De man die alles al heeft gedaan in dit leven heeft nog nooit geld uitgegeven aan een hoer? Leugens dit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Das een makkelijke, 0 euro per leven
Oh dat is wel onhandig met dit weer.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
0 euro want lease-auto. Maar de airco hapert en dat is met dit weer niet te doen
Maar goed ik betaal wel maandlasten, reisjes, kleding, boetes, etentjes, onverwachte uitgaves als iets stuk gaat, als 't niet uitkomt om geld nodig te hebben ........is dat dan ook hoererij?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou vertel, hoeveel geld besteed jij aan de hoeren elke maand?
Hij heeft vast wel eens geld uitgegeven aan een vrouw toch.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De man die alles al heeft gedaan in dit leven heeft nog nooit geld uitgegeven aan een hoer? Leugens dit.
Miljoenen vrees ik maar alles vanuit houden van, zorgen voor en verliefdheidquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft vast wel eens geld uitgegeven aan een vrouw toch.
Sinaasappelsap met een kiwi erdoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:15 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb versgeperste sinaasappelsap en ik weet eigenlijk niet wat ik lekkerder vind dan dit, qua drinken. Hmm.
Superlekker, vers geperst dan, na een kwartier vind ik het al naar metaal smakenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:15 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb versgeperste sinaasappelsap en ik weet eigenlijk niet wat ik lekkerder vind dan dit, qua drinken. Hmm.
In welke verhouding?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sinaasappelsap met een kiwi erdoor.
Als je het een kwartier zo laat staan bedoel je? Dat heb ik met melk, ew.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superlekker, vers geperst dan, na een kwartier vind ik het al naar metaal smaken
Een kiwi bij twee sinaasappels werkte wel vond ik. Met banaan wordt het meteen weer veel meer een drabje dan een sapje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In welke verhouding?
Ik had gisteren wel sinaasappel, banaan en kiwi maar de banaan haalt het frisse er vanaf.
Twee op vier dan, want van maar twee sinaasappels kan ik niet leven; veel te snel op. Of je moet magische hebben waar superveel sap uitkomt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een kiwi bij twee sinaasappels werkte wel vond ik. Met banaan wordt het meteen weer veel meer een drabje dan een sapje.
Banaan heeft een hele dominante smaak. Daar moet je maar heel weinig van gebruiken of heel veel ander fruit gebruiken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In welke verhouding?
Ik had gisteren wel sinaasappel, banaan en kiwi maar de banaan haalt het frisse er vanaf.
What.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:21 schreef Allures het volgende:
Sinaasappelsap is mogelijk nog viezer dan ei
Is zo, al had ik niet zoveel banaan erin gegooid.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Banaan heeft een hele dominante smaak. Daar moet je maar heel weinig van gebruiken of heel veel ander fruit gebruiken.
Ik heb nooit zin in meer dan een glas van zoiets.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Twee op vier dan, want van maar twee sinaasappels kan ik niet leven; veel te snel op. Of je moet magische hebben waar superveel sap uitkomt.
Niet joh, totaal onvergelijkbaar, een ei smaakt af en toe naar een lauw kwakje, maar dat is ook logisch want dat is het ook, maar versgeperst sinaasappelsap smaakt echt wel een cadeautje van moeder natuurquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:21 schreef Allures het volgende:
Wat vind je er niet lekker aan?quote:
Oh, maar ik heb ook maar één glas?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin in meer dan een glas van zoiets.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:21 schreef Allures het volgende:
Het gaat wel goed met pindakaas en cacaopoederquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Banaan heeft een hele dominante smaak. Daar moet je maar heel weinig van gebruiken of heel veel ander fruit gebruiken.
Het is veel te zuur en die vliesjes die er in drijven laten me over mijn nek gaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat vind je er niet lekker aan?
[..]
Oh, maar ik heb ook maar één glas?+- 300 ml gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |