En dan lekker met eenden spelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ga denk badje maar opzetten in de tuin.
zou jij wel willen hé viespeukquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan lekker met eenden spelen
weet je date dat ook?quote:
eenden moet je eten en je moet niet spelen met je etenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan lekker met eenden spelen
doe ik liever met mijn niffa danquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo.
Is toch mooi man. Met je zoon later naar Ajax
ik weet het niet manquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou, 22 ofzo?
Komt over jaar of 10 wel man
Zie je jezelf wel settelen dan? Huisje boompje beestje. Of heb je zulke gevoelens nooit gehad met M?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:27 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik weet het niet man
ik ben niet echt een persoon die afhankelijk is van iemand of een kind![]()
Ja, oke misschien niet handig, maar ik zou het wel heel leuk vindenquote:
Ik had toen welquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je jezelf wel settelen dan? Huisje boompje beestje. Of heb je zulke gevoelens nooit gehad met M?
Jij lijkt me ook wel toffe ma. Niet zo pretentieus iig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, oke misschien niet handig, maar ik zou het wel heel leuk vinden
Voordeel wij mannen zijn niet echt aan leeftijden gebonden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik had toen wel
maar ik begin daar steeds meer over te twijfelen
laat mij maar werken reizen werken reizen
maar misschien is dit idee over een jaar of 10 wel over
het is bij mij een beetje tegendraadsquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordeel wij mannen zijn niet echt aan leeftijden gebonden.
Kan prima met 35 eerste kind. Langer genieten
moet je wel een jongere vriendin hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordeel wij mannen zijn niet echt aan leeftijden gebonden.
Kan prima met 35 eerste kind. Langer genieten
35 en chick van 18quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je wel een jongere vriendin hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |