SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Vrijdag de 13e moet weer vervelend zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef Karzai het volgende:
ik kan bijna niet geloven dat het over twee dagen weer 10 graden is
En toch is die TT waarheidquote:
Die ligt lekker op de bank te chillen nadat ik hem even heb bewerkt met een koude vochtige doekquote:
Het heeft wel wat dat ze precies doen en laten waar ze zin in hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die ligt lekker op de bank te chillen nadat ik hem even heb bewerkt met een koude vochtige doek![]()
Ging helemaal los op de kip die ik had, en vervolgens nog een minuut of wat zoeken naar kip toen ie alles op had![]()
Smokey
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:26 schreef just me het volgende:
Oh Lucky ik heb een mierennest in mijn gras wat doe ik er tegen
Miereneter uit de dierentuin gappen lenen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:26 schreef just me het volgende:
Indeedeequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het heeft wel wat dat ze precies doen en laten waar ze zin in hebben.
De hens erin!quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:26 schreef just me het volgende:
In dat geval..... stuivers op het gras strooien. Kunnen ze ook niet tegen.quote:
dat dusquote:
die vind ik wel liefquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je schakelt meteen Antibus in!![]()
[ afbeelding ]
Koper schijnt echt te helpen ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:31 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval..... stuivers op het gras strooien. Kunnen ze ook niet tegen.
wie heeft er nog stuiversquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koper schijnt echt te helpen ja.
Voor een Egyptische god is dat beest wel aardig!quote:
zolang die mijn mieren maar opeet mag hij heten zoals hij wilquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een Egyptische god is dat beest wel aardig!![]()
Antibus van de mini-serie Kingdom Hospital. Feitelijk is het Anubis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |