abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2016 @ 11:15:32 #51
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_162086334
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:07 schreef syndroom het volgende:
Hebben jullie dan echt niet door dat het vanuit die mannen vooral om de gewillige westerse dames te doen is? :')
Iedereen weet natuurlijk dat die studentes en geile mannen uit het Midden-Oosten en Afrika elkaar helemaal kapot neuken. Maar wat voor last heb jij daar van? Je woont er toch niet in de buurt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_162086427
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik vind het oneerlijk en onverteerbaar dat Nederlanders die hier al jaren staan ingeschreven beschikbare woningen moeten afstaan aan buitenlanders die hier net binnenkomen.

Dat we al jaren roepen dat lege kantoorpanden moeten worden omgebouwd tot appartementen, maar dat daar jarenlang geen gehoor aan is gegeven. Nu kan het ineens wel voor de buitenlander en hiervoor mag de hardwerkende belastingbetaler de portemonnee trekken.

Nederland is vol. Vol is vol. Er zijn te weinig huizen, onze sociale voorzieningen zijn verstopt geraakt en de gezondheidszorg is overbelast. Er is een enorme werkloosheid en de multiculturele integratie staat zwaar onder druk.

Maar toch blijven importeren, terwijl andere lidstaten allang hun grenzen hebben gesloten of dicht houden. Dat heeft niets te maken dat ik iedere buitenlander een slecht mens zou vinden. Maar het zijn er teveel. Echte vluchtelingen zijn nauwelijks meer te onderscheiden van economische gelukzoekers. Alles halen we maar binnen.

Waarom leren we niet van eerdere fouten? Dat de wet op gezinshereniging in de jaren zeventig averechts is uitgevallen en dat het de hedendaagse polarisatie juist in de hand heeft gewerkt? Dat open grenzen en visumvrij kunnen reizen niet werkt en dat je simpelweg als klein en overbevolkt land niet iedereen meer kan opnemen? Dat heeft niets met racisme te maken maar met het gebruiken van het gezonde verstand.
Ik hoop niet dat je vader bent of vader wordt dan is het vrij hypocriet om te zeggen Nederland is vol. Verder ben ik het met je eens over leegstaande kantoorpanden. Dat kon allang omgebouwd worden tot appartementen of studentenwoningen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162086478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:53 schreef Loekie1 het volgende:
In Utrecht is het ook bar en boos:
Leroy laat zijn vriendin de laatste weken niet meer in haar eentje in het donker van station Overvecht naar zijn studentenkamer lopen. De route langs een voetbalveldje, vindt hij te gevaarlijk.
Het is maar één van de vele voorbeelden van de toegenomen criminaliteit bij studentencomplexen in de Utrecht. Bij alle studentenwoningen worden bedreigingen en intimidaties gemeld. Zo is een vrouw door een aantal jonge mannen ingesloten in een fietshok en een ander moest haar huissleutels onder bedreiging afgeven. ,,Dit soort incidenten hebben een enorme impact op het gevoel van veiligheid voor deze vrouwen,'' meent VVD-raadslid Queeny-Aimee Rajkowski. ,,Ik ben vooral erg geschrokken van de intimidaties.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)entencomplexen.dhtml
quote:
De politie herkent de problemen niet.
Niks aan de hand dus.
  woensdag 11 mei 2016 @ 11:29:04 #54
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_162086574
quote:
Hebben jullie dan echt niet door dat het vanuit die mannen vooral om de gewillige westerse dames te doen is? :')
Beetje dommig, niet? _O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 11 mei 2016 @ 11:29:49 #55
110987 ErwinRommel
pi_162086588
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

Niks aan de hand dus.
Gisteren met "internetpesters aangepakt" was er ook niks aan de hand, aldus de politie :P
pi_162086642
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:20 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je vader bent of vader wordt dan is het vrij hypocriet om te zeggen Nederland is vol. Verder ben ik het met je eens over leegstaande kantoorpanden. Dat kon allang omgebouwd worden tot appartementen of studentenwoningen.
Allesbehalve hypocriet. Hoeveel ouders hebben noodgedwongen hun twintigers nog in huis wonen omdat er simpelweg geen woonruimte beschikbaar is. Dan is het moeilijk te verteren dat wanneer er een huis vrijkomt dit beschikbaar wordt gesteld aan een buitenlander die hier pas verblijft. Dat valt niet uit te leggen.

Daarom is het ook terecht om te zeggen dat Nederland vol is. Hoeveel meer ruimte is er niet in een land als Polen die simpelweg zijn grenzen dicht houdt.
pi_162086706
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:41 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja hoor schat. 1% van de huurwoningen gaat naar vluchtelingen. En dat is ook ongeveer het gedeelte wat er wordt uitgegeven aan de zorg voor hen.

En niet enorm veel lidstaten hebben hun grenzen dicht gegooid hoor? En we halen niet maar alles binnen. Ieder persoon wordt gescreend. Maar daar moet je inderdaad even verder voor kijken dan je neus lang is.
Eén op de tien vrijkomende sociale huurwoningen ging vorig jaar naar een vluchteling.

En al zou 1% van het totale aantal huurwoningen naar een vluchteling gaan (heb je cijfers?) dan is dat sowieso een enorm aantal omdat er miljoenen huurwoningen in Nederland zijn.
pi_162086734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Allesbehalve hypocriet. Hoeveel ouders hebben noodgedwongen hun twintigers nog in huis wonen omdat er simpelweg geen woonruimte beschikbaar is. Dan is het moeilijk te verteren dat wanneer er een huis vrijkomt dit beschikbaar wordt gesteld aan een buitenlander die hier pas verblijft. Dat valt niet uit te leggen.

Daarom is het ook terecht om te zeggen dat Nederland vol is. Hoeveel meer ruimte is er niet in een land als Polen die simpelweg zijn grenzen dicht houdt.
Een vluchteling moet veiligheid krijgen en minimale leefomstandigheden, ik snap niet waarom ze dezelfde rechten krijgen als een Nederlander. Let op, er worden geen Syriërs teruggestuurd en vrijwel allemaal hebben ze recht om hier te blijven. Een heel land dat hier recht heeft om te verblijven.
pi_162087196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:32 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je ontwijkt mijn stelling. Als je beweert dat Nederland vol is, dan moet je je hand in eigen boezem steken en geen vader worden. Want kinderen moeten later ook woonruimte hebben, kunnen studeren, etc. Door het krijgen van kinderen wordt Nederland ook steeds voller.

Er is genoeg woonruimte te vinden als je minder hoge eisen stelt door bijvoorbeeld op een studentenkamer of in een mindere buurt te gaan wonen. Verplicht thuiswonen is echt niet nodig als je goed zoekt.

Polen heeft een veel zwakkere economie en veel zwaardere geschiedenis gekend. Daarom is het in mijn ogen terecht dat zij niet alle azielzoekers hoeven op te vangen. Iets met de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten. Een land als Denemarken heeft een sterke economie, minder zware geschiedenis gekend en is dunbevolkt. Dat land moet gewoon verplicht worden veel asielzoekers op te nemen, of ze willen of niet.
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162087545
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Eén op de tien vrijkomende sociale huurwoningen ging vorig jaar naar een vluchteling.

En al zou 1% van het totale aantal huurwoningen naar een vluchteling gaan (heb je cijfers?) dan is dat sowieso een enorm aantal omdat er miljoenen huurwoningen in Nederland zijn.
Het is wat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 11 mei 2016 @ 12:35:41 #61
28033 Pek
je moet wat
pi_162087811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:19 schreef Loekie1 het volgende:
Amsterdam Oost, nee hè? Waarom niet een beetje verdelen? Wat dachten we van Zuid?

Hier in Zuid wonen al genoeg allochtonen. :{w
Westerse gelukkig, met geld.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_162087939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Toen mijn ouders nog paupers waren en ook woonden in een sociale huurwoning, moesten we door omstandigheden verhuizen. Ze stonden inmiddels 7/8 jaar ingeschreven (spreek ik over 1994/95). Bij het reageren op fatsoenlijke woningen werd tot 3 maal toe voorrang verleend aan een urgentie geval, allemaal mensen van allochtone afkomst (huizen waren enkele straten verder, en de buurt kent elkaar vandaar dat we dat wisten) pas bij de 4e reactie waren wij aan de beurt. En dan spreek ik over 20 jaar geleden, ik hoor vaker dat deze situatie nog altijd speelt. Het lijkt mij dan ook sterk dat het maar bij 1 op de 10 voorkomt.
pi_162088045
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Toen mijn ouders nog paupers waren en ook woonden in een sociale huurwoning, moesten we door omstandigheden verhuizen. Ze stonden inmiddels 7/8 jaar ingeschreven (spreek ik over 1994/95). Bij het reageren op fatsoenlijke woningen werd tot 3 maal toe voorrang verleend aan een urgentie geval, allemaal mensen van allochtone afkomst (huizen waren enkele straten verder, en de buurt kent elkaar vandaar dat we dat wisten) pas bij de 4e reactie waren wij aan de beurt. En dan spreek ik over 20 jaar geleden, ik hoor vaker dat deze situatie nog altijd speelt. Het lijkt mij dan ook sterk dat het maar bij 1 op de 10 voorkomt.
Em dan lezen ze nu dit in de media. "Amsterdam bouwt huizen voor gelukszoekers". En maar hopen dat de gelukszoekers stroom opdroogt. Beter lieten ze berichten als dit uit de media.
pi_162089278
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Em dan lezen ze nu dit in de media. "Amsterdam bouwt huizen voor gelukszoekers". En maar hopen dat de gelukszoekers stroom opdroogt. Beter lieten ze berichten als dit uit de media.
Ach het boeit ze nu niet meer hoor, ze hebben 16 jaar geleden een huis gekocht. Maar toen zorgde het nogal voor wat frustratie, je hebt het niet over een wachtrij van een half jaar of een jaar, maar echt jaren. En dan komt er een iemand en krijg je te horen dat je de woning niet krijgt omdat er een urgentie geval is. En elke keer iemand met een allochtone achtergrond, niet weten of ze asielzoekers waren trouwens! Waren altijd gezinnen met kinderen, maar ja mijn ouders liepen ook met mij en mijn jonger zusje.
pi_162089728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:19 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zoiets horen ze wel van vrienden of bekenden. Op internet staan genoeg artikelen waarin die asielzoekers beloofd werd, een huis, auto, en jawel een blonde dame.
Ja en die dames zitten te wachten op een dolle moslim met een verrot gebitje.
pi_162089839
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:13 schreef hoas het volgende:

[..]

Ja en die dames zitten te wachten op een dolle moslim met een verrot gebitje.
Een asielzoeker heeft recht op gezondheidszorg, daar kunnen ze voor bellen, ze betalen ook geen eigen risico.
pi_162091105
quote:
Zolang kneuzen als jij het alternatief zijn is iedereen gewillig bij kansarme Syriërs.
pi_162091563
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Een asielzoeker heeft recht op gezondheidszorg, daar kunnen ze voor bellen, ze betalen ook geen eigen risico.
Dat klopt, maar gezondheidszorg voor het gebit is beperkt. Ze krijgen eigenlijk een gratis basisverzekering zonder eigen risico of eigen bijdrage.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_162091689
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat klopt, maar gezondheidszorg voor het gebit is beperkt. Ze krijgen eigenlijk een gratis basisverzekering zonder eigen risico of eigen bijdrage.
gratis basisverzekering + mondzorg (hoewel beperkt).

Tandartskosten worden niet vergoed in de basisverzekering.
pi_162091741
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:08 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Je ontwijkt mijn stelling. Als je beweert dat Nederland vol is, dan moet je je hand in eigen boezem steken en geen vader worden. Want kinderen moeten later ook woonruimte hebben, kunnen studeren, etc. Door het krijgen van kinderen wordt Nederland ook steeds voller.

Er is genoeg woonruimte te vinden als je minder hoge eisen stelt door bijvoorbeeld op een studentenkamer of in een mindere buurt te gaan wonen. Verplicht thuiswonen is echt niet nodig als je goed zoekt.

Polen heeft een veel zwakkere economie en veel zwaardere geschiedenis gekend. Daarom is het in mijn ogen terecht dat zij niet alle azielzoekers hoeven op te vangen. Iets met de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten. Een land als Denemarken heeft een sterke economie, minder zware geschiedenis gekend en is dunbevolkt. Dat land moet gewoon verplicht worden veel asielzoekers op te nemen, of ze willen of niet.
Dus Nederlanders mogen geen ouderschap meer aangaan omdat we rekening moeten houden dat buitenlanders onze huizen innemen? Het moet niet veel gekker worden. 8)7

Polen een zwakkere economie? Een subsidie verslindend EU-land? Dus je stelt dat we én moeten opdraaien voor de Polen (die hun grenzen hermetisch dichthouden maar miljarden EU- subsidies binnen harken) én vervolgens onze volle pond mogen betalen voor buitenlandse import die parasiteren op onze uitkeringen, onze sociale voorzieningen en voor de hun gratis gezondheidszorg. Begrijp je nu mijn diepgewortelde haat jegens pro-Europeanen?
pi_162091779
Ah, weer een mooi topic waar de gefrustreerden hun frustratie kwijt kunnen. Toch altijd een beetje smullen.
pi_162095881
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dus Nederlanders mogen geen ouderschap meer aangaan omdat we rekening moeten houden dat buitenlanders onze huizen innemen? Het moet niet veel gekker worden. 8)7

Polen een zwakkere economie? Een subsidie verslindend EU-land? Dus je stelt dat we én moeten opdraaien voor de Polen (die hun grenzen hermetisch dichthouden maar miljarden EU- subsidies binnen harken) én vervolgens onze volle pond mogen betalen voor buitenlandse import die parasiteren op onze uitkeringen, onze sociale voorzieningen en voor de hun gratis gezondheidszorg. Begrijp je nu mijn diepgewortelde haat jegens pro-Europeanen?
Denken aan de medemens, dat bestaat zeker niet meer in een neoliberale samenleving
  woensdag 11 mei 2016 @ 18:50:15 #73
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_162095962
Goed plan. De woningen zijn hard nodig en dit zijn de mensen die ze het hardste nodig hebben.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_162096267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tijden zijn wel redelijk veranderd. Als wordt afgesproken om de huizen te laten staan voor een periode van tien jaar, dan is de kans heel groot dat die afspraak na wordt geleefd.

In mijn woonplaats hebben ze bijvoorbeeld soortgelijke plannen. En daar worden de tijdelijke woonunits gebouwd op een terrein dat op termijn een hoogwaardige wijk moet worden.
Het wrange vind ik dat het probleem zelf niet tijdelijk is. Normaal gesproken is het eigenlijk de bedoeling dat die containers niet langer dan een jaar of vijf blijven staan. Maar in Amsterdam wordt die periode soms verlengd, en als het ene containerdorp voor studenten verdwijnt dan wordt ergens anders wel weer een nieuwe gebouwd.

Er gaat toch iets fout als het de stad structureel niet lukt om voldoende woonruimte te bouwen? En aan plaatsgebrek ligt het heus niet. De bebouwingsdichtheid van Amsterdamse wijken is doorgaans letterlijk maar iets van 1/10 van de dichtheid in een woonwijk in pakweg Hong Kong (grofweg 0,75 m² vloeropp. per m² grond in A'dam vs. 7,5 m² vloeropp. per m² grond in HK).

Natuurlijk is Hong Kong wel een beetje een horrorscenario, dat moeten we niet willen, maar we hebben het ook niet erover om in Nederland 200 miljoen mensen te willen huisvesten.
pi_162099000
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:46 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Denken aan de medemens, dat bestaat zeker niet meer in een neoliberale samenleving
Denken aan de niet blanke mens*, is wat je eigenlijk denkt. En dit hele migratiecircus is bij uitstek een neoliberaal gedoe.
pi_162099714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Denken aan de niet blanke mens*, is wat je eigenlijk denkt. En dit hele migratiecircus is bij uitstek een neoliberaal gedoe.
Polen zijn gewoon blank hoor.
pi_162099765
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:35 schreef syndroom het volgende:
Die mannelijke asielzoekers lachen zich rot dat ze in het vrije Nederland ook nog lekker tussen die jonge studentes worden gestopt. Dit had in een land als Syrië nooit gekund waarbij mannen en vrouwen totaal gescheiden opgroeien.
:') :')
  woensdag 11 mei 2016 @ 20:59:10 #78
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162099951
Denken dat daar ook echt studenten komen te wonen :')
pi_162100388
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:03 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dit is een vreselijke onderbuik uitspraak. Al die jonge mannen komen niet maar naar Europa maar hebben inderdaad wel de beste overlevingskans met vluchten in plaats van zwangere vrouwen of vrouwen met een kindje. Deze komen dus ook later, door middel van gezinshereniging. Dat gaat dan allemaal net wat minder moeilijk en met net wat minder kans om vermoord of mishandeld te worden.
Dit is een vreselijke politiek-correcte uitspraak. Al die jonge mannen komen niet maar naar Europa (?) maar hebben inderdaad wel de beste overnamekans met het binnenvallen, in plaats van de zwangere broedmachines. Deze komen dus ook later, door middel van gezinshereniging. Dat gaat dan allemaal net wat minder moeilijk met de demografische vervanging.
pi_162100445
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:09 schreef LelijKnap het volgende:
zwangere broedmachines
Dit soort ideeën over vrouwen hebben niks te zoeken in Nederland (behalve misschien in Staphorst ofzo).
pi_162101578
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:11 schreef Igen het volgende:

[..]

Dit soort ideeën over vrouwen hebben niks te zoeken in Nederland (behalve misschien in Staphorst ofzo).
Joh..
pi_162102253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Joh..
Ik denk ik zeg het maar even, want in grote delen van Europa (en volgens mij ook in de VS) gaan anti-vluchtelingen en anti-islam hand in hand met anti-vrouwenemancipatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2016 21:57:34 ]
pi_162110654
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:03 schreef Igen het volgende:
Er gaat toch iets fout als het de stad structureel niet lukt om voldoende woonruimte te bouwen? En aan plaatsgebrek ligt het heus niet. De bebouwingsdichtheid van Amsterdamse wijken is doorgaans letterlijk maar iets van 1/10 van de dichtheid in een woonwijk in pakweg Hong Kong (grofweg 0,75 m² vloeropp. per m² grond in A'dam vs. 7,5 m² vloeropp. per m² grond in HK).

Natuurlijk is Hong Kong wel een beetje een horrorscenario, dat moeten we niet willen, maar we hebben het ook niet erover om in Nederland 200 miljoen mensen te willen huisvesten.
Ja, koekoek, Hongkong staat vol torens van meer dan 100m hoog, in Amsterdam (Centrum) mag je tegenwoordig niet hoger bouwen van 75 meter (vanwege Schiphol) als je al hoger wil/kan dan 5 lagen vanwege wordt dat tegengehouden vanwege "het historische karakter".
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_162947591
Naast kamernood is er in de klassieke studentensteden ook een groot mannentekort. Om ervoor te zorgen dat de premium girls niet met autisten moeten daten, worden vluchtelingen juist geplaatst in studentensteden, zodat het mannentekort opgelost wordt.
pi_162954114
Wij nemen u mee naar mooi Hong Kong:

Als je die Walled City in het echt ziet dan is dat nog veel indrukwekkender.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_162954516
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:05 schreef Bart2002 het volgende:
Wij nemen u mee naar mooi Hong Kong:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als je die Walled City in het echt ziet dan is dat nog veel indrukwekkender.
Dat ding is ruim 20 jaar geleden al helemaal met de grond gelijk gemaakt, dus dat "in het echt zien" wordt 'm niet zomaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2016 20:15:09 ]
pi_162957328
quote:

[..]

Dit is een vreselijke onderbuik uitspraak. Al die jonge mannen komen niet maar naar Europa maar hebben inderdaad wel de beste overlevingskans met vluchten in plaats van zwangere vrouwen of vrouwen met een kindje. Deze komen dus ook later, door middel van gezinshereniging. Dat gaat dan allemaal net wat minder moeilijk en met net wat minder kans om vermoord of mishandeld te worden.
Lees eens wat je hier neerplempt. Naar Europa komen is gevaarlijker dan thuisblijven. Wat jij beschrijft is dat we bijna alleen maar economische vluchtelingen zien dus.
pi_162959289
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:14 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat ding is ruim 20 jaar geleden al helemaal met de grond gelijk gemaakt, dus dat "in het echt zien" wordt 'm niet zomaar.
Dat is goed nieuws. Ik was daar meer dan 25 jaar geleden en het leek echt een ding van een heel andere wereld. Zo indrukwekkend dat ik ruim 25 jaar later nog een afschrikwekkend plaatje post. :)
Zoiets geeft wel goed aan tot welke uitwassen het "woongebeuren" in staat is.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_162959379
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:42 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws. Ik was daar meer dan 25 jaar geleden en het leek echt een ding van een heel andere wereld. Zo indrukwekkend dat ik ruim 25 jaar later nog een afschrikwekkend plaatje post. :)
In dat geval, gaaf dat je het nog in het echt hebt gezien. :) Heb er wel youtube-filmpjes van gekeken, moet idd indrukwekkend zijn geweest.
pi_162959473
Maar tegenwoordig heb je nog steeds bijv. de Chungking Mansions, met heel veel goedkope hotelletjes, nauwelijks daglicht, en op de begane grond allemaal Afrikaanse toko's enzo. Is ook wel een belevenis. Zo volgebouwd hoeft Nederland idd niet.
pi_162959504
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:41 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja hoor schat. 1% van de huurwoningen gaat naar vluchtelingen. En dat is ook ongeveer het gedeelte wat er wordt uitgegeven aan de zorg voor hen.

En niet enorm veel lidstaten hebben hun grenzen dicht gegooid hoor? En we halen niet maar alles binnen. Ieder persoon wordt gescreend. Maar daar moet je inderdaad even verder voor kijken dan je neus lang is.
Ja dat zagen we in parijs. En 't ging in Keulen ook zo goed allemaal.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  maandag 13 juni 2016 @ 02:50:38 #92
415718 TheLostArtofGivingaFuck
The King of Trolling
pi_162967048
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:19 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

waarom niet?
Omdat onze lekkere studentes zeer waarschijnlijk gegangraped gaan worden door Mo , Ali , Amir enz :X
  maandag 13 juni 2016 @ 02:52:49 #93
415718 TheLostArtofGivingaFuck
The King of Trolling
pi_162967058
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:31 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Uhuh

Of je kan dit anders zeggen: Doordat er nieuwe tijdelijke huizen voor die vluchtelingen komen kunnen wij ook eens kans maken op een normaal huis.
En kans op een onvrijwillige snikkel in je ster , volk wat een gemiddeld IQ van rond de 80 heeft is gewoon een ramenlikker en moet je hier niet willen :X
  maandag 13 juni 2016 @ 06:54:46 #94
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_162967333
quote:

[..]

Jij bent echt heel schattig naief O+
pi_162967591
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:45 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ja dat zagen we in parijs. En 't ging in Keulen ook zo goed allemaal.
Ja die screening laat nog wel eens te wensen over :')

http://www.bnr.nl/nieuws/(...)zenden-vluchtelingen

Staatssecretaris Dijkhoff van Justitie kan niet garanderen dat jihadisten en oorlogsmisdadigers buiten de deur zijn gehouden. Begin dit jaar zijn duizenden vluchtelingen Nederland binnengekomen, zonder dat ze goed zijn gescreend.
  maandag 13 juni 2016 @ 08:05:21 #96
110987 ErwinRommel
pi_162967622
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 06:54 schreef GoCanucksGo het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al eens tegen haar gezegt _O-
pi_162968529
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 06:54 schreef GoCanucksGo het volgende:

[..]

Het is anders wel de verwachting. In Duitsland bijv. verwachten ze 500.000 extra Syriers die via gezinshereniging nog zullen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')