Ik ben zo gelukkig hier, ik hoef niks, ik doe ook niks, alles is liefde hier.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begin maar vast, probeer hier eens iets positiefs over te zeggen.
"beetje opgeilen" zei die ransbakquote:
goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TEAM BAKSTEEN
[..]
goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja die weet niks anders te bedenken dan zijn show met de koeien, maar ja dat is ook een keer klaar Ruud, we weten het nu wel!quote:
[..]
goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruud is geobsedeerd hoor. Hij praat alleen maar over tochtig zijn, opgeilen, dekkenDe kneus
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Dat koeiengeneuzel is heel wat leuker om naar te kijken dan een liggende Rob en Benjiquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef freaky40 het volgende:
Ruud moet wel met iets anders gaan komen dan alleen grappen en grollen en koeiengeneuzel. Dat weten we nu wel. Ruud begon wel in mijn aanzien te dalen toen hij Vic vanochtend nog gelijk gaf in wat ze oreerde. Jammer weer dit...Maar blijkbaar moeten ze daar allemaal Vic gelijk geven op dwang van de Febo...
Maar wordt ook vervelend.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat koeiengeneuzel is heel wat leuker om naar te kijken dan een liggende Rob en Benji
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Row gaat der poes scheren, dat we het maar weten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |