quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heb je de stijgingspercentages gezien?
Dat gebeurt alleen als er bepaalde belangrijke personen in de ploeg zitten. Richie Porte sloeg ook geen deuk in een pakje boter toen hij alleen kopman was... Hij blinkt alleen als hij Froome mag helpen...quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof een SkyGod daar om geeft. We gaan vliegen!
Sprintje Ulissi-Valverde, groep van 20+ man.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier gaat het verschil idd niet gemaakt worden.
Yep, of er rijdt een groepje vluchters weg. Ik geloof niet dat Movistar zin heeft om de ploeg morgen op te roken voor een etappe en boniseconden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sprintje Ulissi-Valverde, groep van 20+ man.
Ik denk dat anders Astana wel gaat rijden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, of er rijdt een groepje vluchters weg. Ik geloof niet dat Movistar zin heeft om de ploeg morgen op te roken voor een etappe en boniseconden.
Aan de andere kant, daar moet Valverde het wel van hebben tov zijn concurrenten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, of er rijdt een groepje vluchters weg. Ik geloof niet dat Movistar zin heeft om de ploeg morgen op te roken voor een etappe en boniseconden.
Dat is ook zo ja, in het hooggebergte gaat hij het verschil niet maken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, daar moet Valverde het wel van hebben tov zijn concurrenten.
Ik wel. Maar daar hoop ik elke koers dat hij meedoet op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:38 schreef Godshand het volgende:
Niemand verwacht dat Nibali weer gaat knallen?
Ongelooflijk ja. Maar hij is er.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:46 schreef TheArt het volgende:
Wat zijn ze weer lang bezig met die uitslag
Zaterdag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:38 schreef Godshand het volgende:
Niemand verwacht dat Nibali weer gaat knallen?
Nizzolo wordt daar wel ernstig opgehouden #kopmantwitter:CyclingHubTV twitterde op woensdag 11-05-2016 om 17:17:44.@ReinTaarame @katushacycling crashed in the final corner. A miracle he took no one with him. #Giro https://t.co/LUIfzQajrB reageer retweet
IAM is dus gaan rijden terwijl er al 2 in de achtergrond zaten, wanhopig ploegje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ongelooflijk ja. Maar hij is er.
Nog zo'n omhooggevallen PCT ploegquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
IAM is dus gaan rijden terwijl er al 2 in de achtergrond zaten, wanhopig ploegje.
IAM is een beetje jouw stokpaardje he?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pelucchigod als laatste binnen.
Prachtige 22e plaats voor Heinrich. Dat was al het kopwerk wel waard.
Die ploeg is niet om aan te gluren, dat ben jij toch wel met mijn eens?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
IAM is een beetje jouw stokpaardje he?
Dat ben ik absoluut met jou'n eens ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ploeg is niet om aan te gluren, dat ben jij toch wel met mijn eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |