Ik zat te twijfelen of ik de tweede en derde week van mei 2017 vast vakantie op zou nemen.... maar dat kan na zaterdag ook welquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:39 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
[..]
Zaterdagnacht: weten jullie nog dat jullie me gequote hebben?![]()
Tenzij anders, maar dat geloof ik niet meer!
Ik zet deze pagina in mn bladwijzers, kan ik je zaterdag nogmaals quoten wanneer we gewonnen hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:39 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
[..]
Zaterdagnacht: weten jullie nog dat jullie me gequote hebben?![]()
Tenzij anders, maar dat geloof ik niet meer!
Ja, je zou ook kunnen concluderen dat niet iedereen het leuk vindt, zo'n invasie. En daar zou je als mens iets mee kunnen doen. Allemaal deel van het volwassen wordenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, je zou ook kunnen concluderen dat niet iedereen het leuk vindt, zo'n invasie. En daar zou je als mens iets mee kunnen doen. Allemaal deel van het volwassen worden
En toon een beetje respect voor Greys, snotneus.
Dat IS ook gewoon lollig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:43 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Het enige grappige vond ik daar dat ze Douwe Bob Douwe Baab gingen noemen na dat pauzefilmpje
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, je zou ook kunnen concluderen dat niet iedereen het leuk vindt, zo'n invasie. En daar zou je als mens iets mee kunnen doen. Allemaal deel van het volwassen worden
En toon een beetje respect voor Greys, snotneus.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:31 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Quote me maar, we gaan winnen!
Ik denk dat CATS genoeg 'love it or hate it' was om er tweede mee te worden. Ik weet niet of dat met dit liedje ook zo zal zijn. Maar we zullen zienquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef Jane het volgende:
De internationale reacties op DB zijn over het algemeen positiever dan 2 jaar geleden op TCL volgens mij, of heb ik het mis?
Destijds waren er toch meer mensen die CATS 'boring' of 'depressing' vonden, is mijn indruk.
Nou het is meer zo:quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Whehehe, ik schrok ook al, maar ze zijn echt wel positief hoor.
[..]
http://www.aftonbladet.se(...)n/article22795928.ab
Ik ben ook snel overgegaan naar de andere topic.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:29 schreef Greys het volgende:
Het slaat natuurlijk nergens op dat die live topics elk jaar weer vertieft mogen worden. Wat gifjes is lachen, maar bewust met zijn allen afspreken om weer de invasie te doen om alles te verzieken wordt nu wel een beetje oud. Ik zal wel een zuur oud wijf zijn nu maar ik kan er niet bij dat dat zogenaamd schijtlollige gedoe steeds maar mag. Ban die lui volgend jaar gewoon preventief gedurende anderhalf uur ESF eens per jaar of zet er achttien mods op. Je weet dat het (weeeeeer) gaat gebeuren.
Oké. Einde rant. Ik kijk volgend jaar toch weer in de kroeg maar ik vind het gewoon zonde dat het mensen die het esf wél leuk vinden die ene keer per jaar wegjaagt. Zou niet moeten mogen.
Ik begrijp je punt. 'Love it or hate it' is (veel) beter dan 'Ah, leuke middenmoter'. Maar Douwe wordt niet als middenmoter gezien, als je de reacties leest. Die zijn juist superpositief, op enkele haters na. Maar tot nu toe zie ik dus volgens mij minder haters dan toen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat CATS genoeg 'love it or hate it' was om er tweede mee te worden. Ik weet niet of dat met dit liedje ook zo zal zijn. Maar we zullen zien
Ik zie ook meer positieve berichten, DB palmt ook zijn mede collega's in.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef Jane het volgende:
De internationale reacties op DB zijn over het algemeen positiever dan 2 jaar geleden op TCL volgens mij, of heb ik het mis?
Destijds waren er toch meer mensen die CATS 'boring' of 'depressing' vonden, is mijn indruk.
Daar heb je gelijk in. Ik help het je hopenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. 'Love it or hate it' is (veel) beter dan 'Ah, leuke middenmoter'. Maar Douwe wordt niet als middenmoter gezien, als je de reacties leest. Die zijn juist superpositief, op enkele haters na. Maar tot nu toe zie ik dus volgens mij minder haters dan toen.
Ik zie ook best veel reacties van mensen die 'om' zijn sinds het optreden van gisteravond, dus dat heeft hij ook wel een beetje met TCL gemeen. En alhoewel ikzelf nog steeds geen grote fan ben van 'de stilte', moet ik zeggen dat ik ook daarover vooral positieve dingen lees, dus blijkbaar werkt het toch echt wel.
is maar goed dat er plaatjes bij zittenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Whehehe, ik schrok ook al, maar ze zijn echt wel positief hoor.
[..]
http://www.aftonbladet.se(...)n/article22795928.ab
Iets omhoog scrollen, heb de tekst zojuist vertaald, hele leuke tekst!quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is maar goed dat er plaatjes bij zitten
want de tekst is geen touw aan vast te knopen
Maar de magie van Douwe, dat kennen ze nog niet. Bovendien loepzuiver.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:09 schreef La_Moustache het volgende:
alleen jammer dat Rusland meedoet met zo'n overdreven act, daar win je sowieso niet van. op het huidige songfestival kom je verder met kermislampjes op de achtergrond dan met zang.
ik zie t ja, dank!quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:10 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Iets omhoog scrollen, heb de tekst zojuist vertaald, hele leuke tekst!
Op dit moment geloof ik dat ik al teleurgesteld zou zijn als het geen top 3 wordt, maar waarschijnlijk kom ik voor zaterdag nog wel wat meer bij zinnen en zou ik heel blij zijn met een top 5-klassering (wat ook gewoon heel goed zou zijn natuurlijk).quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:10 schreef Strani het volgende:
Met welk resultaat zouden jullie nou tevreden zijn, zaterdag? Op dit moment zeg ik top 5 (hoewel ook ik natuurlijk eigenlijk hoop op winst).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |