SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 juni nominatie internet
14 juni nominatie bewoners
15 juni entree 2 aspirant bewoners
19 juni exit 1 aspirant bewoner
20 juni exit 1 bewoner----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:48 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah precies, volgens mij een gemeen, hebberig en verwend mens, en als je haar aanspreekt op lullige uitspraken dan gaat ze dom en naïef doen.
samballlquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Mijn gevoel klopt dus wel. Net zoals ze zingt: het leven is een pijpkaneel.
En haar manier van praten vind ik ook rete-irritant.
En 'op' neerzetten is geen kapen van de Lapo?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En 'op' neerzetten is geen kapen van de Lapo?
Mjah, Vic doet dat normaal gesproken...quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
Ramona tegen Bas...mag je dat zelf online zetten?
Ze mogen en doen daar dus echt niets zelf
Met een bler van Gina er over heen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:57 schreef Zeyina het volgende:
En weer een idiote, imbeciele schreeuw van Rowena out of nowhere
Ik hou wel van rookvlees.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tuurlijk Romy, pleur die peuk maar in het gras.... lekker voor de koeien of geiten
Volgens mij heet dit projecterenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
in de febo zijn mannen die zijn er geil op
jij ook,dus lul niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
in de febo zijn mannen die zijn er geil op
quote:
quote:
Spiegelen.quote:
Ja maar Fritsie, daar denk ik toch allemaal niet over na! Ik rook zelf niet eens meer!quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die peuken kunnen wel giftig zijn voor die beesten, daar ook aan gedacht?
Hondenpoep is nog erger en dat zal daar ook liggen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die peuken kunnen wel giftig zijn voor die beesten, daar ook aan gedacht?
0,0 ?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:06 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik zit lekker op mijn balkon badgasten te bekijken,met een Radler onder handbereik,
Radler is lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:06 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik zit lekker op mijn balkon badgasten te bekijken,met een Radler onder handbereik,
Is voor mietjes...quote:
Beter dan Radler.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:08 schreef chufi het volgende:
Rob en Ben al weer aan de Mexicaanse biertjes...
Echt ongelooflijk, laten ze muntjes uitgeven voor hun eigen consumptie ipv dat geroof van de BV.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:08 schreef chufi het volgende:
Een monoloog van Cees.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:08 schreef TillyB het volgende:
Cees wil een monoloog gaan doen. 10 juli, dan zit hij er precies een jaar, maakt hij er gelijk een feestje van, en het stuk, en een afterparty.
Leuk he BaasBeach plunderenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:08 schreef chufi het volgende:
De Foundation betaald,o nee wacht...quote:
Die 15 maanden gaat hij dus bijna onmogelijk halenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:08 schreef TillyB het volgende:
Cees wil een monoloog gaan doen. 10 juli, dan zit hij er precies een jaar, maakt hij er gelijk een feestje van, en het stuk, en een afterparty.
Alleen mietjes...quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah een mannen mogen dat niet zuipen?
Doe je streams eens aan en heb het dar over ajb.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah een mannen mogen dat niet zuipen?
Ze wilt Utopiaan van het jaar worden. Het hangt dus van de populariteitspoll af.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:14 schreef ndid het volgende:
Voorlopig denk ik er nog niet aan want als je ermee bezig bent dan ga je zelf zaadjes planten in je kop (Gina over hoe lang ze blijft, ze wil langer blijven dan Mark)
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou team Jetsers daar ook vrolijk van worden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou team Jetsers daar ook vrolijk van worden.![]()
![]()
Zegt de grootste pannenkoek...quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:15 schreef puzziepie het volgende:
Het pannenkoek gehalte is hoog volgens Ben
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Team jetsers mag geen uitzonderingen maken
Dan ik...quote:
Rob heeft een gave,dat moet je niet onderschatten...quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat iemand zo lang stil kan zitten zeg
quote:
Vreselijk! Het lijken wel oorlogs-strepen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo, die is heftig aan het contouren geweest.
Wat zou jij doen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:20 schreef Gooddeal het volgende:
Nou heeft Ramona eindelijk haar lang gewenste extensions en dan zet ze een pet op?
Fantastische lippenstift weer..quote:
Ik weet het eigenlijk even niet. Met dit weer kun je niet zo goed denken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen?Het ziet er toch niet uit?
Damn,dat is het...quote:
De blinde leidt de dove...quote:
slankmakend ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Waarom heeft ze strepen op haar wangen?
kind zit slecht in de kleren blijkbaar,heeft geloof ik ook maar een paar strings.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoeveel dagen op rij heeft Romy dat stink spijkerbroekie van Primark nu aan?
Die dacht natuurlijk dat ze alleen maar ging neuken in Utopia.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
kind zit slecht in de kleren blijkbaar,heeft geloof ik ook maar een paar strings.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:35 schreef ndid het volgende:
Ruud: je hoort toch wel eens dat een boer dood gaat omdat de koe op hem springt.
dan moeten ze niet bukkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Boeren gaat dood als koeien op hun springen....
quote:
Welk behangquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:38 schreef ndid het volgende:
Romy: ik ben nu aan de plek gewend maar nog niet aan de mensen, nu begin ik aan de mensen te wennen. Ik kan sommige mensen echt achter het behang plakken hoor.
En het liefst niet op zondag, en aangezien het altijd zondag is in de belevingswereld van Rob...liever nooit...quote:
Goeie! Ze hadden ooit wel tig rollen behang gekocht, daar is nooit wat mee gebeurd.quote:
Ik kan dit verwende secreet wel achter het behang plakken, haar ware aard komt flink naarboven en dat is niet best!quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:38 schreef ndid het volgende:
Romy: ik ben nu aan de plek gewend maar nog niet aan de mensen, nu begin ik aan de mensen te wennen. Ik kan sommige mensen echt achter het behang plakken hoor.
Bij de stoelmassage moet je zelf een stoel meenemen en toekijken hoe Rob het streelt, nadat je het geld hebt gegeven.quote:
Voor een miljoen doe ik het welquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
30 euro ?
Ook al gaven ze mij een miljoen toe dan nog niet eens.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
30 euro ?
Ook al gaven ze mij een miljoen toe dan nog niet eens.
Heeft Vic wel geld gegeven voor de foundation?!!?quote:
Vrolijk? Gezicht staat constant in standje 'ik verveel me'.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef Bramenstruik het volgende:
wel een beetje duidelijk, dat Romy echt een groupy is, eerst foto's van Gio samen, dan dat ze ook met Ruud gemessaged heeft, best raar, toch vind ik het een leuke vrolijke meid
Zoals ze zich de laatste dagen gedraagt is ze verre van leuk en vrolijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef Bramenstruik het volgende:
wel een beetje duidelijk, dat Romy echt een groupy is, eerst foto's van Gio samen, dan dat ze ook met Ruud gemessaged heeft, best raar, toch vind ik het een leuke vrolijke meid
Vic is de foundation...quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Heeft Vic wel geld gegeven voor de foundation?!!?
Ik vind haar niet te pruimen de laatste week.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:
Yeah baby...quote:
Haar mondhoeken staan naar beneden... Het pruilende huilende dreinigere, ontevreden, altijd tekort komende kleutertje, dat haar zin wil hebben...quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vrolijk? Gezicht staat constant in standje 'ik verveel me'.
En maar klagen op andere bewoners die wel bezig zijn..quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die gif van jou, en dan die tekst eronder:
Indeling slaapplaatsen.![]()
![]()
![]()
Het topic waar zit Rob kan voor de zomermaanden beter veranderen in waar ligt Rob.quote:
Waarom Rob er in zit is mij nog steeds een raadselquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:48 schreef Zeyina het volgende:
Rob ligt werkelijk al de hele dag te liggen. Eerst bij BaasBeach tot ze er weggestuurd werden en daarna voor cordwood
ligtquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom Rob er in zit is mij nog steeds een raadsel
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:52 schreef schizolientje het volgende:
zijn ze nu een rap aan het maken voor een uitvaart?
Ik heb een gevoel van plaatsvervangende schaamte.quote:
Ramonzahontasquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel van plaatsvervangende schaamte.
waar is het bier?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:57 schreef Zeyina het volgende:
En onderuit. Helemaal bekaf er van
[ afbeelding ]
Ik hoop echt dat ze hem dit keer wel stemmen durven geven. Wat een bal gehakt is het ook zeg.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:57 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:57 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Prince charming.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
Goody Two Shoes
Kings of The Wild Frontier![]()
![]()
Kan je ook een keer ontopic posten?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
Goody Two Shoes
![]()
wie ?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
Goody Two Shoes
![]()
quote:
Met bakstenen.. ben benieuwdquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:04 schreef ndid het volgende:
Ruud gaat een bad bouwen (stapelt allemaal stenen in de kruiwagen)
Row vraagt waar dat gaat komen.
Ruud: op de akker, dat vind ik wel een lekker plekje
Maar dat is de werkplek van Robquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:04 schreef ndid het volgende:
Ruud gaat een bad bouwen (stapelt allemaal stenen in de kruiwagen)
Row vraagt waar dat gaat komen.
Ruud: op de akker, dat vind ik wel een lekker plekje
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ruud: Heb je een scheet gelaten?
Cemal: Ja, geniet er maar van.
Het valt me wel op dat Ruud nu altijd van die grote shirts draagt. Normaal droeg hij alleen maar van die hemdjes.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:08 schreef ndid het volgende:
Ruud gooit de stapel stenen neer: oh zijn hier dingen geplant dan
Cemal: nee en als het wel zo is zijn ze nou dood
[ afbeelding ]
Gaan ze denk ik vrijdag doen, om er dan achter te komen dat het zaterdag te koud is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:08 schreef lonneberga het volgende:
Het is nu al dagen mooi weer,hadden ze toch het zwembad schoon kunnen maken en er nu van genieten.
Kan niet anders dan een grote plakzooi worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:12 schreef lonneberga het volgende:
[..]
is die pan niet een beetje te klein?
Of er zit teveel spaghetti in.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:12 schreef lonneberga het volgende:
[..]
is die pan niet een beetje te klein?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kan niet anders dan een grote plakzooi worden.
Mukronie.quote:
quote:
Het bad is er al,vuurtje eronder.Oldskool...quote:
ik hadde van nudeln mandaag een gisteren verstoppning vandaag maar explodieertquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kan niet anders dan een grote plakzooi worden.
het interesseert me totaal niet, en het is ontzettend offtopic.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hadde van nudeln mandaag een gisteren verstoppning vandaag maar explodieert
quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Echt, post een keer ontopic, damn!quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ah susscesnummer:quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Het bad is er al,vuurtje eronder.Oldskool...
de pan gaat over of?quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verdomt, het rijst de pan al uit![]()
[ afbeelding ]
Ja, Bas is er weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:17 schreef lonneberga het volgende:
Moet zeggen dat sinds de komst van Ruud het wel leuker om te kijken is geworden.
Bas is ook helemaal opgeleefd.
Vind ik ook. Bas zit te kijken naar de eenden en vertelt dat ze vaak een paringsdans doen. Alleen is het zielig want de eend wil wel maar kan niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:17 schreef lonneberga het volgende:
Moet zeggen dat sinds de komst van Ruud het wel leuker om te kijken is geworden.
Bas is ook helemaal opgeleefd.
weet ik ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:20 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ben niet technisch,maar waarom moet er nu gegraven worden dan? Dat vuurtje komt toch tussen die muurtjes, of ben ik nou gek.
Ik denk om het bad op te laten rusten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:20 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ben niet technisch,maar waarom moet er nu gegraven worden dan? Dat vuurtje komt toch tussen die muurtjes, of ben ik nou gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |