 oktober 2016 @ 10:38:56 #245
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166297541
Ik heb het crashprobleem niet, maar ik zit op een Mac. Ik heb gisteren wel de nodige reviews gelezen waarin mensen er ook over klaagden. Blijkbaar idd een probleem met Windows 10 en Defender, maar hoe het precies zit en hoe je het op kunt lossen weet ik ook niet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 30 oktober 2016 @ 10:39:47 #246
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166297554
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 10:36 schreef ems. het volgende:

wtf is trouwens een CTD? :P
Crash to desktop, i presume.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_166299698
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 10:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Hebben andere mensen ook dit probleem? Ik kan zo snel niet iets soortgelijks terugvinden. Al alles geupdate en file integrity check gedaan?

wtf is trouwens een CTD? :P
Nee ik ook niet, daarom is het ook zo vreemd...
CTD = crash to desktop, op een willekeurig moment sluit het spel af zonder enige vorm van foutmelding of iets dergelijks.
  zondag 30 oktober 2016 @ 12:49:23 #248
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_166299784
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:44 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nee ik ook niet, daarom is het ook zo vreemd...
CTD = crash to desktop, op een willekeurig moment sluit het spel af zonder enige vorm van foutmelding of iets dergelijks.
En t is een legale versie?
wooblabalurg
  zondag 30 oktober 2016 @ 12:49:48 #249
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166299793
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 15:09 schreef Jane het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige die klaagt over de random warmongering van de AI.

http://windowsreport.com/civilization-6-issues/

[..]

http://steamcommunity.com(...)/340412122408501041/

Ik heb goede hoop dat er nog wel e.e.a. aangepast gaat worden.
Dit is een beetje de reden waarom ik erg veel oude games speel. Die zijn al helemaal gladgestreken en uitgebreid. Nieuwe games zijn toch vaak wat teruggeschroefd qua features dan het originele idee. Dat komt dan later. (Software ontwikkeling geeft zowat altijd uitloop, dan schrappen ze features)

Kan best zijn dat ze de AI niet af hebben gekregen. Heb er goede hoop op dat ze het de komende tijd zullen verbeteren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:59 schreef GlenSpey het volgende:
Leuk weer al die CTD's als ik mijn savefile wil loaden. Was net bezig met een domination victory (en dat speel ik niet zovaak). Kutspel.
Zoals jij het beschrijft is het niet het Windows Defender probleem. Die had ik namelijk en bij mij bleef het telkens hangen in het loading screen. Geen CTR verder of zo.

Heb je niet toevallig een enorme bak spyware of malware op je systeem draaien?
  zondag 30 oktober 2016 @ 21:04:08 #250
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_166312115
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 15:09 schreef Jane het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige die klaagt over de random warmongering van de AI.

http://windowsreport.com/civilization-6-issues/

[..]

http://steamcommunity.com(...)/340412122408501041/

Ik heb goede hoop dat er nog wel e.e.a. aangepast gaat worden.
Ik zit lekker op continent 1. Komt Achmed van zijn continent, plaatst een settler direct naast mijn dorp strak naast een unit van mij die daar lekker inactief staat te zijn, ook nog eens op eigen grondgebied.
Eerste rondje erna krijg ik een waarschuwing dat ik geen troepen bij hem in de buurt mag zetten :')
Tweede rondje erna verklaard hij mij de oorlog....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')