is toch best een aardig nummertje?quote:
Kan er nou niet vrolijk van wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch best een aardig nummertje?
vind je dit al schreeuwmuziek?quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat zal wel komen door mijn antipathie jegens schreeuwmuziek
Jaquote:
lolquote:
srs?quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Grappie natuurlijk.
Alleen VARG-god luister ik.
Ik heb ooit voor de grap een heel album geluisterd.quote:
wordt je toch depressief vanquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor de grap een heel album geluisterd.
Nee, dat is niet veel.
Niet veel geshopt eigenlijk. Behalve van die boetiekjes dan overalquote:
Zag al wel goede kledingwinkels pffquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet veel geshopt eigenlijk. Behalve van die boetiekjes dan overal
Alleen in SIngapore dan shopping malls maar in KL niet
quote:Op woensdag 11 mei 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zag al wel goede kledingwinkels pff
Is verder ook geen bijzonder grote stad. Je hebt een bird park en je moet wel naar de Batu Caves, dat is ook wel lachenquote:
Ja heb je wel een en ander binnen. Maar om naar boven te mogen moest je geloof ik om 5 uur sochtends al daar in de rij gaan staanquote:
WTFFquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb je wel een en ander binnen. Maar om naar boven te mogen moest je geloof ik om 5 uur sochtends al daar in de rij gaan staan
Was toen dan he, maar misschien drukke periodequote:
Oh misschien doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Je kan trouwens van te voren al online tickets bestellen zie ik
Maar qua eten is het inderdaad ook goed in Malay, en Flippiee en ik zeiden het al. Lemon Chicken etenquote:
Nu al zin in het eten daar pffquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar qua eten is het inderdaad ook goed in Malay, en Flippiee en ik zeiden het al. Lemon Chicken eten
2x per dag uit etengodquote:
Heb ik ook gedaan jaquote:
Ben je in Maroc ook kerk geweest?quote:Op woensdag 11 mei 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
https://en.m.wikipedia.or(...)hedral,_Kuala_Lumpur
Wel anders dan in UK denk ik ofniet?quote:
Het was een katholieke franse kerk met voornamelijk expats. Dus wel anders.quote:
Redelijk toegankelijke landen nog geweest natuurlijkquote:
Ik denk dat het in veel wel zal lukkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Redelijk toegankelijke landen nog geweest natuurlijk
Saudi Arabie waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het in veel wel zal lukken
gngnquote:
matigquote:
onzekerheid na eerste date toch ahahhaquote:
had je gedate?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:06 schreef supersof het volgende:
[..]
onzekerheid na eerste date toch ahahha
haar?quote:
jaquote:
jaquote:
omdat ik niet weet of hij moeite gaat doen om nog een keer af te sprekenquote:
heh watquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:12 schreef Nouri het volgende:
ik wil vanavond picknicken aan de amstel met mijn twarrel
alleen ze heeft coolejackie dus is vet veel werk
vast wel je bent leuk genoegquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:15 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet weet of hij moeite gaat doen om nog een keer af te spreken
oh shit, dat is vervelend jaquote:
ja moet even kijken hoe ik dat ga oplossenquote:
er zijn nog genoeg andere leuke meisjesquote:
sowieso kan je iets van fruit maken toch, en van groente.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:18 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja moet even kijken hoe ik dat ga oplossen
jij bent veel leuker tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:20 schreef supersof het volgende:
[..]
er zijn nog genoeg andere leuke meisjes
ja ga gewoon best doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:21 schreef supersof het volgende:
[..]
sowieso kan je iets van fruit maken toch, en van groente.
ik hoop hetquote:
jawel joh, is leukquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:21 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja ga gewoon best doen
hopelijk ben ik dan geen uitslover
komt wel goed schatjequote:
ja oké komt wel goed, maar ik ben zo ongeduldigquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
komt wel goed schatje
je hebt een goed hoofd dus scoren doe je vroeg of later sowieso
ben je eenzaamquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oké komt wel goed, maar ik ben zo ongeduldig
hoezoquote:
ohquote:
leuk tochquote:
ahhh schattigquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ga denk badje maar opzetten in de tuin.
En dan lekker met eenden spelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ga denk badje maar opzetten in de tuin.
zou jij wel willen hé viespeukquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan lekker met eenden spelen
weet je date dat ook?quote:
eenden moet je eten en je moet niet spelen met je etenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan lekker met eenden spelen
doe ik liever met mijn niffa danquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo.
Is toch mooi man. Met je zoon later naar Ajax
ik weet het niet manquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou, 22 ofzo?
Komt over jaar of 10 wel man
Zie je jezelf wel settelen dan? Huisje boompje beestje. Of heb je zulke gevoelens nooit gehad met M?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:27 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik weet het niet man
ik ben niet echt een persoon die afhankelijk is van iemand of een kind![]()
Ja, oke misschien niet handig, maar ik zou het wel heel leuk vindenquote:
Ik had toen welquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je jezelf wel settelen dan? Huisje boompje beestje. Of heb je zulke gevoelens nooit gehad met M?
Jij lijkt me ook wel toffe ma. Niet zo pretentieus iig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, oke misschien niet handig, maar ik zou het wel heel leuk vinden
Voordeel wij mannen zijn niet echt aan leeftijden gebonden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik had toen wel
maar ik begin daar steeds meer over te twijfelen
laat mij maar werken reizen werken reizen
maar misschien is dit idee over een jaar of 10 wel over
het is bij mij een beetje tegendraadsquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordeel wij mannen zijn niet echt aan leeftijden gebonden.
Kan prima met 35 eerste kind. Langer genieten
moet je wel een jongere vriendin hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordeel wij mannen zijn niet echt aan leeftijden gebonden.
Kan prima met 35 eerste kind. Langer genieten
35 en chick van 18quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je wel een jongere vriendin hebben
Zit wel goed dus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
elan wil nietquote:
hangt toch ook wel van de persoon af, gebeurt vaak genoeg dat een vrouw pas kinderen wilt/krijgt bij 30+ om allerlei redenenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan, maar is niet heel goed voor het kindquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef Sked het volgende:
[..]
hangt toch ook wel van de persoon af, gebeurt vaak genoeg dat een vrouw pas kinderen wilt/krijgt bij 30+ om allerlei redenen
sof haar eierstokken zijn al aan het klapperenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef Sked het volgende:
[..]
hangt toch ook wel van de persoon af, gebeurt vaak genoeg dat een vrouw pas kinderen wilt/krijgt bij 30+ om allerlei redenen
Wel.quote:
hoe oud ben jij danquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel.
Maar jij vindt leeftijd raar zei je. Snap ik ook wel.
En je wil door andere jongen uitgevraagd worden lees ik.
Ook dat snap ik volledig.
Dat kan je grotendeels aan mama overlaten toch.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:40 schreef Nouri het volgende:
[..]
het is bij mij een beetje tegendraads
ik vind zorgzaam zijn heel leuk maar ik zie een kindje echt niet zitten
dat is ook wel waarquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan je grotendeels aan mama overlaten toch.
Niet dat je passief moet zijn, maar gewoon hoe wij mannen zijn. Je weet toch.
Jij dacht er hetzelfde over als ik dacht ik.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel.
Maar jij vindt leeftijd raar zei je. Snap ik ook wel.
En je wil door andere jongen uitgevraagd worden lees ik.
Ook dat snap ik volledig.
Dankjewel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef Nouri het volgende:
elan ik vind dat je van een debiel een hele leuke user bent geworden
nou enquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dankjewel.
35 ben ik. 25 kan wel, maar sof is 19 ofzo![]()
21 toch intussenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:52 schreef supersof het volgende:
elan weet niet eens hoe oud ik ben pffff
Vertrouw het gewoon niet zo oké.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij dacht er hetzelfde over als ik dacht ik.
En jij bent degene die mij niets meer heeft gestuurd dusja
dan hoop ik eerlijk gezegd wel dat Elan en sof een keer op date gaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Nouri het volgende:
als jullie voor het eind van het jaar niet hebben gedate hang ik mijzelf op
doe je toch nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Nouri het volgende:
als jullie voor het eind van het jaar niet hebben gedate hang ik mijzelf op
ja dat heb ik ook bij jouquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertrouw het gewoon niet zo oké.
Straks is het hahahahahahaha wat denk jij nou.
Laatst wilde ik appen wilde je niet en opeens moet ik foto's sturen.
Raak onzeker oké.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef Sked het volgende:
[..]
dan hoop ik eerlijk gezegd wel dat Elan en sof een keer op date gaan
Maakt het wat uit?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:52 schreef supersof het volgende:
elan weet niet eens hoe oud ik ben pffff
oke dan laat ik jhali op mij zittenquote:
Ja kom zegquote:
sof kan je wel vertrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja kom zeg
Laatste x dat ik dat deed werd ik schreeuwend gebeld door Tjacka zijn ex om 4:14
hahaha watquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja kom zeg
Laatste x dat ik dat deed werd ik schreeuwend gebeld door Tjacka zijn ex om 4:14
denken dat ik dat doequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja kom zeg
nouhouuu dat is toch niet zo ergquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
alhoewel ze me laatst een foto stuurde van het broertje van juicyhill met de mededeling dat ik dat was
nogmaals sorryquote:
daar schaam ik mij nog steeds voorquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja kom zeg
geef me je rekeningnummer dan stort ik 1 euroquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
geef me je rekeningnummer dan stort ik 1 euro
srs?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
jaquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
alhoewel ze me laatst een foto stuurde van het broertje van juicyhill met de mededeling dat ik dat was
echtquote:
Ik heb sof weleens 100 euro gegeven, we zijn allemaal erg gul voor elkaar hierquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb sof weleens 100 euro gegeven, we zijn allemaal erg gul voor elkaar hier
nee had je nummer verwijdertquote:
Leuk was datquote:
netjes hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb sof weleens 100 euro gegeven, we zijn allemaal erg gul voor elkaar hier
Jij reageert niet op wat ik heb gezegd net dus ga hier ook niet op inquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:04 schreef Elan het volgende:
Heb veel wantrouwen jegens deze SC mag je Tjacka voor bedanken. Is ook mijn eigen schuld door debiel gedrag.
En dan lees ik nog dingen dat je eigenlijk te oud vindt, jongens wil daten 1 op 1 date pffff
kleren gekochtquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk was datwat had je er eigenlijk mee gedaan?
Miss nav wat je bij fikkie gedaan hadquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee had je nummer verwijdert
wel van facebook jij mij
echt dom
ja heb 300 mensen van fb verwijderdquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee had je nummer verwijdert
wel van facebook jij mij
echt dom
hij had mij ook al na een week ofzo verwijderdquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka verwijdert mij zo ongeveer elke 3 maanden uit zn contacten.
heb niks bij hem gedaanquote:
Was hij schijnbaar toch nietquote:
Hoe kwam hij aan al die info dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
heb niks bij hem gedaan
fokker vroeg alleen of hij dat was
ik heb deze vragen beantwoord
Tsja, of het Tjacka wel of niet was heeft toch geen nut om erover te speculeren verderquote:
quote:
ik zag het jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Wow typete per ongeluk iets wat op skype moest op FOK! bijna
Ja, anders zou het heel genant zijn geworden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag het ja
er miste alleen wat belangrijke informatie
was het naar je moeder?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, anders zou het heel genant zijn geworden.
Dat leg ik net uit maar je gelooft me niet.quote:
Net zo gênant als donatie ?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, anders zou het heel genant zijn geworden.
nee, vriendin van broertje lolquote:
Ja primaquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat leg ik net uit maar je gelooft me niet.
We kunnen toch eerst meeten, dan daten. Hoezo is dat awkward??
Zie mezelf alweer voor niks naar Arnhem rijden en jij lacht je rot.
Ja dat bedacht ik me ook toen ik op invoeren kliktequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, vriendin van broertje lol
naar moeder was het iig nog in het pools of engels gegaan.
gelukkig viel de schade zojuist mee.
Ik stuurde per ongeluk een bericht die naar vriendin van broertje moest naar fokkie op app.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook toen ik op invoeren klikte
hahahaha echtquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stuurde per ongeluk een bericht die naar vriendin van broertje moest naar fokkie op app.
pff echt genant altijd.
Ze waren op WZV een tijdje terug over Ritmo aan het Roddelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee gek.
Ritmo post gewoon nog onder andere naam (niet Elan)
Waarom denk jij dat ik Ritmo ben dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze waren op WZV een tijdje terug over Ritmo aan het Roddelen
waarom moet je annulerenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet een vlucht annuleren bij airasia maar ze zijn NIET welwillend.
om welke redenen kan je annuleren danquote:
Welwillendheid van medewerker van airasia.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
om welke redenen kan je annuleren dan
vraag of je zn rekeningnummer mag en dat je dan geld over maaktquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welwillendheid van medewerker van airasia.
Euroquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
vraag of je zn rekeningnummer mag en dat je dan geld over maakt
hehquote:
doe alsof je iemand anders bent, je moeder ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Merk wel dat airasia smerige prijsvechter is.
1 euroquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
doe alsof je iemand anders bent, je moeder ofzo
en dan zeg je dat jullie zijn overleden en niet meer kunnen komen en of je kan annuleren
Waarom ging je niet met nok danquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Merk wel dat airasia smerige prijsvechter is.
airasia was goedkoopstequote:
best goeiequote:
Dat bedoelt tie nietquote:
Ja dan is het makkelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
airasia was goedkoopste
dus ja moest wat
maar nu zie ik malaysian staan goedkoper
ja en eten en drinken gratis.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan is het makkelijk
Malaysian is veel luxer
quote:
Ja half,even kleine man eten geven bad opzettenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
elan ben je er nog
had gisteren sollicitatie bij ikea en het was echt apart
hoe oud is diequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja half,even kleine man eten geven bad opzetten
Hoezo was het apart dan
awhhhh liefquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja half,even kleine man eten geven bad opzetten
Hoezo was het apart dan
tl;drquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
awhhhh lief
nou ik kwam daar en ik kreeg een naamkaartje en moest ik even wachten met wat andere mensen. Toen werd ik meegenomen naar een ruimte met drie anderen en daar kregen we een voorlichting over ikea enzo. Filmpje laten zien en alles. En toen een gesprek met twee vrouwen. Dat was wel leuk. Maar had dat echt niet verwacht allemaalhet is alleen voor de vakantie een paar maanden en dan zo veel moeite doen voor sollicitaties
ja dan worden ze opstandig hequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
2.5.
Twee is nee ken je die uitdrukking pfff
ik ben twee en ik zeg neequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
2.5.
Twee is nee ken je die uitdrukking pfff
Dat klinkt me niet vreemd in de oren hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
awhhhh lief
nou ik kwam daar en ik kreeg een naamkaartje en moest ik even wachten met wat andere mensen. Toen werd ik meegenomen naar een ruimte met drie anderen en daar kregen we een voorlichting over ikea enzo. Filmpje laten zien en alles. En toen een gesprek met twee vrouwen. Dat was wel leuk. Maar had dat echt niet verwacht allemaalhet is alleen voor de vakantie een paar maanden en dan zo veel moeite doen voor sollicitaties
Nee, was gesprekje midden in het restaurant tussen de klanten en was meteen: mail maar als je de baan aanneemtquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klinkt me niet vreemd in de oren hoor.
Had je bij Subway niet zo'n soort introductie gekregen dan met uitleg van de bedrijfsfilosofie etc?
Het is juist makkelijker voor hun om alles zo massaal en georganiseerd te doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:53 schreef supersof het volgende:
het is alleen voor de vakantie een paar maanden en dan zo veel moeite doen voor sollicitaties
preciesquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is juist makkelijker voor hun om alles zo massaal en georganiseerd te doen
Alles staat per definitie ter discussie idd.quote:
Ja oke, maar ik had het gewoon totaal niet verwacht hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is juist makkelijker voor hun om alles zo massaal en georganiseerd te doen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles staat per definitie ter discussie idd.
Heeft half uur lopen vragen of de bbq niet HEEL EVEN aan kon hij wil geen brood eten
gelukkig ga je bij foodquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:03 schreef supersof het volgende:
het was gewoon een hele ervaring voor me oke
is niets van waar zegt crackquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig ga je bij food
want voor de rest is het daar echt heel kut wat ik hoor qua werkwijze.
Hoezo niet.quote:
als je langer dan 7 uur werkt en tot minimaal 20:00 ofzoquote:
Volgens Crack zijn dit leugens van de mediaquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig ga je bij food
want voor de rest is het daar echt heel kut wat ik hoor qua werkwijze.
Oh, ik hoor het wel van andere mensen dan "de media"quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Crack zijn dit leugens van de media
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor en nabespreking hoe je vandaag met de heftruck hebt gereden.
Ja, dan zeg je toch na 1 dag.quote:
Crack werkt er dus zij kan het wetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik hoor het wel van andere mensen dan "de media"
misschien vindt crack het allemaal niet zo lastigquote:
Ik heb het niet uit 1e hand verder hoor, nooit gewerkt.quote:
vast alleen op de schakelaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie Sof nog niet zo heel snel op de heftruk zitten verder.
ik zie mezelf ook niet echt van 5 tot 10 werkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie Sof nog niet zo heel snel op de heftruk zitten verder.
Is ook gewoon breed uitgemeten in de Nederlandse media verder hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet uit 1e hand verder hoor, nooit gewerkt.
Maar ik hoorde dat een tijdje terug van iemand die daar magazijn werkt.
Dat vond ik echt heel vreemd.
welke trainingquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
totaal geen zin in training
ben echt een loner daar
volleybaltrainingquote:
Geen leuke mensen daar?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
totaal geen zin in training
ben echt een loner daar
Nee niet heel erg, ze kennen elkaar al heel goed en ik lijk er niet echt bij te passenquote:
lekker tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zie mezelf ook niet echt van 5 tot 10 werken
Was dat maar zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Elan het volgende:
A 2014 study published in the journal Nature suggested that diet fizzy drinks could cause weight gain due to artificial sweeteners altering the body’s natural gut bacteria
LOL
Zijn ze wel serieus dan? Of juist niet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee niet heel erg, ze kennen elkaar al heel goed en ik lijk er niet echt bij te passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |