quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze in Chris z'n perkjes mogen, mogen ze ZEKER op alura's rotonde.
Precies, vandaar dat ze de hele ochtend al met die rok om loopt. Wie weet hoe de bossen erbij hangen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als je in een bikini loopt kan het wel handig zijn
Stimmt! Dacht dat ze dat al deed. Maar ik kan heel Rowtjuh niet finduhquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als je in een bikini loopt kan het wel handig zijn
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze in Chris z'n perkjes mogen, mogen ze ZEKER op alura's rotonde.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef kkka3 het volgende:
Romy heeft meer annimo voor de Suite dan dat er iemand gaat slapen
Weer een topzin Room
Volgens mij zegt hij gewoon ja en amen tegen haar om niet in discussie te komenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef freaky40 het volgende:
Ruud moet wel met iets anders gaan komen dan alleen grappen en grollen en koeiengeneuzel. Dat weten we nu wel. Ruud begon wel in mijn aanzien te dalen toen hij Vic vanochtend nog gelijk gaf in wat ze oreerde. Jammer weer dit...Maar blijkbaar moeten ze daar allemaal Vic gelijk geven op dwang van de Febo...
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:42 schreef TillyB het volgende:
Hoe kan Ben de hele dag in de zon hangen zonder levend te verbranden met die witte huid.
Vanochtend zei ze ook niet zo heel veel specifieks. Allemaal een beetje hele brede waarheden waar je weinig mee kunt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:42 schreef moffel33 het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij gewoon ja en amen tegen haar om niet in discussie te komen
Het interesseert hem volgens mij ook niet zo wat ze zegtquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:42 schreef moffel33 het volgende:
[..]
Weet ook niet wat de reden daar van is, maar zou kunnen. Afwachten wat hij tegen andere over haar zegt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:42 schreef moffel33 het volgende:
[..]
Dat iddquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het interesseert hem volgens mij ook niet zo wat ze zegt
ach, door haar overal gelijk in te geven, nam hij haar eigenlijk het heft uit handen, Ze kon niets meer, behalve zeggen dat Ruud de groeten moest doen aan de koeienquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef freaky40 het volgende:
Ruud moet wel met iets anders gaan komen dan alleen grappen en grollen en koeiengeneuzel. Dat weten we nu wel. Ruud begon wel in mijn aanzien te dalen toen hij Vic vanochtend nog gelijk gaf in wat ze oreerde. Jammer weer dit...Maar blijkbaar moeten ze daar allemaal Vic gelijk geven op dwang van de Febo...
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:43 schreef Urb het volgende:
[..]Neh, kwam ff gluren, maar vind die lui echt niet meer om aan te zien.
Vic verneukt imo de groepsdynamiek zelfs nog erger dan Ivan deed, en van Ruud moet ik een beetje overgeven in mn mond.quote:
Maar het is nu wel weer leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Vic verneukt imo de groepsdynamiek zelfs nog erger dan Ivan deed, en van Ruud moet ik een beetje overgeven in mn mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |