Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag al een topic in KLB inderdaad
KLB / Het dorp is in rep en roer.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik nou mensen kende die het héél af en toe dedenMaar laatste tijd lijken er steeds meer mensen er een gewoonte van te maken. Zonde. 1 meisje van 17 was ook trots op FB aan het melden dat haar ogen geel begonnen te worden.
Stoer hoor
zou voortaan met andere mensen omgaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Amarantha het volgende:
En gisteren klaagde ze dat niet meer normaal kan slapen.
volgens mij was het gewoon sarcasmequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar om junks te laten happen
Maar wil helemaal nie afvallenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is geen gezonde manier van afvallen
Ga gwn sporten
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Met dit meisje ga ik zelf ook niet echt veel om hoor. Zie haar hier wel regelmatig. Maar vrienden in real life zijn we niet, gewoon kennissen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
zou voortaan met andere mensen omgaan
ah okéquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met dit meisje ga ik zelf ook niet echt veel om hoor. Zie haar hier wel regelmatig. Maar vrienden in real life zijn we niet, gewoon kennissen.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar om junks te laten happen
hebben jullie nu een impasse?quote:
maar ben je knuffelmollig of beetje gezet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wil helemaal nie afvallen
Inb4 zou je wel moeten
wat doe je stoer met je dure woordjes a nerdjequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie nu een impasse?
Hahaha misgunnerquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar dat zijn mensen die ik liever minder drugs zie gebruiken.
hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
snap ze zelf niet dus als je ja zei had ik in vervolg een voorbeeld om het woord uit te leggen s;quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat doe je stoer met je dure woordjes a nerdje
Wat is knuffelmollig nou weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar ben je knuffelmollig of beetje gezet?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ze zelf niet dus als je ja zei had ik in vervolg een voorbeeld om het woord uit te leggen s;
Heb nog nooit kip gecombineerd met kaas gegetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Kip en kaas.
Gegrilde kippetjes van de poelier
Een conimex pakje op deze manier beschrijven..quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:08 schreef Kurovski het volgende:
Oh gaat het over eten...
Thaise rijst, snijbonen blancheren daarna bakken met gele currypasta, madame Janette, gemberwortel, citroengras, ui, blussen met cocosmelk, bamboescheuten erbij. Op smaak brengen met een beetje vissaus en sojasaus...
En ik heb nog wat rucola.
Ahw.quote:
is goeie combo wel oppassen met dosering anders ga je te hardquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb nog nooit kip gecombineerd met kaas gegeten
Ik gebruik zelden pakjes.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Een conimex pakje op deze manier beschrijven..
ben ervaren gebruiker van kip dus kan wel iets hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
is goeie combo wel oppassen met dosering anders ga je te hard
Heb je nog nooit filet burger met kaas bij kfc gehaaldquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb nog nooit kip gecombineerd met kaas gegeten
Neequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog nooit filet burger met kaas bij kfc gehaald
Wanneer ben je jarigquote:
ik heb er nog 150, achter slot en grendelquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude, een aapje. Maar die ligt in een doos.
wel duurquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://nl.aliexpress.com/(...)920_32314414201.html
heb jij mongo van etto afgenomen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude, een aapje. Maar die ligt in een doos.
Zeg dan kip uit oven gevuld met kaasquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog nooit filet burger met kaas bij kfc gehaald
Gewoon met pakje en al om je pjénòr heen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou wel een pakje condooms gebruiken met die thaise jongenshoertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |