SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 juni nominatie internet
14 juni nominatie bewoners
15 juni entree 2 aspirant bewoners
19 juni exit 1 aspirant bewoner
20 juni exit 1 bewonerTEAM BAKSTEEN
Hopelijk snel dan, moet zo naar de accupuntuur.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
accuwissel, er gaat wat gebeuren zegt ruud
Moet ze niet met die 2ehands meuk aan de slag ipv deuren schilderenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Leuke TT
[..]
Hopelijk snel dan, moet zo naar de accupuntuur.
Do vind het lelijk alle deuren groen te maken
Ze willen geloof ik eerst het atelier klaar hebben. Ze wil ook droog kunnen staan bij regenachtig weer dacht ik gisteren op te vangenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet ze niet met die 2ehands meuk aan de slag ipv deuren schilderen
Omdat bas dat aan haar gevraagd heeft misschien. En zij als dat gebouwtje klaar is er in kan schilderen enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet ze niet met die 2ehands meuk aan de slag ipv deuren schilderen
Tja altijd 'n smoes klaar, ze hebben 'n hele loods tot hun beschikkingquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen geloof ik eerst het atelier klaar hebben. Ze wil ook droog kunnen staan bij regenachtig weer dacht ik gisteren op te vangen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:12 schreef Dotteke het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)Utopia_s_Ruud__.html
Quote Rob: Geen daden maar woorden!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
Rob weer heel hard aan het werk op zijn rug. Hij is vast heel erg druk met dingen voor de foundation.
Datlijktmaarzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hebben we vandaag weer een luierdag????
Dat poppenjurkje maar dan half afgestroopt .zoietsquote:
het zal toch voor mensen als Rob en Benji wel heel erg moeilijk worden om terug te keren in de buitenwereld.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ruud gaat figureren in Row's nieuwe clip
Pik zonder end
Nee ze hebben ff pauzequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
bikinibabequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:12 schreef Dotteke het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)Utopia_s_Ruud__.html
Getverquote:
Als lamkut past ze daar prima.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:18 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je bij die twee lamlullen willen liggen.
IJsje weer gejat uit BaasBeachquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:20 schreef TillyB het volgende:
[..]Hij gaat lekker tekeer met z'n ijsje, terwijl hij aan z'n dieproze teint werkt
![]()
[ afbeelding ]
Over wat??????quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Binnenkort weer een rondje positief cossen
Streamwissel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begin maar vast, probeer hier eens iets positiefs over te zeggen.
Het is zondag, je weet toch...quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Goed dat ze een momentje rust nemen na al die druktequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neen!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Keurig de microfoon om z'n nek hangenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat fijn dat de meeste mensen niet zo lelijk zijn!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Goed dat ze een momentje rust nemen na al die drukte
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat fijn dat de meeste mensen niet zo lelijk zijn!
ik kan hier wat positiefs voor mezelf over zeggen, maar ik laat het maarquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg maar gewoonquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik kan hier wat positiefs voor mezelf over zeggen, maar ik laat het maar
Laat het los!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik kan hier wat positiefs voor mezelf over zeggen, maar ik laat het maar
Ik ben zo gelukkig hier, ik hoef niks, ik doe ook niks, alles is liefde hier.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"beetje opgeilen" zei die ransbakquote:
goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TEAM BAKSTEEN
[..]
goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja die weet niks anders te bedenken dan zijn show met de koeien, maar ja dat is ook een keer klaar Ruud, we weten het nu wel!quote:
[..]
goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruud is geobsedeerd hoor. Hij praat alleen maar over tochtig zijn, opgeilen, dekkenDe kneus
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Dat koeiengeneuzel is heel wat leuker om naar te kijken dan een liggende Rob en Benjiquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef freaky40 het volgende:
Ruud moet wel met iets anders gaan komen dan alleen grappen en grollen en koeiengeneuzel. Dat weten we nu wel. Ruud begon wel in mijn aanzien te dalen toen hij Vic vanochtend nog gelijk gaf in wat ze oreerde. Jammer weer dit...Maar blijkbaar moeten ze daar allemaal Vic gelijk geven op dwang van de Febo...
Maar wordt ook vervelend.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat koeiengeneuzel is heel wat leuker om naar te kijken dan een liggende Rob en Benji
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Row gaat der poes scheren, dat we het maar weten
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze in Chris z'n perkjes mogen, mogen ze ZEKER op alura's rotonde.
Precies, vandaar dat ze de hele ochtend al met die rok om loopt. Wie weet hoe de bossen erbij hangen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als je in een bikini loopt kan het wel handig zijn
Stimmt! Dacht dat ze dat al deed. Maar ik kan heel Rowtjuh niet finduhquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als je in een bikini loopt kan het wel handig zijn
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze in Chris z'n perkjes mogen, mogen ze ZEKER op alura's rotonde.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef kkka3 het volgende:
Romy heeft meer annimo voor de Suite dan dat er iemand gaat slapen
Weer een topzin Room
Volgens mij zegt hij gewoon ja en amen tegen haar om niet in discussie te komenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef freaky40 het volgende:
Ruud moet wel met iets anders gaan komen dan alleen grappen en grollen en koeiengeneuzel. Dat weten we nu wel. Ruud begon wel in mijn aanzien te dalen toen hij Vic vanochtend nog gelijk gaf in wat ze oreerde. Jammer weer dit...Maar blijkbaar moeten ze daar allemaal Vic gelijk geven op dwang van de Febo...
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:42 schreef TillyB het volgende:
Hoe kan Ben de hele dag in de zon hangen zonder levend te verbranden met die witte huid.
Vanochtend zei ze ook niet zo heel veel specifieks. Allemaal een beetje hele brede waarheden waar je weinig mee kunt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:42 schreef moffel33 het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij gewoon ja en amen tegen haar om niet in discussie te komen
Het interesseert hem volgens mij ook niet zo wat ze zegtquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:42 schreef moffel33 het volgende:
[..]
Weet ook niet wat de reden daar van is, maar zou kunnen. Afwachten wat hij tegen andere over haar zegt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:42 schreef moffel33 het volgende:
[..]
Dat iddquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het interesseert hem volgens mij ook niet zo wat ze zegt
ach, door haar overal gelijk in te geven, nam hij haar eigenlijk het heft uit handen, Ze kon niets meer, behalve zeggen dat Ruud de groeten moest doen aan de koeienquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:43 schreef Urb het volgende:
[..]Neh, kwam ff gluren, maar vind die lui echt niet meer om aan te zien.
Vic verneukt imo de groepsdynamiek zelfs nog erger dan Ivan deed, en van Ruud moet ik een beetje overgeven in mn mond.quote:
Maar het is nu wel weer leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Vic verneukt imo de groepsdynamiek zelfs nog erger dan Ivan deed, en van Ruud moet ik een beetje overgeven in mn mond.
quote:
Vic zei zelf een keer dat je iemand gewoon zijn hele verhaal moet laten doen. Ja en amen zeggen zodat diegene zich zelf vast lult en na gaat denken over zichzelf.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, door haar overal gelijk in te geven, nam hij haar eigenlijk het heft uit handen, Ze kon niets meer, behalve zeggen dat Ruud de groeten moest doen aan de koeien
Ajakkes, is het weer zover?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Die obsessie met dat tochtig zijn, over het 'natte poesje' van Klaver praten. Kweenie...
Die 'dierenliefde' van Ruud is en blijft ziekelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh jee ja, staart optillen om te kijken.
100 %quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Die 'dierenliefde' van Ruud is en blijft ziekelijk.
Dat dus!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:54 schreef Tengano het volgende:
Als Bas die koeien zo had laten rondlopen hadden de inwoners dat wss toch niet gepikt
Vast van de punani van Rowquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:03 schreef mootie het volgende:
Ruud pakt even een random scheermes om zijn rugharen te verwijderen.
Het mes waar Row wellicht net haar punani mee geschoren heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:03 schreef mootie het volgende:
Ruud pakt even een random scheermes om zijn rugharen te verwijderen.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het mes waar Row wellicht net haar punani mee geschoren heeft.
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat schuren van Do heeft zo ook geen zin...
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Raar net dat gesprekje tussen Ramona en Rowena. Ramona heeft er last van dat anderen zo veranderen door de komst van Ruud. Rowena vroeg: Dottie? Ja en ook anderen. Rowena heeft er ook last van en neemt een paar dagen afstand en wil op zichzelf zijn. Het is allemaal wat, een drama noemde ze het.
En binnen de kortste keren liep ze weer binnen en fliterig te doen tegen Ruud.
Ik hoop dat ie het restant shirtje laat liggenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:10 schreef mootie het volgende:
Even zijn hemdje verknippen met een kappersschaar van Gina.
Dat zak Gina niet leuk vinden, want dat moet je niet doen met een kappersschaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:10 schreef mootie het volgende:
Even zijn hemdje verknippen met een kappersschaar van Gina.
Al een tijdje niet.quote:
Het zijn gelakte deuren,die schuur je niet zomaar even op met de hand.Ze is er trouwens ook al weer klaar mee...quote:
Die bikini had die kutgnoom vorig jaar ook aanquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:13 schreef kkka3 het volgende:
Lelijke bikini van Doos. Iets te schreeuwerig IMO
Andere kleur,maar wel hetzelfde model...quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:16 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die bikini had die kutgnoom vorig jaar ook aan
Niet mijn smaakquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:16 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die bikini had die kutgnoom vorig jaar ook aan
O zo, evengoed een pokkeklus in de zon.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het zijn gelakte deuren,die schuur je niet zomaar even op met de hand.Ze is er trouwens ook al weer klaar mee...
Mss zit ze wel ff bij de psych voor wat noodzakelijke supportquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Al een tijdje niet.
Romy had het net wel over de stadskapper, maar hoorde niet over wie dat ging
quote:
Ze kan wel een paar sessies gebruikenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mss zit ze wel ff bij de psych voor wat noodzakelijke support
Cees zit er als een havik op om ze op een fout te betrappen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:17 schreef Raskolnikow het volgende:
Voor iemand die de financiën niet meer doet is Cees er verdomde druk mee.
Als JdM zo heel Utopia 1.0 weer binnenhaalt dan kunnen we nog een tijdje doorCOSsenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:17 schreef Scherzo het volgende:
Ruud's entree in uitzending gisteren, trok + 100 000 kijkers meer dan voorgaande dagen (week)...
En Jessie blijft maar rustig tegen Cees,mooi om te zien...quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Cees zit er als een havik op om ze op een fout te betrappen.
Ik zou het ook niet aantrekken hoor...quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet aantrekken hoor...
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Do gaat echt niet meer schuren hoooooorrrr...
Heeft ze al gejankt vandaag?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Doos heeft weer haar dag niet volgens mij
Heeft ze die eigenlijk al wel een keer gehad in haar Utopia-periode? Ik zie haar altijd 'worstelen', hetzij ontzettend nep doen, hetzij huilen en aandacht trekken. Lijkt me erg vermoeiend als je zo door het leven moet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Doos heeft weer haar dag niet volgens mij
je met Bikini?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet aantrekken hoor...
Nee dat is een rol en die beheers je of niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:28 schreef ndid het volgende:
[..]
Heeft ze die eigenlijk al wel een keer gehad in haar Utopia-periode? Ik zie haar altijd 'worstelen', hetzij ontzettend nep doen, hetzij huilen en aandacht trekken. Lijkt me erg vermoeiend als je zo door het leven moet.
Jij wel?quote:
Zou ik ook hoofdpijn van krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:28 schreef ndid het volgende:
[..]
Heeft ze die eigenlijk al wel een keer gehad in haar Utopia-periode? Ik zie haar altijd 'worstelen', hetzij ontzettend nep doen, hetzij huilen en aandacht trekken. Lijkt me erg vermoeiend als je zo door het leven moet.
Ja maawrr, het doet gewoon fakking supewr veel pijn om een slachtofferdoosje te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:28 schreef ndid het volgende:
[..]
Snap je wat ik bedoehoel?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maawrr, het doet gewoon fakking supewr veel pijn om een slachtofferdoosje te zijn.
De chillers vegen al haar plannen van tafel het podiumquote:
Da's waar, was ik al weer helemaal vergetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Zou ik ook hoofdpijn van krijgen
Maar ze maakt een enorrrrrme groei dooooowr he
Rquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is zo leuk om "sallonetje" te spelen,ze hebben al 6 klantjes...
Hij heeft geen ruimte nodig met dat vadsige lijf van hem?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:32 schreef Tengano het volgende:
Rob: Ik ben een beetje klaar met mensen die allemaal ruimtes claimen
Het is net als met Ivan, het is zijn Utopia en het zijn zijn ruimtesquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hij heeft geen ruimte nodig met dat vadsige lijf van hem?
dan heeft hij minder plek om te liggen of te zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
RB is een beetje klaar met mensen die ruimtes claimen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef ndid het volgende:
Rob: dan kijken of we het een ruimte voor onszelf kunnen maken, dat het ook een zenruimte wordt
Ik ben een beetje klaar met dat mensen een ruimte claimen
even later: Ik doe liever buiten de massages
Staat zo leuk bij je MK horloge.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:34 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik vind hem leuk hoor,heb zelf ook zoiets
Altijd janken en klagen.. op bijvoorbeeld de Beach..quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:32 schreef Tengano het volgende:
Rob: Ik ben een beetje klaar met mensen die allemaal ruimtes claimen
dan rot ze maar op naar huisquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Romy wil een koelkast en een airco...
Podia te claimenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:35 schreef beequeen het volgende:
Rob zit 's zomers het liefst buiten. Goh.
Wat een ander gebouwd heeft terwijl meneer zuchten zittend de krant leest nadenktquote:
Jij bent een grote jongen als je zo over Rob durft te pratenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd janken en klagen.. op bijvoorbeeld de Beach..
Als er aan gebouwd of gewerkt moet worden is meneer er niet te vinden...
ëén zonnestraal of Bier... en Rob weet niet hoe snel hij naar de beach moet rennen.
Hypocriete laffe luie lamlul
Wie is procesbegeleider?quote:
Heeft niets met mij te maken.. Heeft Robje allemaal zelf gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij bent een grote jongen als je zo over Rob durft te praten
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:37 schreef kkka3 het volgende:
Nee Romy, jouw salonnetje wordt je niet gegund.
Er dreigt nl een tekort aan chillplekken
jij weet hetquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staat zo leuk bij je MK horloge.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:38 schreef kkka3 het volgende:
Vieze Bennie wil zijn zonnepitjes nog opeten
Bas: maak er maar zonnepitten-to-go van
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas komt ze weg sturen.. hij moet namelijk aan het podium WERKEN
Prioooooooooo'squote:Op woensdag 11 mei 2016 14:38 schreef TillyB het volgende:
[..]prioriteiten hè. Eerst chillplekken claimen, dan pas werkplekken.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij buiten is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:40 schreef Raskolnikow het volgende:
Vic nu bij Ramona te smoezen instralen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Langzaam maakte team vloeistof ( Bier , zonnebrand en spraakwater ) plaats voor Team realiteit.
Langzaam maakte team vloeistof ( Bier , zonnebrand en spraakwater ) plaats voor Team realiteit.
ze gaat zo roken met Ramoon, dan horen we vast allesquote:
zeg vergelijk die luie papzak niet met mijn hardwerkende Godquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is net als met Ivan, het is zijn Utopia en het zijn zijn ruimtes
je kan nu goed het verschil zijn tussen mensen die alleen maar praten en met hun mond zeggen hoe hard ze wel niet werken en degene die echt hard werken. en dan over bas zeggen dat hij niks doetquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas komt ze weg sturen.. hij moet namelijk aan het podium WERKEN
Ze wordt helemaal para...quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:41 schreef Raskolnikow het volgende:
Romy krijgt niet wat ze wil vandaag...
Een banaan is een goed alternatiefquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:41 schreef Raskolnikow het volgende:
Romy krijgt niet wat ze wil vandaag...
Jeukt het al?quote:
Mooi..ben ik op tijd voor de actiequote:Op woensdag 11 mei 2016 14:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nog niet, maar er is wel iets gaande... Weet nog niet precies wat...
onzin.quote:
Nee dat niet, alleen qua grote mond zeg maarquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zeg vergelijk die luie papzak niet met mijn hardwerkende God
Mjah, Vic loopt steeds met mensen buiten beeld te smoezen, en Romy krijgt niet wat ze wil vandaag.quote:
rob is te pussy, zonder fik is ie nergensquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee dat niet, alleen qua grote mond zeg maar
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een ellende...
Chilplek weg.... en nu ?
Wie maakt er nu een chill plek voor ons ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Bennie de bosmongool heeft het telefoonnummer van zijn oude kliniek nog op zn arm staan
of kamernummerquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Bennie de bosmongool heeft het telefoonnummer van zijn oude kliniek nog op zn arm staan
quote:
dan kan hij het nummer nooit meer vergetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah, daar is Vicquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog meer ellende...
[ afbeelding ]
rob heeft fik weer opgezochtquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog meer ellende...
[ afbeelding ]
Lekker sfeertje bij alle chillersquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog meer ellende...
[ afbeelding ]
Het clubje is compleetquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog meer ellende...
[ afbeelding ]
0900-JELLINEK?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Dottie is Do? of Bas?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Raar net dat gesprekje tussen Ramona en Rowena. Ramona heeft er last van dat anderen zo veranderen door de komst van Ruud. Rowena vroeg: Dottie? Ja en ook anderen. Rowena heeft er ook last van en neemt een paar dagen afstand en wil op zichzelf zijn. Het is allemaal wat, een drama noemde ze het.
En binnen de kortste keren liep ze weer binnen en fliterig te doen tegen Ruud.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfff dat was ff keihard .... roken...
Nu eerst ff zitten
[ afbeelding ]
Dat zou Rob ook moeten doen, zo'n sjaaltje strak om te tieten en flink aantrekken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu eerst ff zitten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij is dottie straattaal voor iets
De tieten van Rob zijn groter dan van Vicquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu eerst ff zitten
[ afbeelding ]
En wij maar COSsenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu eerst ff zitten
[ afbeelding ]
Der haarband is afgezaktquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu eerst ff zitten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij is dottie straattaal voor iets
wat zijn het toch een harde werkers hequote:
Is toch nep?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 11 mei 2016 14:48 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
zo leuk
Dat gaat toch dood?
20 cm hoger en nog iets strakker !quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:50 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat zou Rob ook moeten doen, zo'n sjaaltje strak om te tieten en flink aantrekken.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
20 cm hoger en nog iets strakker !
IDDquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:51 schreef ranjameteenrietje2 het volgende:
Cees stookt de dames even op, heerlijk!
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
20 cm hoger en nog iets strakker !
quote:
Liever om zn keelquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:50 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat zou Rob ook moeten doen, zo'n sjaaltje strak om te tieten en flink aantrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |