quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heb je de stijgingspercentages gezien?
Dat gebeurt alleen als er bepaalde belangrijke personen in de ploeg zitten. Richie Porte sloeg ook geen deuk in een pakje boter toen hij alleen kopman was... Hij blinkt alleen als hij Froome mag helpen...quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof een SkyGod daar om geeft. We gaan vliegen!
Sprintje Ulissi-Valverde, groep van 20+ man.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier gaat het verschil idd niet gemaakt worden.
Yep, of er rijdt een groepje vluchters weg. Ik geloof niet dat Movistar zin heeft om de ploeg morgen op te roken voor een etappe en boniseconden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sprintje Ulissi-Valverde, groep van 20+ man.
Ik denk dat anders Astana wel gaat rijden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, of er rijdt een groepje vluchters weg. Ik geloof niet dat Movistar zin heeft om de ploeg morgen op te roken voor een etappe en boniseconden.
Aan de andere kant, daar moet Valverde het wel van hebben tov zijn concurrenten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, of er rijdt een groepje vluchters weg. Ik geloof niet dat Movistar zin heeft om de ploeg morgen op te roken voor een etappe en boniseconden.
Dat is ook zo ja, in het hooggebergte gaat hij het verschil niet maken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, daar moet Valverde het wel van hebben tov zijn concurrenten.
Ik wel. Maar daar hoop ik elke koers dat hij meedoet op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:38 schreef Godshand het volgende:
Niemand verwacht dat Nibali weer gaat knallen?
Ongelooflijk ja. Maar hij is er.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:46 schreef TheArt het volgende:
Wat zijn ze weer lang bezig met die uitslag
Zaterdag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:38 schreef Godshand het volgende:
Niemand verwacht dat Nibali weer gaat knallen?
Nizzolo wordt daar wel ernstig opgehouden #kopmantwitter:CyclingHubTV twitterde op woensdag 11-05-2016 om 17:17:44.@ReinTaarame @katushacycling crashed in the final corner. A miracle he took no one with him. #Giro https://t.co/LUIfzQajrB reageer retweet
IAM is dus gaan rijden terwijl er al 2 in de achtergrond zaten, wanhopig ploegje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ongelooflijk ja. Maar hij is er.
Nog zo'n omhooggevallen PCT ploegquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
IAM is dus gaan rijden terwijl er al 2 in de achtergrond zaten, wanhopig ploegje.
IAM is een beetje jouw stokpaardje he?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pelucchigod als laatste binnen.
Prachtige 22e plaats voor Heinrich. Dat was al het kopwerk wel waard.
Die ploeg is niet om aan te gluren, dat ben jij toch wel met mijn eens?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
IAM is een beetje jouw stokpaardje he?
Dat ben ik absoluut met jou'n eens ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ploeg is niet om aan te gluren, dat ben jij toch wel met mijn eens?
Wat vind je er nou van dat je bent ingehaald door iemand die denkt dat de derde week in een grote ronde Kruijswijks specialiteit is?quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:56 schreef wimderon het volgende:
Nizzolo wordt daar wel ernstig opgehouden #kopmantwitter:CyclingHubTV twitterde op woensdag 11-05-2016 om 17:17:44.@ReinTaarame @katushacycling crashed in the final corner. A miracle he took no one with him. #Giro https://t.co/LUIfzQajrB reageer retweet
Hofland zat overigens de hele tijd al in het wiel van Nizzolo en had daarna geen droomplan meer.
Mathias Frank gaat gewoon weer voor een mooie top 10 in de Tour #leukquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut met jou'n eens ja.
Matthias Mollema. #nizzoleukquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mathias Frank gaat gewoon weer voor een mooie top 10 in de Tour #leuk
Dat is wel redelijk geniaal.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:28 schreef TheArt het volgende:
Zonder Greipel 3e in de daguitslag bij Cyclingmaster
Als je Zubeldia, Monfort en Mollema in één renner stopt krijgt je Mathias Frank.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mathias Frank gaat gewoon weer voor een mooie top 10 in de Tour #leuk
Hij wordt in december 30 dus je mag nog lang blijven bidden tot de Here.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je Zubeldia, Monfort en Mollema in één renner stopt krijgt je Mathias Frank.
De dag dat hij stopt met fietsen gaat de vlag uit.
Ik heb goed nieuws: ik was solidair met Koffieplanter.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wel verrast dat er zoveel mensen Greipel niet hadden. Behalve dan dat Koffieplanter Greipel niet had, dat had ik wel verwacht.
Ik zag het ja. Ik hoop dat je nu een wijze les hebt geleerd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws: ik was solidair met Koffieplanter.
Het zou mooi zijn als hij zijn grote voorbeeld Tadej Valjavec volgt en ook een schorsing aan z'n broek krijgt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wordt in december 30 dus je mag nog lang blijven bidden tot de Here.
40,000 euro valt te overzien. Morgen sla ik weer terug.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik hoop dat je nu een wijze les hebt geleerd.
Dit was niet meer dan een pauze in mijn succes.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wel verrast dat er zoveel mensen Greipel niet hadden. Behalve dan dat Koffieplanter Greipel niet had, dat had ik wel verwacht.
Gelukkig niet...quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:28 schreef DeeBee het volgende:
Iemand heeft MAD op de rapporteer-knop zitten rammen de hele middag...
Gelukkig, want extra werk voor de mods wordt niemand blij van.quote:
En de nieuwe lijn binnen SPT dan, daar heeft iedereen het nog elke dag over #change #verandering #revolutionairdoendoorniksteverbeterenenverderalleenmaarteluisterennaardekleineminderheidquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Nattekat is ook weer eens mad, moet overal toch ergens een 'bijdrage' leveren.
Geest van Byzantskii (hoe je dat ook schrijft) waart rond in SPTquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de nieuwe lijn binnen SPT dan, daar heeft iedereen het nog elke dag over #change #verandering #revolutionairdoendoorniksteverbeterenenverderalleenmaarteluisterennaardekleineminderheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |