Meen je?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ging met een Indiase, moest ik zelfs in m'n vrije tijd.In Europa draag ik vrijwel nooit een pak. Uniform ook zelden.
Ik kende alleen de grote vijf uit Afrika.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:28 schreef Oberkullie het volgende:
KPMG, Deloitte, Ernst & Young, PriceWaterhouseCoopers
Vind ik een goede vraag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ambities eigenlijk? Wanneer heb jij het persoonlijk gemaakt?
Zo lekker was ze niet overigens.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
Haha en die ene milfhunter van FOK! werkte er.
In de States zijn die dikke ook nog in de mode.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
Zo'n extra brede zoals in India. Die gasten lopen minstens 50 jaar achter lol.
En (neder)mocro is volgens jou ook een cultuur? Beetje scheve vergelijking anders.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
cultureel, en dat is goede reden om pro nv-a te zijn.
Oh gewoon beetje leuke linkse hobby projecten doen en het gevoel hebben dat ik iets nuttigs doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind ik een goede vraag.
Hoe zit dat bij jou?
Parasiteren op de staat zonder er voor veroordeeld te worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
Wat zijn jouw ambities eigenlijk? Wanneer heb jij het persoonlijk gemaakt?
Ja, zonder 3-delig hoefde ik echt niet mee naar 'r ouders. Had ik eigenlijk ook nooit zin in maar goed.quote:
absoluut mocro hier is anders dan in morocco.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En (neder)mocro is volgens jou ook een cultuur? Beetje scheve vergelijking anders.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef Ashqelon het volgende:
cultureel, en dat is goede reden om pro nv-a te zijn.
Lang mee gelopen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, zonder 3-delig hoefde ik echt niet mee naar 'r ouders. Had ik eigenlijk ook nooit zin in maar goed.
is ash een belg?quote:
daar houdt ik me niet mee bezig, bovendien is een mens een mens niet het land waar zijn ouders vandaan komen of het geloof wat ze aanhangen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jij vind joden niet veelal netter dan mocro?
Maar geen volwaardige cultuur, dus dan vergelijk je een cultuur met een subcultuur. Beetje scheef.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
absoluut mocro hier is anders dan in morocco.
je maakt me nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh gewoon beetje leuke linkse hobby projecten doen en het gevoel hebben dat ik iets nuttigs doen.Mijn eigen interesse daar binnen is nogal specifiek, dus ga daar verder niet dieper op in.
Nee, hij woont in een grensstad net als ik. Maar waarom hij de N-VA erbij haalt dat weet ik niet.quote:
hoefkatrolquote:
Echt? lol, wist ik niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In de States zijn die dikke ook nog in de mode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |